The Last Battle - Gracia'nın Hikayesi ... ( 1 )

419 30 12
                                    

Gracia adlı bir ülkeydi herşeyin başladığı yer , bayrağını ortadan dik bir çizgi 2ye ayırıyordu , çizginin sol tarafı insanın içini soğutan mavi bir renkti öbür tarafı ise gümüş rengindeydi . Ülkenin her köşesinde bayrakları dalgalanıyordu . Gracia ülkesi geçmişine dayanarak diğer ülkelerden daha popülerdi ve daha güçlüydü . Şovalyeleri daha iri yarıydı , Muhafızları daha çevik , Şifacıları daha bilgili , Büyücüleri daha acımasızdı . Peki ya neden bu ülkenin gücü ve popülerliği geçmişine dayanıyordu , geçmişte ne oldu ? diye sorular hep bu ülkenin sokaklarında geçerdi . Cevaplarıda bir hikayenin başlangıcıydı bu hikayeyi bilenler her zaman zevkle ve gururla anlatırdı

***

'' Yıllar önce , Ülkenin bütün insanlarının ailesi ölmüştü ve hepsinin katili ortakdı , Graciaya baskın yapan birisi kükreyerek , savurarak Bütün ülkeyi yıkıp geçmişti , İnsan kanlarının deymediği yer kalmamıştı koskoca ülkede . Tahmin edebileceğiniz gibi bu olayları yaratmaya bir insan gücü yetmezdi , bunu yapan Bir Ejderdi , İnsanların en nefret ettiği yaratıklardı , en güçsüz ejderha 100.000 insan gücüne denkdi fakat yıllar önce ülkemize dünyanın en güçlü ejderhası '' Samelthon '' saldırdı , o anki kralımız bir şifacıydı . Kralımızı pek göremezdik çünkü her zaman laboratuvarında dururdu hep bir mühüre çalışırdı , Samelthonun bize saldırdığı gece hepimiz Samelthondan kaçarken o onun karşısına geçip o mührü etkinleştirdi aralarında bir bağ oluştu ve ikiside havaya karıştı ikiside bir daha hiç görülemedi , ikiside öldü . Ama Kralımız Patrick Ülkesi için öldü , sadece ülkesi için ! '' dedi Gracianın Demircisi . tek eliyle bıyığını okşuyor tek eliylede demirden masasının üstüne koyduğu kılıcı yontuyordu . bu hikayeyi Gracianın bütün çocuklarına anlatıyordu her gün , aslında bütün çocuklara değildi , her çocuk bu hikayeyi her gün dinlemesine rağmen hiç sıkılmazken , bir çocuk her gün çimenlere oturur yalnız başına güneşin batışını izlerdi , canı sıkıldığında oraya giderdi , orada ağlardı , orada gülerdi , çok nadir olurdu ama eğer mutlu olursa oraya giderdi , bu çocuk tıpkı babası gibi soğukkanlıydı , tıpkı yıllar önce ülkeyi kurtaran babası gibi gri saçları gözünü kapatıyordu . yüzü hiç gülmüyordu ve en büyük hayali tıpkı babası gibi bir gün bir Ejder öldürmekti , onun hayali . Bir Kral Olmaktı !!!

The Last BattleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin