*twee maanden later*
Het is de dag dat ik mijn examen uitslag te horen krijg. Ik ben best wel nerveus. Ik ben nog steeds bij Myron en Enzo thuis, Noël en ik hebben elke dag gebeld en hij komt vandaag ook dodelijk terug hierheen. Ik stap uit bed en spring meteen de douche in. Het is super lekker weer dus ik trek een zomers outfitje aan. Als ik naar de woonkamer loop zijn Myron en Enzo er ookal.
"Goedemorgen!" Zeg ik vrolijk.
"Goedemorgen Em" zegt Enzo meteen
Myron staat in de keuken en begroet me ook vrolijk.
"En zin om Noël weer te zien?" Vraagt Myron aan me met een grijns.
"Ja, ik heb hem heel erg gemist" zeg ik met een lachje.
"Jullie hebben elke dag gebeld" zegt Myron lachend.
"Alsnog, geen fysiek contact" zeg ik met een knipoog. Ze moet lachen en ga mijn ontbijtje maken. Noël had gezegd dat hij hier om twaalf uur zou zijn, maar ik ga er vanuit dat dat later word aangezien hij bijna altijd te laat komt.
Hij stuurt elke dag allemaal Snapchats met video's van hem, Finn en Nadine. Goh die heb ik ook gemist zeg. Na ja, als ik geslaagd ben kunnen we elke dag afspreken. Noël is geslaagd voor zijn studie, ik ben super trots op hem. Ik ben ik de studio aan het praten met Enzo als de deurbel gaat. Ik spring meteen op en zien Noël al in de camera. Ik open de deur en na dertig seconden hoor ik de lift. Hij komt eruit gelopen en geeft me meteen een knuffel.
"Wat heb ik jou gemist zeg" zegt hij als die los laat.
"Ik jou ook" zeg ik en ik geef hem een zoen. Ik hoor een soort kuchje van achter me komen. Ik draai me om en zie Nadine en Finn in de hal staan.
"Omg!" Zeg ik en ik geef ze allebei een dikke knuffel. Ik laat ze binnen en geef iedereen wat drinken. Het is nu 12:55 en ik word om een uur gebeld. Dit zijn de langste vijf minuten van mijn leven.
Als ik eindelijk word gebeld zet ik hem meteen op luidspreker.
*het gesprek*
Hallo, spreek ik met Emma Koops?Ja, dat klopt
Ben je zenuwachtig?
Ja, best wel
Denk je zelf dat je geslaagd bent?
Euhm, ja dat denk ik wel eigenlijk.
Nou Emma ik kan je vertellen dat je ruim geslaagd bent
Ze ronden het gesprek af en tussen door kijkt iedereen Emma aan uit spanning.
*einde gesprek*Als ik de telefoon ophang krijg ik van iedereen een knuffel. Als iedereen los laat geeft Noël me een zoen.
"Ik ben super trots op je schatje!" Zegt hij met een lach van oor tot oor.
"Dankje" zeg ik en ik geef hem een knuffel.
Als ik iedereen heb gesproken en natuurlijk mijn ouders en vrienden heb gebeld zitten we met zijn allen in de woonkamer.
"Emma" zegt Enzo dan
"Ja?"
"Aangezien je geslaagd bent hebben we met zijn alle een feestje geregeld in de club waar we om 16:00 heen gaan" zegt hij enthousiast. Ik ben super blij want ik heb wel weer eens zin in een goed feestje.
"Super leuk!" Zeg ik enthousiast terug. Myron, Enzo, Nadine en Noël gaan alvast naar de club om wat dingen voor te bereiden.
JE LEEST
Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers
RomanceVerhaal over Noël Dekkers en Emma Koops (Zelf bedacht verhaal) "Ik had nooit verwacht dat we hier samen zouden komen" IK SCHRIJF MIJN VERHAAL HOE IK HET ZELF PRETTIG VIND OM ANDERE VERHALEN TE LEZEN: afbeeldingen, en het gaat een beetje snel dit do...