Ik ben nu alleen nog met Finn thuis, wat ik niet erg vind wat hij is mijn beste vriend. De themakleuren van het feestje zijn blauw en zwart. Ik mocht niemand zijn outfit zien behalve die van Finn dan en weet alleen het thema. Ik ben me aan het omkleden en vraag af en toe Finn om advies. Als ik mijn outfit aan heb doe ik mijn make-up, haar en sieraden.
De outfit
Ik leg mijn zwarte Jordans in de auto omdat ik weet dat ik niet de hele avond op hakken kan lopen.
Finn was ook netjes gekleed dus daar heb ik me een beetje op af gestemd. Ik ben super benieuwd wat de rest aan heeft. Als ik de badkamer uit loop zit Finn op zijn telefoon in de woonkamer. Ik draai een rondje voor hem om mijn outfit te laten zien.
"Je ziet er super uit Em, Noël moet echt blij zijn met een meisje zoals jij" zegt hij lief. Ik geef hem een knuffel en daarna stappen we snel de auto in. As we bij de club aankomen is het er verdacht stil, we lopen samen naar binnen ik heb mijn arm om die van Finn heen geslagen, het lijkt net alsof hij me naar het altaar brengt om te gaan trouwen. Ik schud die gedachte snel weg en we lopen veder. Als we aankomen in een zaal is het er helemaal donker. Dan ineens gaan de lichten aan en zie ik allemaal mensen die ik lief heb. Mijn vrienden en vriendinnen van school, vrienden van buiten school, en natuurlijk Myron, Enzo, Thijs, Nadine en als allerlaatste mijn aller beste vriend en mijn vriendje Noël. Ik kan wel janken. Ik doe het niet maar ik zou het zo kunnen doen. Er gaat muziek aan en ik begroet iedereen. De rest van de avond zijn we lekker aan het dansen. Als het tijd is voor avond eten komen er mensen met pizza's en die worden op tafels neergezet. Het is echt super gezellig. Af en toe gaan er prtypoppers af.
"Ik moet naar de wc" zeg ik tegen Noël. Hij verstaat mij niet en bukt zodat ik in zijn oor kan praten.
"Moet ik mee?" Vraagt hij vriendelijk, er zijn namelijk ook nog andere mensen in de club en hij weet dat ik het niet prettig vind om alleen te gaan.
"Kan niet schat, het is een meiden wc" zeg ik lachend.
"Je gaat ook niet alleen" zegt hij beschermend.
"Komt goed schatje" zeg ik en ik geef hem een kus op zijn wang. Als ik weg wil lopen houd hij mijn pols beet.
"No laat me maar gewoon" zeg ik nog maar hij neemt me mee naar de andere.
"Nadine!" schreeuwt hij. Nadine kijkt op en komt naar ons toe.
"Ja?"
"Wil jij even met Em mee naar de wc?" Vraagt hij vriendelijk.
"Tuurlijk, kom" zegt ze. Ze pakt mijn hand en we lopen samen weg. Ik kijk nog achterom en zie Noël tevreden kijken. Als we terug komen zie ik Noël niet meer staan. Ik loop naar Finn toe en vraag waar hij is. Hij heeft ook geen idee. Ik blijf rond kijken en zie hem op een gegeven moment zie ik hem staan met een andere jongen. Ik loop ernaar toe en het is er erg rustig.
"Laat haar met rust!" Hoor ik Noël ineens roepen. Ik zie dat de jongen dreigend voor hem staat.
"Noël!" Roep ik. Hij kijkt me aan en de andere jongen ook. Dan realiseer ik me wie het is. Het is mijn ex.
"Emma ga weg!" Zegt Noël.
"Nou nou, ik ben net zo blij om je te zien" zegt Luka. Ik weet niet wat ik moet doen, maar ik ga Noël hier niet alleen laten met hem.
"Wat wil je?" Vraag ik aan hem.
"Even nadenken, euhm, ik wil mijn prachtige meisje terug" zegt hij. Zijn woorden laten rillingen over mijn rug lopen. Noël zijn hoofd vertrekt ook. Ik haat het hoe hij over me praat.
"Gast hou je bek, ze is van mij" zegt Noël boos. Luka drukt hem met een klap tegen de muur aan.
"Mijn handen hebben als eerst haar lichaam aangeraakt vriend dus bek houden nu" zegt Luka. Ik krijg allemaal nare flash backs van mijn tijd met Luka. Hoe vreselijk het was en wat hij me heeft aangedaan met al zijn geweld.
Luka heeft zijn ene hand op Noël zijn keel en zijn andere naast zijn lichaam. Ik ga tussen beide jongens in staan.
"Je bent nog veel mooier van dichtbij schat" zegt Luka op een vieze manier. Ik voel zijn hand op mijn heup maar besluit om het te laten gaan omdat ik niet wil dat hij Noël pijn doet.
"Luka, ik heb het uitgemaakt met jou omdat jij een idiote zak bent doe alleen maar een relatie met mij had voor zichzelf en voor mijn uiterlijk, jij bent het misschien vergeten maar ik niet. Alle keren dat jij midden in de nacht bij mij kwam en je me dwong om met je naar bed te gaan, alle klappen die ik heb gekregen. Dus nee, je krijgt me niet en het maakt me niet uit wat je doet maar laat Noël met rust" zeg ik zijn hele gezicht vertrekt. Ik zie zijn hand terug trekken en hij slaat me vol op mijn gezicht. Doordat hij dit doet is Noël losgekomen en die heeft hem nu op de grond. De bewaking is er inmiddels bij en die zetten Luka naar buiten. Ik ben op de grond gaan zitten. Ik zie alles gebeuren en ik voel een traan langs mijn wang lopen. Finn en Nadine lopen naar me toe. Ik leg het uit en ik krijg meteen een knuffel van Finn hij praat zachtjes in mijn oor om mij te kalmeren. Nadine is terug gegaan om de rest te halen. Finn die blijft bij me terwijl Noël met de beveiliging aan het praten is. Als iedereen er is staan we met zijn allen op Noël te wachten. Als hij eindelijk naar ons toe komt negeert hij al de vragen en geeft hij mij als aller eerste een knuffel. Het voelt zo vertrouwd dat ik meteen zachtjes begin te snikken. Als hij weg trekt ziet hij me huilen en veegt hij zachtjes mijn tranen weg.
"Niet huilen schat, hij is het niet waard" zegt hij lief. De andere zijn even weg gegaan zodat we konden praten. Ik leg Noël alles uit over wat er vroeger is gebeurt in mijn relatie met Luka. Hij vindt het super erg.
"Ik hou van je Em en dat moet je altijd onthouden" zegt hij als ik klaar ben met het hele verhaal. We lopen samen naar de rest en als we alles hebben uitgelegd gaan we weer veder feesten. Ik voel me eigenlijk meteen weer goed. Ik ben met de mensen waar ik het meest van houd op deze hele planeet.
Ineens gaat de muziek uit. En de microfoon van de dj aan.
"Halo halo mensen" roept de dj iedereen begint te juichen.
"Er is mij verteld dat er hier in de zaal het mooiste meisje van de wereld is en dat haar vriend wat wilt vragen" praat hij veder. Iedereen juicht weer inclusief ik zelf.
"Zouden Emma Koops en Noël Dekkers even naar voren willen komen?" Ik schrik me dood. Wat gebeurt hier. Ik kijk Noël aan en hij heeft een big smile op zijn hoofd. We lopen samen naar het podium en worden aangemoedigd door het hele publiek.
"Allereerst gefeliciteerd Emma" zegt de dj. Ik bedank hem.
"En ja nu ga ik jou het woord geven gap, succes" zegt de dj tegen Noël. Noël pakt de microfoon aan en ik zie aan hem dat hij het spannend vindt. Ik lach naar hem en hij begint zijn verhaal.
"Lieve Em, je bent mijn beste vriendin en dat ik jou mijn vriendin mag noemen is een grote eer. Ik hou super veel van je vanaf de dag dat ik je heb ontmoet waren we al een goed duo. Ik wil voor altijd met je zijn en daarom wil ik je wat vragen" zijn hand gaat naar zijn binnenzak van zijn jasje en hij gaat op een knie zitten. Nee toch dit kan niet denk ik bij mezelf.
"Emma Maysa Koops wil je met me trouwen?" Vraagt hij. Hij kijkt me aan met zijn mooie blauwe ogen. Ik knik ja. Hij staat op en geeft me een lange zoen. Ik ben zo gelukkig. Hij schuift de ring om mijn vinger en iedereen in de zaal is aan het juichen. Als ik het podium afstap word ik gefeliciteerd door allemaal meiden die ik niet eens ken. En als we aankomen bij onze vrienden groep gaan de jongens eerst naar Noël en de meiden eerst naar mij, daarna wisselen we en worden we gefeliciteerd. De rest van de avond feesten we door en gaan we pas om 04:00 naar bed.De ring
JE LEEST
Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers
RomansaVerhaal over Noël Dekkers en Emma Koops (Zelf bedacht verhaal) "Ik had nooit verwacht dat we hier samen zouden komen" IK SCHRIJF MIJN VERHAAL HOE IK HET ZELF PRETTIG VIND OM ANDERE VERHALEN TE LEZEN: afbeeldingen, en het gaat een beetje snel dit do...