Şoför

215K 547 29
                                    

Mehmet beni almaya gelmişti. Babamın şoförü olur kendisi. Aramızda 6 yaş olmasına rağmen yaşıt gibi gözüküyoruz. Ben 24 yaşındayım . O ise 30. Bizi sevgili sanan da oluyor. Kardeş sanan da.

O gün yine oldukça yakışıklıydı. Ayrı bir karizması var adamın. Üniversite okuduğunu biliyordum. Ama ilk iş yerinde pek hoş şeyler yaşamamıştı. Model de olabilirdi. Ama kendisi böyle şeylere ilgi duymadığını, araba kullanmaktan mutlu olduğunu söylüyordu.

Takım elbise içinde her gördüğümde kasıklarımdaki hareketlenmeyi durduramıyorum. Hayır, ilk ilişkim değil. Bu masum bir hoşlantı değil. Ben onu oldukça fazla arzuluyorum. Mesela elini eteğimin altına atsa onun için ne kadar ıslandığımı görebilir. Mesela ona arzuyla baktığımda onun da bakışları değişiyor. Onun da beni arzuladığını görebiliyorum.

Bana seslenişiyle düşüncelerimden sıyrıldım. Arabanın önünde bekliyordu. Arabaya yaklaştığımda kapıyı açtı. Ön tarafa bindim ve sola bakarak onu bekledim. Arabaya bindiğinde bana baktı. Üstümü inceledi usulca. Eteğim sıyrılmıştı. Bakışları bacaklarıma deyse de hemen bakışlarını kaldırdı. Rahatsız olmamdan korkuyor gibiydi. Halbuki hiç rahatsız değildim. Saatlerce beni tutkuyla incelese rahatsız olmazdım. Arabayı çalıştırdı. İş yerime doğru sürmeye başladı. Bu sene mezun olmuştum. Psikologtum ve babam varlıklı olduğu için klinik açabilmiştim. Yoksa yeni mezuna klinik açmak oldukça zordur. Dayanamadım ve ona laf attım.

"Takım elbise ile oldukça iyi görünüyorsun."

Şaşırdı ve bana dönüp baktı. Her ne kadar arzuyla dolup taşsak da birbirimize dokunmaz ve sınır koyardık. Ama bugün dayanabileceğimi sanmıyordum. Hatta bütün köprüleri şuan yakabilirdim.

"Teşekkür ederim. Siz de çok hoş görünüyorsunuz."

Gülümsedim. Bazen ilk adımı kadın atmalıdır. İlişkinin tutkulu ve atılgan tarafı o ise. Arabayı sağa çekmesini söyledim. Başta kaşları çatılsa da beni dinledi. Bir ara sokakta durduk. Bana döndü, ben de ona. Gözlerimdeki arzu ve tutkuyu görebildiğini biliyordum. Bugün ateş ve barut yan yanaydı. Ve patlamaya hazırdılar.

Elimi saçlarına attım. Onu rahatsız etmek istemiyordum ama arzularıma ket vuramıyordum. Saçlarını okşadım. Bir şeyleri anlaması için direkt gözlerine baktım. Farkındaydı ama sınırları geçmek de duraksıyordu.

"Aynı şeyleri hissettiğimizi biliyorum."

"Farkındayım Aleda Han-"

"Hala hanım demek de ısrarcı mısın? Bu kadar arzuyla dolup taşarken." Dürüst olmak da ısrarcıydım.

"Peki Aleda. Aramızdaki çekimi görebiliyorum. Ama çekiniyorum. Sen de beni anla lütfen. Bir anda tüm ipler koparsa sarsılmaz mıyız?"

" Hayır Mehmet. İkimiz de yetişkin bireyleriz. Hem bazen sonunu bilmeden hareket etmen gerekir. Eğer güzel bir son bekliyorsan." dedim ve ona yaklaştım.

Dudaklarımı onun dudaklarına sürttüm. Bu sefer ilk adım ondan geldi. Beni boynumdan tutarak öptü. Şaşırdım. Ona ayak uydurdum. Alt dudağımı dudaklarının arasına aldı. İnlememek için zor durdum. Ellerimi ensesine götürdüm. Saçlarını avcuma aldım. Ellerini boynumdan sırtıma oradan da belime geçti. Mehmet sınırlarını bilen bir adamdı. Her ne kadar istese de kalçama dokunmadığını biliyordum. Ona daha da yaklaştım. Eteğimi sıyırıp kucağına yerleşmeye çalıştım. Bir eli belimi, bir eli kalçamı sararak beni kucağına çekti. Koltuğu geriye kaydırdı. Camlar filmliydi, kimse bizi göremezdi. Kucağına tam yerleştiğimde omuzlarının gerildiğini hissettim. Tekrar dudaklarına yapıştım. Öpüşmemiz derinleşti. Kucağında hareketlendim. Dudaklarımız ayrıldı. Boğazından derin bir inleme geldi. Bakışlarımız kesişti. Ela gözleri koyulaşmış, göz bebekleri büyümüştü. Elinin tersi ile yanağımı okşadı. O an anladım. Aramızdaki sadece basit bir arzu değildi.

Ceketini çıkarmaya çalıştım. Bana yardım etti. Kravatını çözdüm. Gömleğinin sıkı yakasını açtım ve birkaç düğmesini. Açılan boynuna baktım. Dudaklarım oraya gitti. Dudaklarım değdiği an kalçamı sıktı. Öptüm boynunun her zerresini. Kendimden iz bırakmak istedim. Her öpüşüm de daha da gerildi. Altımda hareketlenen erkekliğini hissediyordum. Eteğimi iyice sıyırdı. Boynundan ayrılıp gömleğinin tüm düğmelerini açtım. Tırnaklarımı hafif belirgin karın kaslarında gezdirdim. Başını geriye attı. Adem elması ortaya çıktı. Dayanamadım, dudaklarım oraya gitti. Öptüm, dilim de devreye girdi. Elleri üzerimdeki bluzun askılarını sıyırdı. Göğüs dolgulu bluz olduğu için içime bir şey giymemiştim. Bluz üzerimden sıyrıldığında göğüslerim ortaya çıktı. Bakışlarının nasıl daha da karardığına şahitlik ettim. Dudakları boynuma oradan da göğsüme inince ilk inlememi serbest bıraktım. Yavaşça göğsümde gezindi. Daha sonra göğüs ucumu ağzına aldı. Başım geriye doğru kavislendi. Belim gerildi. Göğüslerim daha da ortaya çıktı. Şimdi kendimi ona sunmuştum. Emdikçe kendimden geçtim. İç çamaşırımın daha da ıslandığını hissediyordum. Diğer göğsüme geçti. Kendimi kaybediyordum.

Siyah ve Sıcak Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin