- Підйом, спляча красуня! - крізь туманну пелену сну долинає незнайомий чоловічий голос і дратівливий скрип дверних петель, - Тут тобі не мотель.
Чімін спочатку міцно жмуриться, а потім ледве розплющує очі. Повіки ніби налиті свинцем, кожен рух очних яблук відгукується божевільним головним болем, у роті пересохло від похмілля, а до горла підкочує нудота. Замість звичного погляду затишку власної спальні хлопець звертає увагу на безлику камеру, одна зі стін якої є залізними ґратами з такими ж ґратчастими дверима по центру. Сон, як рукою, зняло.
На тлі зрілої паніки Чіміна, наче кадри кіноплівки, освітлюють флешбеки минулої ночі. Ось він з горя допиває останню пляшку фруктового соджу, сидячи на підлозі у своїй кімнаті; ось хапає під пахву скейтборд, і мчить по сходових прольотах; потім миготить кадр з незнайомого пабу, де Пак, спершись на барну стійку, перекидає шоти з невідомим високоградусним вмістом. Оповідання діафільму обривається сценою, в якій головний герой відчайдушно б'є скейтом по самовдоволеній фізіономії Кім Техьона, після чого будь-які спогади перериваються.
У дверях застиг молодий темноволосий чоловік. У класичні штани заправлена темно-синя сорочка з короткими рукавами, навколо шиї пов'язана тонка чорна краватка, а плечі прикрашають погони. Незнайомець у формі недбалим тоном вимовляє:
- У мене мало часу. Виспишся пізніше, а зараз ми складемо протокол про правопорушення.
Чімін гулко ковтає слину і озирається на всі боки, ніби шукає, до кого звернутися по допомогу.
- Я що, в тюрмі?
Чоловік у формі посміхається і, примруживши лисячі очі, відповідає:
- Ага. В'язниця найсуворішого режиму для особливо небезпечних злочинців. Таких ще пошукати треба. Пройдемо до мого кабінету.
Залишається тільки здогадуватися, що саме потішило поліцейського.
Серце Чіміна робить кульбіт і падає прямо в п'яти. Як цей тихий і скромний хлопець, один із найдбайливіших студентів на курсі виявився злочинцем? Подолавши власний страх, сором і якісь п'ять метрів, Пак опиняється у новій локації. Це просторий кабінет, заставлений стелажами з різними папками та книгами, в центрі якого розташовується письмовий стіл, що прогнувся під стосами паперів та особистих справ. Крізь жалюзі сяють промені ранкового сонця, підсвічуючи кожну витаючу порошинку, а в повітрі поширюється аромат кави з вендінг-автомата.
ВИ ЧИТАЄТЕ
get a life
FanfictionНауковий факт: людина, яка переживає розлучення з близьким, проходить через п'ять стадій - заперечення, гнів, торг, депресія та прийняття. З незрозумілих причин дев'ятнадцятирічний Пак Чімін, старанний студент та зразковий син, трохи затримався на...