》Joonaksen nk. Time skip《
Istuimme Ollin kanssa hänen sohvalla ja katsoimme jotain kauhu elokuvaa. "Uskallaks mennä nukkuu tän jälkee?" Olli kysyi kiusaten. "Tietenki.." Vastasin. Olli naurahti. "Eli et." Hän sanoi. "En ni." Myönsin. Olli veti minut kiinni itseensä. Painoin pääni hänen rintakehään ja kiedoin käteni hänen ympärille.》Nikon nk.《
Istuin sohvalla ja tuijotin tyhjyyteen. Havahduin kuitenkin pois ajatuksistani kun pojat alkoivat puhumaan. "Aijoks juoda vaa yhen?" Kuulin Joelin kysyvän joltakulta. Käänsin katseeni heihin. "Ei oikee huvita juoda nyt." Aleksi vastasi hiukan vaisusti. "Hei mikä o? Käyttäydyt aika oudosti. Onks kotoo tapahtunu jotai?" Tommi kysyi Aleksilta. "Mul on kaikki hyvin." Aleksi vastasi. "Vaikeuksii Ollin kaa?" Joel kysyi. Aleksi huokaisi ja katsoi muualle. Hän otti yhden kaljatölkin käteensä, korkkasi sen ja joi sen ykkösellä tyhjäksi. "Noni, mitä teit tällä kertaa?" Joel kysyi. "Mokasin vaa ihan vitun pahasti, ei sen enempää." Hän vastasi."Mokasit? Miten?" Tommi kysyi. "Sanoin jotain ja Olli tulkitsi sen väärin. Tai sanoin yhen asian pahasti, vaiks mun ei pitänyt." Aleksi vastasi. "Pyysiks anteeks siitä?" Kysyin. "Tietenki pyysin." Hän vastasi. "Hyvä." Sanoin.
》Ollin nk. Time skip《
Joonas oli mennyt nukkumaan jo. Kävelin keittiöön, otin kaapista lasin, täytin sen vedellä ja join tyhjäksi. Ovikellosoi. Kävelin eteiseen ja avasin oven. Oven takana seisoi hyvin humalassa oleva Aleksi. Hän työnsi minut eteisen seinään ja suuteli minua huulille. Työnsin hänet kauemmas ittestäni. "Mikä o?" Hän kysyi. "Oot kännis." Vastasin. "Anteeks. Oikeesti, anteeks. Mä vaan.....mä tota...ei mun pitäny juoda näin paljoo." Hän sanoi. Hymähdin vain. "Mä taidan mennä kotiin nukkuu tän kännin pois. Nähää huomen koulus." Hän sanoi sammaltaen. Nyökkäsin vain. Aleksi pussasi minua poskelle. "Rakastan sua." Hän sanoi. "Samoin." Sanoin. Aleksi lähti. Suljin oven. Kävelin huoneeseeni ja menin Joonaksen viereen makaamaan. Suljin silmäni ja yritin nukahtaa.
》《》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 284Aika lyhyt, mut iha sama. Ajattelin tehä toisen Q&A, ni ois kiva jos laittaisitte ees jotain.
Joonaksen kyssärit
Nikon kyssärit
Joelin kyssärit
Ollin kyssärit
Tommin kyssärit
Aleksin kyssärit
Mun kyssärit
VOUS LISEZ
Why me? 》Niko x Joonas《VALMIS
Fanfiction"Miks sä teet näin mul?!" "Teen mitä?" "Koulus kiusaat mua, mut jos ollaan kahestaan ni suutelet mua! Mitä helvettiä sä haluut mult?!" "Rakastan sua, okei?" poika sanoi. Hiljenin. Ei hän voinut rakastaa minua, ei mitenkään. ⚠️SISÄLTÄÄ⚠️ -boyxboy ...