Újra a pályán voltam és ugyan az történt.Koriztam és egy hang csapta meg a fülem.Ugyan az a hang.Amikor forgolódtam nem láttam körülöttem senkit,de viszont amikor magam elé fordultam,ott volt.Egy barna hajú,magas,barna szemű fiú állt előttem.
-"Ki vagy és hogy hívnak"?-kérdeztem tőle
Nem válaszolt semmit,elkorizott.Pont amikor utána gurultam volna,megszólalt az ébresztőm.Készülődnöm kellett,hogy el ne késsel az első napomon és hogy kényelmesen kitudjak pakolni a szobában.
Elkezdtem készülődni.Megkértem apát,hogy vigyen el mert még nagyon nem tudom mi merre van.Nagyon görcsöklt a hasam az idegességtől.Amikor oda értem csak végig néztem az épületen és elcsodálkoztam,hogy mekkora.Amikor nyúltam volna a bőröndjeimért,neki mentem valakinek.Valakinek akinek ismerős volt a hangja de nem tudtam honnan.
-"Hé,nézhetnél a lábad elé is néha!"-mondta nekem gúnyolódva
Ránéztem és egyből tudtam,hogy honnan ismerős.Ő volt a fiú az álmomban.
-"Te vagy álmaik fiúja"-mondtam
-"Igen,ezt sokan szokták mondani"-mondta vicceskedve
-"Jaj,nem úgy értem.Benne voltál az álmomban."
-Igen?És mit csináltam az álmodban?"
Amikor válaszolhattam volna,egy hang megszólalt a hátam mögül.
-Luna Valente?
-Igen,én vagyok az.
-Na az tök jó.Nina vagyok,én leszek a szobatársad.A 134 szobában leszünk.Menyjünk,segítek kipakolni neked.
-Okés,megyek.-Mondtam Ninának
-Majd még beszélünk.-Szólt utánam a fiúAz iskola kollégium része kettő részből áll.A keleti szárny ahol a lányok vannak,a nyugati ahol pedig a fiúk helyezkednek el.Hatalmas volt az egész iskola.Volt még egy hatalmas étkező,könyvtár és volt egy kávézó is.Amikor láttam,hogy Nina a szobatársam örültem neki mert szimpatikusnak tűnt.
-Hát itt vagyunk.-Mondta Nina
-Huu,mekkora ez a szoba.
-Igen.Ahogy láttad az egész iskola hatalmas.És amúgy honnan jöttél?
-Cancúnból.Anyukámék kaptak egy munkát itt és így kerültem ide.És te?
-Én itt születtem Buenos Airesbe.
-És amugy vannak barátaid?-Kérdeztem tőle érdeklődően
-Hát tudod,nagyon nincsenek.Általában olvasni szoktam.Nem szoktam nagyon társasági életet élni.
-Segítesz?
-Igen.Perzse#Eközben Matteo#
-Láttad az új csajt?Talán Luna a neve vagy valami ilyesmi.
-Nem,még nem
-Na mindegy.Amúgy hogy állsz Delfivel?
-Semmi nincs köztünk,nem értem miről beszélsz.
-Tudod te.-meglökve Gastón vállát
-Nem.Még mindig nem tudom miről beszélsz.Kifejtenéd mert egy szavadat sem értem.
-Múltkor hallottam,hogy Ámbarnak és Jazminnak azt mondta,hogy biztos benne hogy van valami köztetek.
-Jaj,hagyjad már.Tiszta bolond az a csaj.Minden nem létező dolgot beképzel magának.Na de ő az a Luna?-Mutatott egy lányra aki jött kifelé az ajtón Nina oldalán
-Igen
-Na menyjél már oda hozzá!Most elvileg nincs barátnőd és ő nagyon szép.Vagy talán van valaki akiről nem tudok?
-Nem,nincs ezt mégis honnan veszed?Na de menyjél már oda ne húzd az időt.-Lökött bele Matteoba-Jaj,szia futárcsaj.Nem is láttam,hogy itt vagy.Hogy tetszik eddig.
-Szia dinnyefej.Eddig nagyon tetszik.De miért kérdezed?
-Dinnye?Miért pont dinnye?
-Cancúnban így szokták hívni azt aki beképzelt.De még nem válaszoltad meg a kérdésem.Miért érdekel annyira hogy hogy értem magam?
-Először is nem vagyok beképzelt másodszor is tudod udvarias akartam lenni,hogy megkérdezem hogy hogy vagy.-mondta gúnyolódva
-Hát ami azt illeti nagyon jól érzem magam.De most mennünk kell.-nézett Ninára.
-Jó,menyjetek csak.Sziasztok!
-Szia Dinynefej!.-mondta LunaAmikor beértünk az ebédlőbe,körbenéztem és hatalmas volt.Kettő nagy sor volt,tele gyerekekkel.Amikor beálltunk a sorba az ennivalóért akkor megismerkedtem kettő nagyon kedves lánnyal,azt hiszem az a nevük,hogy Jim és Yang de nem vagyok benne biztos mert nagyon gyorsan és izgatottan beszéltek.Mondták,hogy majd muszáj valami Jam&Rollerbe mennem mert nagyon jó.Lehet ott korizni és szórakozni.Megkérdeztem erről Ninát és ő is sokat szokott oda járni.Szerintem majd holnap benézek oda.De most megyek aludni mert nagyon fáradt vagyok.
CITEȘTI
Lutteo|Egy kicsit másképp
Dragoste-"Hadd legyek én az akivel boldognak érezheted magad" -"Ki mondta,hogy eddig nem voltam az veled?"