TWENTY-NINE

225 20 0
                                    

— Oké, ez lehet, hogy azért van, mert úgy döntöttetek, hogy öri barik lesztek, kiközösítetek és nem avattok be a tervekbe, de hogyan akarsz pontosan beszélni vele? — Kérdezte Zayn a velem szemben lévő smink asztalon ülve. Mi csak meg forgattuk szemünket Niallel.

Milánóban voltunk, az esemény backstagében és épp a hajam csinálták. Zayn és Niall hátra jöttek nekem köszönni, vagy inkább lelket önteni belém. Ahogy egyre közelebb és közelebb kerültünk ehhez a pillanathoz, a gyomrom egyre jobban kezdett görcsbe szorulni. Minden egyes nappal egy kicsivel elviselhetetlenebb volt még csak bele gondolni is, hogy itt fogok lenni pár órára attól, hogy újra beszéljek életem szerelmével.

Az olasz fodrász ügyesen állítgatta hajam, amíg a srácok megpróbálták elterelni a gondolataimat, ám Zayn kevés tudása épp az ellenkezőt provokálta elő.

— Kérlek szépen, te az amerikai barátaiddal turnéztál, úgyhogy csak maradj csöndbe a kiközösítéssel és lecserélésekkel! — Csatlakozott Niall is a beszélgetéshez.

A fiúk elegánsan voltak felöltözve. Zayn öltöny és nyakkendő, míg Niall inkább csak egy ing és farmer mellett döntött, de az övé is tökéletes passzolt a helyiség hangulatához. Én még csak törölközőbe ültem, ahogy körülöttünk sokan mások is, és vártak ruháikra.

— Nem itt szeretnék beszélni vele, hanem majd az after partin. Kétlem, hogy végig tudnám csinálni a sétám, ha csak a szemébe nézek ott, úgyhogy kicsit későbbre hagyom — Avattam be őt.

— Értem — Leugrott az asztalról, majd ráfogott vállamra. — Nos, sok sikert, én megyek és köszönök nekik.

Még mielőtt levette volna tenyerét, én ráfogtam csuklójára.

— Várj, Harryék nem tudják, hogy én is egyikük vagyok a modelleknek — Zayn elnevette magát.

— Azt hiszem, hogy Niall tweetje miatt midnenki tudja már.

— Tessék? — Néztem az említett fiúra, aki kínosan mosolygott rám. — Azt hittem, hogy csak egy fotót csinálsz!

— Tulajdonképpen azt csináltam — Tette fel kezeit védekezően. Én csak megforgattam szemeim.

Ezután Niall is csatlakozott Zaynhez és elmentek elfoglalni helyüket nem messze Harryéktől.

@NiallOfficial: Szép fiú újra a játékban! Elképesztően büszkék vagyunk rád @Zayn -nel!! xx

@NiallOfficial: Szép fiú újra a játékban! Elképesztően büszkék vagyunk rád @Zayn -nel!! xx

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



[...]

Két ember volt előttem még mielőtt én jöttem volna. Én zártam a rendezvényt, és emiatt még nagyobb súly nehezedett rám. Miután a fiúk magamra hagytak, összefutottam néhány modell ismerőssel és ők legalább elterelték a figyelmemet.

Amikor a személyzet egyik tagja jelzet, hogy mehetek, a testtartásom, arckifejezésem és megjelenésem szinte magától megváltozott. Muszáj voltam professzionálisan viselkedni és az agyam magától illeszkedett a szituációhoz.

Let Me Love Him - hu [L.S.]Where stories live. Discover now