ᴍiʀᴀɴ'ᴅᴀɴ
Uyandığımda Emre gözlerini açmış bana bakıyordu.
"Ne oldu bebeğim?"
"Kadir amcam senin kötü biyi olabileceğini o yüzden biyaz uzak duymamı söyledi bana amma sen çok tatyısın ki kötü oyamasın?"tatlı tatlı konuşurken saçlarını okşayarak anlına öpücük kondurdum."Şimdi bebeğim amcan seni korumak için öyle söylemiş.
Kötü birisi değilim sana zarar vermem şimdi sende amcayı öp bakalım?"kıkırdayıp yanağımı öpdü.İkizler hala uyuduğu için üzerlerini örtüp Emreye döndüm"odana gidelim duş aldıralım sana."diyip kucağıma aldım.
"Ne yemeği seversin yakışıklı?"
"Menemen."
"O zaman menemen yapalım birlikte."Emrenin odasına gelince banyoya girip güzelce yıkadım tatlış bebeğimi.
"Ne giymek istersiniz prens hazretleri?"
Emrenin seçdiği kıyafetleri giydirdim.Rahat giymeyi seviyor amcasına çekmiş.
"Gel bakalım menemen yapalım şimdi."
Mutfağa girip Emreyle birlikte menemen yapmaya başladık.Menemeni hazır olunca Emreyi kucağıma alıp mutfakdan çıkmak için döndüğümde Savaşın kapıya dayanmış bizi izlediğini gördüm.
"Günaydın."dedi gülümseyerek.
"Günaydın."dedim bende Emre babasına ellerini uzatınca savaş kucağına aldı oğlunu."Ben ikizlere bakıyım."diyip kaçdım.
Odaya girip bebeklerime baktım gün uyanmış yatakta yuvarlanıyordu su hala uyuyordu uykusu yavrum benim.
"Gel bakayım anneye bebeğim."
Günü kucağıma alıp banyoya götürdüm daha sonra kıyafetlerini giyirdim.Emreyle oyun oynamak için yanına kaçdı.Bilgisayarımı alıp dosyalara bakmaya başladım.
****
Yarım saat sonra su yanmış şimdi kahvaltı yapıyoruz.
"Abi."
"Efendim meleğim?"
"Uçağı ayarlıyayım'mı?"
"Evet iki gün sonra dönüceğiz."
Kiraz hanım bana dönüp"bu kadar erken'mi?"dedi.
"Şirketde işler aksıyor kiraz teyze isterseniz sizde bizimle gelin hem şirketiniz orda işlerinizde aksamaz?"derin hemen cavap verdi."Aslında iyi fikir hem bu yıl tatilede gitmemişdik değil'mi Kirazım?"dedi ata bey.
"Evet çok güzel olur."diyerek onu onayladı Kiraz hanım."Emre Ares ve Leyla tanışır oyunda oynarız di'mi baba?"diye bana heycanlı gözlerle bakdı Gün.
"Tabi ki bebeğim."yanağını öpdüm.
"Baya yine yıydızlara gideymiyiz?"
"Gideriz güzelim."Kahvaltıdan sonra Savaş Barış Asya ve Ata bey işe gitmişdi.
Bende sıkıldığım için çocukları lunaparka götürüyorum.
Üzerimi değişdirip aşağı indim.Aşağı indiğimde her kes hazırdı.
Çocuklar önceden giydirmişdim.
"Abi çıkalım artık."dedi umut Kadire******
Her kes yorulmuşdu amma çocukların enerjisi bir türlü bitmiyordu.
Tuvalete gitmek için kalkdığımda tüm kafalar bana döndü.
"Tuvalete gideceğim."dedim kısık sesle utanıyorum ne yapayım.İşim bitince ellerimi yıkadım.
Tam dışarı çıkıyordum ki boynumda hissediğim sıcak nefesle donup kaldım.
Sanki kokumu içine çeker gibi nefes alıyordu derin derin.Kendime geldim arkamı dönmek için harekete geçdiğimde omuzlarımdan tutarak engel oldu.
"Şşşş hareket etme."dedi sakince
sesi çok sertdi sanki dediğini yapmalıymışım gibi.Daha çok boynuma yaklaşdı başını boynuma gömdü.
Korkudan titremeye başlayınca küfür savurdu.
"Sakin ol bebeğim."sesini yumuşatmış bebekle konuşur gibi konuşdu.Öpücük kondurup kafasını boynumdan çekti.
"Yakında size kavuşacağım."diyip saçlarımı öpdü.
"Patron gitmemiz gerek artık!"dedi yabancı olmayan bir ses.Büyük bedenin çekildiğini anladım.
"Görüşürüz ömrüm."dedi addım seslerinden gitdiğini anladım.
(Ayna yok ellerini yıkadıkdan sonra geldi patron bebeklerim)Hızlıca arkalarından çıktım amma yetişemedim.
Kimdi ki onlar size dedi ne demek istedi ki.
Masaya geri dönünce Derin bana bakıp"Abi iyimisin yüzün beyazlaşmış?"
"İyiyim."diyip titreyen ellerimi ceketimin cebine koyarak gizledim.Onlar sohbet ederken ben onun kim olduğunu düşünüyordüm.
Eski sevgilim olamaz çünkü hiç sevgilim olmadı.
Takıntılı bir sapığım hiç olmadı.
Ve o ses maskelinin sesiydi eminim.
Peki neden kalbim bu kadar hızlı atıyor korkudan'mı?Hay nasılsınız güzelikler?
Bölüm yazdım sonunda ders çalışdığım için yazamadım.
Bölüm nasıldı?
Lanetli çocuk adlı kurguma bakarmısınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴋɪʀɪᴋ ᴘᴀʀçᴀʟᴀʀ|ɢᴀʏ
Ficção Adolescente01.01.2022 ᴍiʀᴀɴ ᴋᴀᴀɴ'ɪɴ ʜᴀʏᴀᴛ ʜiᴋᴀʏᴇsi. ᴛᴀᴍᴀᴍʟᴀɴᴅı! Düzenleniyor!!