1¦Kingdom Of Min

186 17 11
                                    

Her şey karlı bir kasım gecesinde başlamıştı.

Hamile olan Kraliçe Min sancılanmış, doğum başlamıştı. Tüm bedenini ele geçiren sancılar kraliçenin sesinin tüm sarayda yankılanmasına sebep olmuştu. O gece bebekleri doğmamak için savaş vermişti adeta.

Ama...

Uzun süren bir gecenin ardından sabaha karşı çocuklarını dünyaya getirmişti kraliçe. İkiz doğurmuştu. İki erkek çocuk. İki erkek alfa dünyaya getirmişti.

Yıkım getiren ikizleri..

İkizler, dokuz ayın sonunda onları neyin beklediğini bilmedikleri hayatlarına gözlerini açmışlardı. Min Krallığının ikiz, alfa varisleri.

Kral, güneşten rengini almış sarı saçlara sahip olan oğluna Yoongi adını vermişti. Kraliçe ise rengini gecenin karanlığından almış siyah saçlara sahip oğluna Seung Gi demişti.

Kral, varisleri için tüm ülkede günlerce aylarca bayram ilan etmiş, şenlikler düzenlemişti.

Ta ki varisleri büyümeye başlayıp da kendisine benzemediklerini fark edinceye kadar. İki oğlu da hiçbir yönden ona benzemiyordu. Ne yüzleri ne de saçları... Hiçbir şeyleri kralı andırmıyordu.

Kral içini kemiren bu konuyu defalarca kraliçesiyle konuşsa da aldığı cevap değişmiyordu. Kraliçe inatla iki çocuğun da onun olduğunu söylüyor, konuyu hızla kapatıyordu. İki variste de aynı yerde, kaşlarının üzerinden elmacık kemiklerine kadar uzanan doğum lekeleri kralı durduruyor, ikisinin de kendi alfası olduğuna ikna oluyordu.

Varisleri büyüyüp kendi alfa kokularını kazanana kadar her gün ikizlerini koklamıştı Kral. İkizlerden kendi alfa kokusunu almak kralı hep yatıştırmış, alfaları kendi çocuğu sanmasını sağlamıştı.

Bu yıllarca böyle sürmüştü.

Yaşlanan kral ölmeden önce varislerinden birini yerine geçirmekte kararlıydı. İkizlerinin 23. yaş gününde kararını oğullarına söyledi. Kardeşlerin krallık yarışı için onları çeşitli sınavlardan geçireceğini ve bunun sonunda bir tanesinin tahta çıkacağını, kral olacağını duyurdu.

Krallık yarışı için düzenlenen sınavlarda bir gün kral yıkıcı bir gerçeği öğrenmişti. Hem de kraliçesinden.

Öğrendikleri karşısında hemen kraliçenin ve varislerinden birinin öldürülmesini emretmişti.

Onları duyan Yoongi'nin varlığından habersizlerdi ama.

O odanın içinde kralını ve yardımcısını öldürdü Yoongi.

Kendini kral ilan etti. İlk emri annesini krallıktan sürmek oldu. Halk içinde normal bir hayat sürmesini emretti.

Kardeşine ise iki seçenek sundu. Ya sarayda kalacak ikizine yönetimde yardımcı olacaktı ya da saraydan ayrılıp çalışmasına bile gerek kalmadan bir konakta lord olarak yaşamına devam edecekti.

Ancak Seung iki seçeneği de es geçti. Kardeşine baş kaldırmayı seçti. İkizine ağır tehditler eşliğinde saraydan kendi isteği ile ayrıldı.

Annesinin yardım tekliflerini defalarca geri çevirmişti.

Amacı kardeşini öldürmekti bu konuda alacağı hiçbir yardımı gururuna yediremezdi. Sırf bu yüzden annesiyle bile görüşmeyi kesmiş sadece onu kral yapacak planlarla geçirmişti günlerini.

Bu yaşananların üzerinden 6 yıl geçmiş, 29 yaşına gelmişti ikizler.

Verdiği krallık mücadelesini kazanmış herkese kral olduğunu kabul ettirmişti Yoongi. Etmek istemeyenlerin de hepsinin aklına kral olduğunu kazımıştı.

Krallığını tek kabullenemeyen kişi ikiziydi. Seung yıllardır hiç yakasını bırakmamıştı kardeşinin. Tek amacı vardı. Krallık hakkını elinden alan kardeşini öldürmek ve Min Krallığının yeni kralı olmak.

Yoongi, ona bu fırsatı hiçbir zaman tanımamıştı. Ona saldıran kardeşini her zaman ağır yaralarla geri püskürtmüştü. Bir kaç kez kılıcını şah damarına dayasa da hiçbir zaman öldürme girişiminde bulunmamış, gitmesine izin vermişti. 

Seung'un sandığının aksine Yoongi ona değer veriyordu, hâlâ.

Günleri Seung'un yapacağı saldırıları önceden tahmin etmekle geçiyor, hep ondan bir adım önde olmak için çabalıyordu Yoongi.

Gelecekte onları nelerin beklediğini bilmedikleri bu savaşın galibi olmaya çalışıyordu ikiside.

Tek ve en güçlü düşmanı ikiziydi.

Şimdilik.

                       Alfa Kral Min Yoongi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                       Alfa Kral Min Yoongi

                       Alfa Kral Min Yoongi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve asi ikizi Min Seung Gi

Kapak için tenk yu lovemm lanetlifecir 💜

Umarım beğenirsiniiz✨

You Are Not My King | YoonMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin