tanıtım

5 1 1
                                    

Yazar'dan
Merhaba gençler ilk kitabım olduğu için çok heyecanlıyım ve bu hikaye kısa olabilir 20-25 bölüm gibi yaparım ama 1000 kelimeyi geçene kadar yazacağım ve ben Türk değilim ama Türkçede fena sayılmam ama bazı yerlerde yanlış yazarsam bana yazın ve ben çok mat olduğum için ( bilmeyenler, çok küfür ederim) bazı yerlerde küfür yazabilirim ama elimden geldikçe yazmamaya özen göstereceğim  neyse haydi bismillah başlayalım

( Dans makinesi Lisa)
22 yaşında idol, blackpink üyesi makne, model, baş dansçı, lider rap, düşük vokal, 3 ünlü reklam şirketinin esas modeli ve aktris. Geçmişte kötü şeyler yaşadı ama buna rağmen sabırlı ve mutlu bir kız. Arkadaşlarından başka kimseye kolay güvenmez bu yüzden dışına soğuk davranır. Ileride ne olduğunu öğrenicek siniz.

( Al ye Jisoo)
24 yaşında. Grubun annesi gibidir ve en büyük üye o Lisa'yla çok yakınlar hiç bir şey saklamazlar bir birlerinden. Doğuştan sap zengin bir ailede doğmuş zorluk çekmemiş bir kız ama buna rağmen iyi kalpli ve anlayışlı biri. Aktris,model, lider vokal, vijual 3 ünlü reklam şirketinin esas modeli.

( Huysuz kedi Jennie)
23 yaşında. Grubun baş rapperi, vokal, model. Lisa'yla çok iyi anlaşırlar. Geçmişte sevgilisi tarafından aldatıldı erkeklere karşı soğuk biri dışından sert olsada sevdiklerine sıcacık davranır.

( Sincap Chaeyong)
22 yaşında. Baş vokal, lider dansçı, düşük rap, model. Lisa'yla araları pek iyi sayılmaz. Kendisi Lisa'ya kötü davranmıştı ama ona kendini affetirmek istiyor. Geçmişte ona büyük haksızlık yaptı. O zamanlar sevgilisi yüzünden kötü davranmaya başlamıştı ama zaman geçtikçe kendine geldi artık iyi biri oldu buda kızlar sayesinde.

Blackpink 2016 da kuruldu ama ben kızların staj olduğu yılları değiştireceğim Lisa ve diğer üyler 2 yıl staj yaparlar.

( Bunny, golden makne Jungkook)
22 yaşında. BTS üyesi makne baş vokal, dansçı, düşük rap, model, aktör, söz yazar. Geçmişte çok büyük haksızlık, hatalar ve kötülükler yaptı. Hatalarını düzeltmek istiyor. En çok da onun güvenini kazanmak istiyor kendisini affetmesini arkadaş olmalarını istiyor.

(Mochi Jimin)
24 yaşında. BTS üyesi baş dansçı, lider vokal, model,söz yazar. Jungkook ve taehyungla ilk okuldan beri tanışıyorlar. Üyeleri abisi gibi görür geçmişte oda büyük hatalar ve kötülükler yaptı. Değişmeleri bile büyük mucize. Eski sevgilisini hala seviyor. Ama ayrılmak zorunda kalmıştılar tekrar onunla birlikte temiz sayfa açmak istiyor

(Good boy V)
23 yaşında. BTS üyesi grubun vokali, vijual, dansçı, model, söz yazar. Çıkmadığı bir kız bile yok F boy. Tek gecelik takılır ilişkisi 1 haftadan uzun sürmez. O hayatını sadece eğlence için yaşıyor ama artık bunları yapmıyor daha doğrusu yapamıyor. Nedenini öğrenirsiniz.

( Sleepy cat yoongi)
26 yaşında. BTS üyesi rapçı, söz yazar, model..., Ona grubun gizli lideri derler. Geçmişte iyi şeyler yaşamadı sırf hayali yüzünden ama yinede vazgeçmedi ve işte istediği şeyi elde etti. Tam bir uykucu doğuştan sap hiç bir kıza bakmadı tabi öğretmenini saymazsak hghdkdhg.

( I am your hope, you my hope I am J-hope)
25 yaşında. BTS üyesi grubun umudu,baş dansçısı, rapperi, model, söz yazar. Geçmişte bir sevgilisi vardı ama j hopu aldatı (piç, küfür etmek serbest)
Ama buna rağmen çok güçlü ve mutlu biri. Lisa ile arkadaşlar ama bunu BTS bilmiyor çünkü Lisa istemiyor bunude ileride ogrenicegiz.

(World wide handsome Jin)
27 yaşında. BTS üyesi başka adıyla omması hfdjgdjjc. Grubun vokali, vijual, model, söz yazar. Iki dakikada bir yakışıklı olduğunu söyler durar. Jungkook'u pek sevmez bu yüzden kavga ederler. Neden? Ileride ogreniceksiniz.

(148 IQ ile adam döven Namjoon)
25 yaşında. BTS üyesi grubun baş rapperi söz yazar, lideri, model. Oda geçmişte bazı sorunlar yaşadı ama neyseki atlatdı nişanlı ama üyelerden başka hiç kimse bilmiyor.

Eveet tanıtım bitti şöyleki fer bölümün sonuna geldiğimde sorular birakicam lütfen cevab yazın sizi seviyorum avenger'lerim (yenilmez'lerim)

Sizce Lisa geçmişte ne yaşadı?

Jungkook'un O dediği kişi kimdi? Ve neden kendini affetirmek istiyor?

Sizce rose'nin sevgilisi kim?

Jungkook, jimin, V ve rose nasıl değiştiler?

Jin neden jungkook'dan pek hoşlanmıyor?

Lisa neden J hope ile arkadaş olduklarini BTS'in belmemesini istedi?

Hadi cevap bekliyorum, ha buarada ne kadar kelime yazdığımıda söyleyeceğim ve 1 bölümden sonra hatırlatmada yapacağım. Şey kontrol etmedim çok yorgunum idare edersiniz artık 👉👈🙏

Öpüldünüz avenger'lerim 💕💓😍🖤💚💜💜💜💜💜😘😘❤️🧡💛💓💕😇😇😊☺️🤗🤗❤️🧡💛💚💙💜🖤♥️💘💖💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💗🖤💜💜💜💜💜💜💜💜🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

714 kelime.

✿Change✿   ♡Liskook♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin