Κεφάλαιο 55

105 3 50
                                    

Ethan pov
Έφυγα από το σπίτι εφόσον φρεσκαριστηκα λίγο ενώ παράλληλα αφυριζα από την χαρά μου. Όμως όταν μπήκα στο αυτοκίνητο, το γέλιο και το χαμόγελο μου σβήστηκαν από το πρόσωπο μου καθώς πήρα το αυστηρό και αμείλικτο υφος μου. Έβαλα μπρος αποφασισμένος να πάω στο καφέ-μπαρ όπου βρήκα για πρώτη φορά την Jina σε άθλια κατάσταση από την κακοποίηση του τέρατος που τόσο πολύ καλύπτει ώστε να μην σταλεί στην φυλακή όπου αξίζει για να βρεθεί!! Μετά από 30 λεπτά βρισκόμουν έξω από το καφέ-μπαρ περιμένοντας να δω κάποιον ή κάτι που θα μου κινήσει υποψίες.  Έτσι χωρίς σκέψεις βγήκα με σοβαρό υφος αποφασισμένος για όλα προχωρώντας με σταθερά βήματα προς το καφέ-μπαρ! Μόλις άνοιξα την είσοδο της πόρτας κοίταξα τριγύρω το μέρος, αλλά δεν είδα πουθενά κάποιον υπεύθυνο εκτός από 2 εργαζόμενες. Η μια ήταν στο πόστο του πάγκου φτιάχνοντας καφέδες και η δεύτερη υπάλληλος σέρβιρε τους τόσους πελάτες μέσα στο καφέ-μπαρ! Αμέσως προχώρησα προς τον πάγκο για να παραγγείλω έναν καφέ και να κάνω κάποιες ερωτήσεις! Ειχα στην διάθεση μου 30 λεπτά πριν πάω στο νοσοκομείο για να παραλάβω την Jina. Τότε από τις σκέψεις μου με διέκοψε η φωνή της υπαλλήλου πίσω από τον πάγκο...

Υπάλληλος: Τι θα θέλατε?
Ethan: Θα ήθελα ένα Αμερικανο!
Υπάλληλος: Αμέσως!
Ethan: Πολύ ωραίο αυτό το καφέ-μπαρ κάνατε ανακαίνιση από την τελευταία φορά? Μου φαίνεται κάπως διαφορετικό!
Υπάλληλος: Μμμ...Όχι ιδιαίτερα!
Ethan: Μα φυσικά πως δεν το παρατήρησα! Είσαι νέα εδώ!
Υπάλληλος: Ναι! Ήρθα για να αντικαταστησω για 2 εβδομάδες μια υπάλληλο!
Ethan: Ααα...Μάλιστα!! (Τότε από το πουθενά βγήκε από το ισόγειο ο υπεύθυνος με ένα ζαλισμένο, βαθύ χαμένο βλέμμα καθώς ήρθε προς τον πάγκο του μπαρ).
Υπεύθυνος: Για πιο λόγο τόσες ερωτήσεις για το μπαρ και το προσωπικό μου?
Ethan: Να όσο γι αυτό μην με παρεξηγείτε, απλά εγώ είμαι ένας επιχειρηματίας και θέλω να ανοίξω εδώ κοντά ένα Game Bar. Ένας γνωστός μου είπε να κάνω μια έρευνα για την περιοχή πριν ανοίξω σε κάποιο μέρος! Φυσικά εσείς με καταλαβαίνετε που είστε επιχειρηματίας!
Υπεύθυνος: Πολλά λες! Δίνε του φίλε! Εμείς δεν ανακατευομαστε σε υποθέσεις άλλων! (Μου το είπε ενώ με έπιασε από το μαύρο πουκάμισο μου, ενώ όλοι μας παρακολουθουσαν! Πόσο θα ήθελα να τον σπάσω στο ξυλο. Αλλά τότε πρόσεξα τις βαθιές μικρές τρύπες στα χέρια του και ενώ κατάλαβα συνέχιζα το θέατρο μου).
Ethan: Ηρεμησε! Θα φύγω! Παρακαλώ μπορείτε να μου αφήσετε το πουκάμισο μου? (Είπα με αφελεια. Καθώς εκείνος με έσπρωξε και εγώ με αφελεια έπεσα πάνω στα τεράστια σκαμπό του μπαρ που ήταν δίπλα μου).
Υπεύθυνος: Χασου από μπροστά μου!!!
Ethan: Φυσικά!!! (Είπα ενω εκεινος έφευγε καθώς πριν χαθεί ο μπάσταρδος παπαρας ειπα να τον εκνευρίσω και να παίξω τον ρόλο μου καλύτερα) χάρηκα που σας γνώρισα! Να έχετε μια όμορφη μέρα!!!

ΚΑΤΙ ΑΠΡΟΣΜΕΝΟ Where stories live. Discover now