Kapitola VII.

17 4 0
                                    

,,Jsem nadšený, že vám mohu oznámit, že jsme získali chybějící republikové zpravodajské a logistické práce spolu s nelegálními zbraněmi SNS pašovanými na pod úrovní Coruscantu. Ve spolupráci s ARC-1409, „Echo“, provedl úderný tým nálet protokolu A1305 v sektoru 6 úrovně 112.
Velitel Thorn, bod pro úderný tým, hlásí že zůstávají ostražití vůči protiteroristickým a špionážním rizikům pro občany Senátu i Coruscantu jako vojáky Republiky. S ohledem na nedávný vývoj a týkající se důkazů o tajné dohodě požadujeme zaměření AA na zdroje, abychom mohli tuto operaci lépe provést. Během týdenní bezpečnostní porady připomeňte senátorům, aby se drželi svých pomocníků a z bezpečnostních důvodů bydleli v zelené čtvrti."

Riyo dokončovala čtení bezpečnostní instruktáže.

Preciznost a podrobnost zprávy vždy považovala za obdivuhodnou.

Tentokrát je v krátkém upozornění informována o další rotaci bezpečnostních složek, zjištěních nedávné trestné činnosti, aktuálních informacích o bezpečnostních opatřeních k reakci na tyto aktivity a návrhu na oficiální vyšetřování podzemního trhu Coruscant.  

Kde to bylo během jejího prvního měsíce zde?

Mrkne na podpis na konci zprávy, ale už ví kdo to je.

CC-1010.

Fox.

Tak se jmenoval její voják.

Čte bezpečnostní brífinky jako mnozí čtou týdenní noviny.

Byla v tom rutina, která ji uklidňovala.

Každá bezpečnostní zpráva bude od něj a ona si ten dopis poctivě přečte a bude si všímat toho, co nabízí.

Když čte zprávu, přebývá v ní malé teplo, jako by měl být na komlinku a osobně jí sdělit bezpečnost Republiky.

Představuje si jeho hlas, pevný a přesto jemný, jak ho uhlazuje od války a krve v něco jemnějšího.

V celé zprávě je úžasný takt a jemnost a ona se baví, když si ho představuje jako politika.

Položí datapad a obrátí se ke svému pobočnici.

,,Aleiho," řekla. „Myslíš, že bychom mohli schůzi výboru přemístit někam do nákupní čtvrti? Viděl jsem tam pěknou kavárnu a možná je prostor otevřený… a bezpečný.“

,,Myslím že je to výborný nápad, přeci jen, nubudete tam nucena být i s nimi, víte koho tím myslím. Samozřejmě se jim nemůžete vyhýbat, ale pro tentokrát to bude vhodné. Dám jim tedy hned vědět o vaší schůzce."

Usrkne ze svého šálku.

Je teplý a plný sladkého aroma, které ji uklidňuje. Její asistentka za ní zuřivě píše, a mimo kancelář se za ní ozývá z otevřeného okna ohromná stimulace spídrů a aerotaxi pro oči i uši.

Představuje si dnešní chaos.

Všechen ten krvavý křik a intriky, dřina demokracie a střet zájmů.

V žaludku se jí shromažďuje strach a dělá se jí z toho špatně.

Dala si další doušek, aby cítila něco jiného.

Zavírá oči a dýchá. Dovnitř… ven… dovnitř… ven… *
(A ne, není to z Hledá se Nemo 😂)

,,Vaše setkání začíná v 5.hodin," řekla Aleia a položila na stůl konvici s dalším horkým čajem.

Není připravená.

,,Děkuji," vzdychla a neochotně položila šálek.
,,Jdeme na to."

Nic nás nerozdělí ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat