Zenraya;
26 GUN 17. SAAT 45 SN 6 SL SONRA:
Yine bir gun
Gunes acmi
Gunesi sikim
Kuslar civilfiyor
Kuslarinsikim
Ama bu sikim.olaylar bana hayat enerjisi veriyor. Seneler onvesinde agir depresyonumdayken bilge bir kiz yanima yaklasip gokyuzune bakmami istedi ve ben gokyuzune baktigimda anlamsizca ne diyecegini merske ttim
Bana gunes dogdu dedi
Iste o zaman hayatindaki her sey degistmisti
Güneş doguyor
Gunesin kiymetini bilelim
Her ne kadar iklim.krizi sorunumuz olsada bu guensin dehil bizim sucumuzdu.
Her neyse
Cicekleri unutmamak gerek
Aj o cicekler
Cicekler aviyor kuslar civildiyor ve gunes aciyor
Iste hayat budur
Tum o filizoflar hayatin anlamini neden hâlâ sorguluyordu ajlamiyordum
Gokyuzune bakmalari yeterliydiYATAKTAN KALDKTIM
AKLIMDA HUNTER
ONUN O SAEI SAVLARI
MAVI GOZLERI
VE VE VE VE NARÇİÇEĞİ PEMBESI KUKUSU😔
Kokusu burnuma geliyordu ve burnum şenleniyordu. Günler öncesinde yaşadıklarımız çok hiddetliydi o günden sonra toplasam 2 defa filan gorusmusuzdur sanirim azginligim ona fazla gelmisti... onu özlemiştum. Sweatimi giyinip oturma odasina gıttim necmiye şıllığı hala kazalarını kılıyordu babam ise kuran okuyordu tam sinirden evden cikacakken babam bana sealendi arkamı dondurdum bana zenfaya kizim seninlen hayati onemli risklibir seykonusmamiz gerek dedi. Etkilendim... ve onu 44 kulak dinledim. Bana hamile olduğnu söyledi ne dediğini anlamadim tekrar etti ve hamileyim dedi. İffet şoku yaşadımne yani babam trans miydi nasil olmuştu ki. Babam yani babam dusundugum insan annem miydi. Sonra necmiyede ayagakalkti ve bana dedi ki kizimben aslinda senin uveybabanim. Ikinci sok yasadim. Agzim 2.42 kilometre 44 hektar11 dönüm acik kalmisti. Varolussan bir kriz gecieiyordum ne yaninecmiye pipisini babama miyanianneme mi sokmustu.Aglayaralevden firlamasyon ciktim. Hemen zeynepi aradim. Ama mesguldu danirim at arabasinda 52 cekiyordu. Ciddiisleri olduguicin onu yargialamadim. Ve ilham (god) aradim ama o da mesguldu yani sonuctagoddı. Gozum zehrayagitti ama o hastalikli(gunahkari) adayamazdim. Şansa bak ki sadecehunter kalmisti. Hemen onucaldirdim ve acti. Ne oldu dedi. Aglayaraknau nau dedim. Bubizim acil yardim sinyalimizdi. Hemen evime gel dedibende onun evine yol aldim. Kapiyi acti içeri daldim. Huntera olaylarianlatinca benikucakladi bacaklarimi havaya kaldirdi ve ellerimi öptü.sevildiğimihissettim netfilizde 331 günü izledik ve sarildik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayburt Highschool Angry Lesbian Girls
FanficBu bir ortak hesaptır ve 'gizliliğe' çok fazla önem verdiğimiz için takma isimler kullanacağız bu açıklamayı yapan kişi pelinsu bir diğer arkadaşımız ise mervenur Keyifli okumalar dilerim