-Incediu!Evacuați repede clădirea!
Auzind asta,am luat-o pe mama și pe Sedia de mână fugind spre ieșirea locuinței noastre.Nu locuim într-un loc foarte sofisticat,într-un bloc din Roma,unde trăiam o viață bună.
-Mami,unde mergem acum?Fetița își privește mama atentă la orice detaliu de pe fața ei.
-Vom merge în vizită la mătușa Leverna până vom găsi un nou apartament.
Ciudat,mătușa Leverna locuiește în Anglia.Oare chiar ne vom stabili acolo?Nu am avut curajul de a o întreba pe mama,în schimb mă uit uimită la pantalonii mei plini de funingine.
Ne-am așezat pe o bancuță așteptând-o pe mama să o sune pe sora ei.
-Sedia.Sedia?Mina,de ce mama mi-a pus numele Sedia?Asta înseamnă scaun,semăn cu un scaun?Întreabă fetița pufnind.
-Îți voi explica când vei crește,dacă îți spun acum nu îți vei mai aminti.
Părul ei are o nuanță frumoasă de negru,asemănător cu al meu.I l-am dat după ureche și aceasta a zâmbit înțelegător.-Fetelor,mătușa Leverna a acceptat,însă trebuie să luăm un avion către Anglia cât mai repede,va fi nevoie și de un hotel.
Am căutat pe telefon zboruri care au loc peste puțin timp de la Roma la Anglia. 17 aprilie,acum este 15 aprilie,deci va trebui sa ne cazăm la un hotel până la urmatorul zbor.-Hotelul Roma Tor Vergata sună bine,nu-i așa?
-Da,este perfect.Luăm un taxi până acolo.
Am oprit un taxi negru si ne-am urcat în el.Nu am putut salva prea multe lucruri din apartament,doar bani,telefoanele noastre,și cartea Urzeala Zorilor pe care o citesc în prezent.Încep să mă îngrijorez,cum vom recupera tot ce am pierdut nu îmi dau seama,vom începe o viață nouă intr-o casa și o țară nouă.Imi sprijin capul de fereastra mașinii și adorm la auzul ploii care de abia se aude.Mă trezesc când simt câteva coate în coaste.Mi-am deschis încet pleoapele încă lăsate și am observat că mama caută bani în buzunarele gecii.
Taxiul s-a oprit și ne-a lăsat la hotelul Roma Tor Vergata.Arăta bine,dar important era să ne petrecem 2 nopti acolo,liniștite.
-Mina?Spune Sedia ținându-mă de degetul arătător.M-am aplecat spre ea făcându-i semn să continue.Cum voi dormi fără Miss Cuddles?
Am și uitat de Miss Cuddles!Ea este ursulețul de pluș al lui Sedia,niciodată nu doarme fără ea și se joacă toată ziua alături de ea.L-a primit de la tata,înainte să ne părăsească.
-Miss Cuddles se va odihni puțin,dar încă îi avem pe prietenii ei!Nu ai vrea să te joci cu ei?
-MC are alți prieteni?Nu știam,dar mi-ar face plăcere să îi cunosc!
Înainte să apuc să mă ridic Sedia mă strânge în brațe,îmi este atât de milă de ea,are doar 4 ani.
O femeie drăguță ne dă cheile de la apartament și ne dă costume de baie pentru a înota în piscina hotelului.Sedia iubește să înoate,a început acum câteva luni,când a împlinit 4 ani.Știu că are șanse mari să câștige medalii și trofee când va crește,este talentată.
-Nu,mulțumim.Nu vom înota,puteți lăsa costumele de baie în cameră.
Când sora mea aude asta face ochii mari,spunând ca vrea sa își petreacă timpul în pișcină.Deși nu este atât de cald,sunt sigură că o poate convinge pe mama.
-Bine atunci,mulțumim pentru tot!Spune mama luând costumele de baie și îndreptându-se spre apartamentul numărul 77.Era unul spațios cu trei paturi, doua dulapuri și covoare bej.Camera de baie era una obișnuită,exceptând faptul că avea un duș imens.
Ne-am schimbat pe rand așteptând sa mergem în pișcină,Sedia zburda de fericire bătând din palme și zâmbind din toți rărunchii.
Pișcina era deosebit de mare,cu scări și leagăne de pe care te puteai arunca pentru a ajunge în apă.
Eram încântată,dar voiam să ajung mai repede la casa mătușii mele,să încep o viață nouă.Era plin de fetițe aici,care nu au ezitat prea mult și s-au îndreptat spre Sedia.Nu a avut prea multe emoții,e o fire liniștită,dar distractivă.M-am bucurat să o văd pe sora mea că își face prieteni noi.O mână așezată pe umărul meu m-a trezit din gânduri.
-Deci?În fața mea era o fată cu părul brunet,ochii verzi,cearcăne proeminente și acoperită cu câțiva pistrui pe nas.
-Deci ce?
-Te-am întrebat dacă vrei să fim prietene.Fata deja începe să își piardă interesul.
-Da,desigur!Mă numesc Mina și am 14 ani.
-Eu sunt Vicky și am 15 ani,ce te aduce pe aici?Mă întreabă fericită bruneta.
-Stau aici 2 nopți pentru că aștept un avion.Trebuie să mă mut la mătușa mea.
-Interesant,vrei să îmi dai numărul tău de telefon?Putem vorbi după ce pleci,mi-ar plăcea să știu mai multe despre mutarea ta.
Am plecat amândouă spre șezlongul unde Vicky avea lucrurile ei,inclusiv telefonul.I l-am dictat iar după aceea am mers în camera de hotel,nu eram înebunită după pișcinele dinăuntrul hotelurilor.Ziua următoare m-am decis să o sun pe mătușa Leverna pe apel video.
A răspuns mai greu din cauza că nu este prea priceputa în acest domeniu,dar am fost fericită să o văd.Nu îmi amintesc ultima dată când am fost acasă la ea,de asta vorbim mai mult prin apeluri video.
Am observat cu ușurință că nu a dormit de cel puțin două zile,are ochii roși și păr mai deschis,probabil s-a vopsit din nou.
-Puiule,cum o mai duci?Abia aștept să te văd!
-Foarte bine,și eu vreau foarte mult să mă întâlnesc cu tine.
Stătea pe canapeaua ei crem din sufragerie,unde se așază tot timpul când vorbim.Pare îngrijorată dar am decis să nu aduc acest lucru în discuție.
-Ți-am pregătit o cameră frumoasă,îți place albul ca culoarea camerei?Dacă nu,nu este nicio problemă!O putem schimba când ajungeți.
-Albul sună bine,nu trebuie să te deranjezi.Sunt sigură că totul va fi bine.Acum mama este împreună cu Sedia la cumpărături.
-Draga mea,de ce nu ai mers și tu?
-Chiar voiam să te sun,haine pot să îmi cumpăr și din Anglia.
-Sper că nu ești prea îngrijorată,Anglia este o țară superbă,la fel ca Londra,orașul în care vei locui.
-Nu,sunt bine.Mereu mi-am dorit să vizitez țara asta.Alarma a sunat la ora 4:00.Trebuia să ne trezim mai devreme pentru a prinde zborul,ne-am îmbrăcat repede și am verificat pentru a treia oară bagajul.Aveam unul singur din cauză că nu au rămas prea multe lucruri,mama a cumpărat câteva haine și pijamale pentru fiecare dintre noi.Eram entuziasmată,nu am mers cu avionul de foarte mult timp,dar mai entuziasmată era Sedia.Se juca cu șnurul de la pantaloni datorită faptului că nu îl mai are pe Miss Cuddles,o văd puțin neliniștită așa că o întreb dacă s-a întâmplat ceva.A ales să nu răspundă,doar să dea din umeri fără să mă privească.
-Hei,Sedia!Îți promit că totul va fi bine,prietenii lui Miss Cuddles vor avea grijă de tine,mătușa Leverna te așteaptă acasă,chiar dacă nimic nu va mai fi la fel,fiecare experiență prin care ai trecut îți dă putere,curaj și încrederea de a continua fără teamă.Dacă am trecut prin ce am trecut,putem depăși și momentul următor.
O urmă ștearsă de zâmbet îi apare pe chip,așa că o mângâi pe cap.Mereu voi avea grijă de ea,indiferent de situația în care ne vom afla.După ce am ajuns în aeroport ne-am urcat în avion și ne-am ales locurile.Eu am avut locul 18,m-am așezat și am adormit.Când m-am trezit,de abia ajunsem în Londra.
-Următoarea oprire,la mătușa Leverna.
CITEȘTI
Dorința
Fiksi Penggemar"Fiecare experiență prin care ai trecut îți dă putere,curaj și încrederea de a continua fără teamă.Dacă am trecut prin ce am trecut,pot sa depășesc și momentul următor." Asta își spune Mina în fiecare zi,până în momentul în care ceva triumfător pătr...