Riyo se probouzela s teplou dekou.
Už to nebylo tlak dusivé jako dřív, nyní začínalo být poměrně chladno.Strach, který ji tížil, byl pryč.
Její kroky byly lehčí.
Vzduch čerstvější.
Roztáhnula závěsy, aby obdivovala panorama. Slunce jí svítilo do tváře a ona se cítila připravená, vzrušená.
Co se změnilo?
Pamatovala si, co se stalo včera.
Bylo to něco tak emocionálně nabitého, že si nebyla jistá, jestli by se měla cítit ponížená svou drzostí, nebo povzbuzená překvapivou odvahou.
Udělala si svou běžnou, ranní rutinu: sprchu, sledování některých videí na Holonetu, zatímco si udělala make-up, a tráa slušný čas gelováním vlasů u kterých neměla ráda, když ji všude samovolně trčeli.
Už měla vybrané oblečení ze včerejšího večera a z obchodního článku vyčetla, že to byl klíč k produktivitě.
Pochybvala o slibu, ale přesto ji ta myšlenka pobavila.
Pokud to bylo to, co pomáhalo miliardářům cítit se oprávněně, pak ano.
Toto bylo její ráno: pomalé, klidné a ležérní.
Nezávodila, aby věci vyřídila na poslední chvíli. Schůzky předem nehodnotila. Netlačila se na ustavující schůzi, která byla až příliš nepohodlná a bezohledná.
Místo toho si uvařila kávu, která nebyla skvělé udělaná jako kavárna, ale chutnala stejně.
Cítí se po tom všem tak nějak, normálně.
Její zmatek jako politika utichnul. A pamatovala si, že problémy nejsou tak velké, jak se zdají.
Riyo se podívala na svůj komlink.
Pro dnešek si pro ni přijde jako doprovod coruscantský strážce.
Při jaké příležitosti, nevěděla.Předem si procvičovala otázky, rozpitvává slova a přemýšlela, jak by bylo nejlepší oslovit klona a požádat ho o pomoc.
Podívá se na hodiny a ví, že by tu měl být...
Na dveřích se ozvalo pípnutí a z jejího komlinku se ozval hlas.
,,Senátorko, odvoz je již tady."
Právě včas.
Nadechnula se a než odešla, naposledy se podívala na pohodlí svého domova.
Darovala si nadějný úsměv.
Dnes to možná bude jinak.
Speeder trpělivě parkuje na balkóně jejího bytu.
,,Veliteli," pozdraví překvapeně.
Na oplátku se uklonil.
Je překvapená, zaskočená, že je tady před ní velitel.
Riyo nasednula na spídr, na kterém pevný polštář a s úžasem se rozhlédnula kolem.
ČTEŠ
Nic nás nerozdělí ✅
FanfictionOn byl pouhým vojákem, majetkem který poslušně plnil rozkazy. Ona zas mladou, nezkušenou senátorkou která se snažila prosazovat pravdu. Dva zcela odlišní lidé, nejen postavením, kulturou, názory ale i rasou. Přesto tomu osud chtěl, aby na sebe nar...