Kapitola XI.

12 4 0
                                    

Byl tu nouzový signál komlinku a následně slyšela zvukový signál. 

„Co je, Thire? Tohle bude lepší -“

,,Pane, možná byste se na to chtěl podívat. Dole na úrovni 145 je neautorizovaná zásilka. Říkají, že prošla Senátní gardou, ale-“

,,To není žádný hovno, měli bychom..."

,,Ano, Thorne. My víme,“ říkl Fox a Riyo cítila,  jak za helmou protočil oči. 
,,Dej si pozor na jazyk. Je tu senátorka."

Dokázala si představit jak nadává za komlinkem a při té myšlence se usmála o trochu víc, než doposud. Představa klonů bez přítomnosti senátora ji baví i smutní.

Thire pokračuje ve svém podezření. 
,,Erfan je podezřelý z nákladu. Přečetl si všechny obchodní zprávy, které přicházely a odcházely ze senátního sálu, a že toto je první zásilka schválená senátní stráží mimo jejich obvyklý časový rámec.“

,,Víme, co to je?"

„Audit tvrdí, že jde o nové GMK energetické články a plazmový generátor. Ale nemáme tušení, odkud jsou. Jediné, co mají, je schválený znak republiky pro ověření zásilky.“


Znovu se ujal slova Fox.

,,Nemůžeme dovolit, aby to bylo dnes drženo v nákladu." Zavrtěl hlavou, nezdálo se mu to.

 „Co si myslí stráže Senátu? Měli by vědět lépe než kdokoliv jiný, než žádat GMK tímto způsobem. Jsou příliš nebezpečné a nestálé na to, aby je bylo možné posílat jako senátní náklad."


,,Věřte mi, pane. Snažil jsem se to u té zásilky vysvětlit, ale byli neoblomní v tom, aby celou zásilku dostali dohromady... a včas.“

 Fox tam stál bez hnutí a Riyo si představovala všechny ty obličeje, které musí dělat pod helmou.

,,To... to nezní dobře. Něco je úplně špatně."

A s tou větou jako by se změnila atmosféra. Není tam žádná mrzutost, žádné koulení očí. Cvrlikání z komlinku ustane a oni zpozorní.

,,Honde, kdy má zásilka dorazit?"

,,V 10:01*, pane."
(Hlavně že jsem našla několik různých kalendářů, ale čas si tam asi nejspíš plyne jak chce sám nabo nevím 😂)

,,To je méně než za deset minut. Prohlédněte si zprávu a pokuste se přimět Erfa, aby vystopovala zpět zdroj. Musí tam být stopa, kterou můžeme identifikovat."

,,Ano, pane."

,,Thorne, shromážděte tým a proveďte Evakuaci 41."

,,Ano, pane."

,,Stone, potřebuji, abys shromáždil další pohotovostní četu. Zaměřím se na kontrolu nákladu. Buďte zálohou – pro každý případ.“

Senátorka Chuchi přimhouřila oči. Neměla by odposlouchávat, ale nemohla si pomoci, byla fascinována profesionalitou, kterou klony přistupovaly ke své práci. 

Úroveň standardu byla různá. 

Obrátil na ni svou pozornost. 
,,Senátorko, existuje potenciální riziko, takže radím, abyste své pomocníky i sebe dostala do bezpečí."

,,Ano, veliteli Foxi." Možná měla říct ano, pane, jako ostatní. 
,,Jen buď opatrný... dobře?"

Vydal zvuk podobný ucechnutí a přikývnul. 
,,Budu, vam zas přeji dobrý lov, madam. Věřím že dnes vám to půjde ještě mnohem lépe než předtím."
Otočil se a vydal se směrem k zásilce společně se svými muži.

Bylo to hloupé a na té nejvyšší hranici hlouposti, ale měla silné nutkání ho následovat.

 K čemu by tam byla? 

Ale přesto je to něco, co může být nebezpečné. A pokud je to nebezpečné, může být v nebezpečí.

To není něco, co by chtěla.

Je to velitel, Riyo se pokárala.
 Je plně schopný.

Takže uposlechla, shromáždila pomocníky a pokračovala ve svém dni. 

Byla půl hodiny uvnitř. Cítila pokušení podívat se dolů, jako by viděla skrz podlahy a věděla, co stráže Coruscantu plánovali.  

Přemýšlela, jestli měla přimět Foxe, aby jí řekl, že je v bezpečí. Možná ten incident nic neznamenal a byl to planý poplach.

Pak už vidí jen červenou.

Následovanou zvukem výbuchu.

Nic nás nerozdělí ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat