•}[04]{•

236 24 16
                                    


13052022 ~ 0143

~~~

"Saha dışında olmamıza rağmen hala onu izlemeni neye bağlamalıyım?"

Chanhee'nin sorusuyla gözlerini kısmış Hyunjin'i izleyen Jisung okul başkanını cevaplamıştı hiç çekinme gereği duymadan Hyunjin'i izlemeye devam ederken.

"Bu narsist manyağı saha dışındada incelersem açığını yakalar ve tahtından indiririm."

"Bak bu narsist manyağın bir şeye körü körüne bağlanma gibi problemleri var. Yani o kaptanlığı ondan alabilmen için öldürmen gerekir. Okul başkanlığı için mücadele ettiğini düşündüm de... Korkunç olurdu."

"Kaptanlık umrumda değil sadece maça çıksam bile yeter annemle iddiaye girdik ve bunu kazanmam gerekiyor anladın mı?"

"Hyunjin'in gözüne battıysan işin zor. Koçla konuştun mu?"

"Açığını bul alayım seni oyuna dedi."

"Ciddi misin?"

"Sus artık duyamıyorum."

Jisung işaret parmağını dudaklarına bastırırken Chanhee göz devirip bağırmıştı.

"Yah Hwang! Biraz sesini yükselt duyamıyor seni arkadaş!"

~~~

Elindeki basketbol topunu hızla yere çarpıp tribünlerde uyuya kalan tek seyirci Jisung'un yerinden sıçrayarak uyanmasına neden olmuştu.

Kendisini ve aşinası olduğu sesini sadece okul radyosundan tanıdığı bu tuhaf varlığın kendisiyle ve takımıyla derdi neydi bilmiyordu ama takımda oynayacak kadar yeterli gelmiyordu. Sadece inat ve şöhret uğruna en önemli maça çıkmak istemesi sinirini bozuyordu.

"İtler insan nasıl uyandırılır bilmez tabi."

Uykusuz görünüyordu. Siniri komikti fakat Hyunjimin edilen hakareti sindirecek değildi.
Harika kişiliği insanlığını korumaya çalışırken ellerini beline atıp söylenmişti.

"Bana bak Han iti. Bu son idmanımız ve sabote etmeye kalkarsan seni öldürürüm."

Jisung umursamaz bir edayla kalkarken yerinden, tribün merdivenlerinden ikişer ikişer inerek ellerini cebine atıp durmurştu tam karşısında.

Çoktan öğrenmişti Hyunjin'in zayıf noktalarını. Saçlarına dokunulmasından nefret ettiğini, başkanlık ve kaptanlık gibi sorumlulukları sürekli üstlendiğini, kendini beğenmiş bir manyak olduğu için şahsına yapılan hakaretlere gelemediğini...

"Sadece izleyeceğim."

Gülüşü genişlerken dibina kadar girmişti yakın mesafeden nefret ettiğini öğrendiği bedenin. Sahiden öveceği kadar güzel yüzü vardı emindi buna.

"Seni destekleyeceğim yani tamamen dostane bir yaklaşım bu inan bana."

Bir yerlerinin kırılmasından korkarcasına deli cesaretiyle kaldırdığı eli gencin hunharca karıştırmak adına hareket geçtiği anda bacağına tekme yiyip iki büklüm olurken bağırmıştı.

"ULAN İT!"

Hyunjin kahkaha atarken takım arkadaşlarının ve seyircilerin bribir doldurmaya başladığı salonda gencin sırtını patpatlayarak arkadaşlarının yanına koşarken seslenmişti.

"İlk sayıyı senin için atacağım! Teşekkür ederim desteğin için Han çok iyisin!!!"

~~~
09052022 ~ 1253
Syglr
Svglr

itin biri bana rakip olmuş 2 / Jisung'un evi yanıyor Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin