Jeho oči byly unavené.
Byl unavený.
Když konečně mohl opustit ošetřovnu, přišel si unavený víc než kdy před tím.
Ale zároveň byl překvapený její přítomností, při které ji neměl srdce říct že se pro něj neměla vracet.
Že riskovala svůj, jen aby zachránila bezvýznamného klona.
Jednoto z několika milionů.
Užíval si její přítomnost, která byla velmi příjemná.
Ptala se na různé věci, což ho ještě víc překvapilo.
Chtěla se jen zviditelnit, nebo každé své slovo myslela zcela vážně.
Rozhodnl se vydat do sprchy, přesto že v ní už jednou před malou chvílí byl.
Zvedl se a vydal se do ní, přepnul vodu na teplou a začal se znovu omývat.
Jenže jeho myšlenky se opet6 vrátily k dnešnímu dnu, jak se na něj Riyo dívala těma svýma světle zlatýma očima, jejím jemným úsměvem a laskavostí vůči němu.
Chovala se zdvořile, jistě, ale nemohl si pomoct a přemýšlel, jestli za tím úsměvem není něco jiného.
Fox obecně a většinou nepřemýšlela o tom, jak se na něj ostatní bytosti dívají, hlavně proto, že obecný názor na klony byl negativní, ale její senátorská práce byla založena na právech pro klony, takže na něj a jeho bratry musela určitě pohlížet jako na něco víc než jen těla.
Skončil ve sprše a zíral na sebe do zrcadla.Věděl, že nebyl jediný z jeho bratrů, kteří tam ten den byly napadeni.
Ale byl jedním z těch šťastných.
Těch kteří přežili.
Když šel spát, vzpomínky na to vše těžce tížily jeho mysl.
Pokud by Riyo mohla tyto případy oznámit jako součást toho, proč byla ochrana klonů a jejich práv důležitá, pak možná, jen možná, existovala šance, aby se Senát dohodl.
Nakonec upadl do neklidného spánku.
Když spal, jeho holopad zapípal novou zprávou.Vážený senátore Dirore,
Děkuji, že jste si udělal čas a oslovil mě se svými názory, pochvalami a nápady. Budu je brát v úvahu při práci se svými kolegy senátory. Práva klonů jsou v mé současné agendě na předním místě a právě se připravuje návrh zákona, který po schválení udělí všem klonům nezcizitelná práva.
Stejně jako vy se těšíte na pokrok, kterého doufám dosáhnu, těším se na další komunikaci s vámi na téma klonovacích práv, pokud budete mít další podněty.
Prosím, neváhejte se na mě v budoucnu obrátit, pokud si to budete přát.
Děkuji ještě jednou.
S pozdravem
Riyo Chuchi, senátorka a zástupkyně Pantory.
ČTEŠ
Nic nás nerozdělí ✅
FanfictionOn byl pouhým vojákem, majetkem který poslušně plnil rozkazy. Ona zas mladou, nezkušenou senátorkou která se snažila prosazovat pravdu. Dva zcela odlišní lidé, nejen postavením, kulturou, názory ale i rasou. Přesto tomu osud chtěl, aby na sebe nar...