10 години по-късно:
-Защо просто не говориш с него?-Ема попита Кейт, докато крещеше от радост.
-Няма да иска да говори с мен, а и той е човека, който от 1-ви клас ме тормози-отвърна Кейт и заби главата си във възглавницата, докато ръмжи. В този момент влезе Ерик:
-Пак ли с тея истории твоите бе сестра ми-каза ядосано, защото за пореден път Кейт не го пусна да влезе докато говори за голямата си любов с Ема-най-добрата ѝ приятелка от както Ема влезе в класа на Кейт.
-Нали не ти я слушаш. Сега излез, за да си поговорим още малко и после ти я оставям... а и не обещавам да не дудне.-каза Ема, избутвайки Ерик и затръшвайки вратата под носа му, без да има шанса да каже още нещо.
-Таа до къде бяхме... а да, до Алекс. Искам да говориш с него и да му кажеш какво чувстваш!-изпищя Ема отново.
-Момиче, та мен ме е страх от него на моменти!-Отвърна Кейт, но Ема не успя да я чуе.
-Момиче, аз ще си тръгвам и ще се видим утре в училище и не забравяй да дойдеш на нашето място след училище!-каза Ема, ставайки от дивана.
След като и Ема я няма, най-накрая Кейт си пусна музика и влезе в банята, за да си вземе една гореща вана.
На следващата сутрин Кейт стана с мъки, защото знаеше какво я очаква-училище. Е... поне Ема ще е там да я разсейва от Алекс до колкото може.
Кейт, Ема и Ерик учеха в най-елитната гимназия в близките 3 градчета-„Гимназията Родсвилд".
Пристигайки на училище, Кейт веднага отиде до шкафчето си за учебниците си и тетрадката. Там я чакаше Ема.
-Е... какво реши?-попита Ема
-Добро утро и на теб! За кое какво реших?-попита Кейт, правейки се, че не е разбрала.
-За Алекс много ясно! Ще говориш ли с него или аз да говоря?-попита Ема, но разбра, че Кейт не я слуша и проследи погледа ѝ-Заради него ли вече не ми обръщаш внимание?-отново зададе въпрос Ема, правейки се на обидена
-Не, просто когато погледна сините му очи все едно започвам да се давя, а русата му коса го прави още по-сладък-отвърна Кейт, докато гледаше Алекс.
Ема говореше нещо, но Кейт не я слушаше в този момент, защото погледа на Алекс срещна нейния и след 2 секунди тя веднага отмести погледа си върху книгата си и се усмихна.
-Ехо... земята вика Кейт! Какво ти стана изведнъж?
-Не знам... Полудявам когато го видя...-бяха последните думи на Кейт преди звънеца да бие и да започнат час.
~436 думи~
АБ:
Съжалявам за забавянето, ще гледам да качвам по-често, дори малко да ми пречи ученето и матурите след по-малко от месец, въпреки че музата за писане ме връхлита в 11 вечерта.🥲
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Lost love
Любовные романыЕдна история за любов, която се губи и се превръща в омраза. Двама се срещат, влюбват се до уши и накрая нараненото момиче слага край на живота си заради за гъбената си любов... Да дали само той я е обичал? Дали няма друг, който още по-силно да я е...