Чуваствах се малко гадно , че той се държи така с мен , но мисълта ми , че скоро е Априлската ваканция ме крепеше. След 2/3 дена нямаше да има училище! Аз , Брат ми и Джен , ще ходим на палатка за 3/4 дена близо до морето ... Ще е супер! Нямам търпение !
Последният ми час днес беше Математика ! Повреме на часа Оливър ме гледаше , защото по Математика аз седя пред него , а той зад мен. Чудех се защо ме гледа?Не бяхме ли скарани или какво? Да не ме харесва ? Това възможно ли е ? Изведнъж всички тези въпроси изпълниха главата ми, но след пет минути вече ги нямаше.Предният час по Математика бяхме правили тест и господина започна да ги връща. Естествено имах шестица . Това не беше някаква новост за мен , защото обичах Математиката. Джен дойде при мен и ме пита :
-Каква оценка имаш Мо?- гледайки в теста ми.
-Шестица ти?-попитах я .
-Петица.- И се усмихна.-Какво става с знаеш кой ?
-Какво да става и с кой ?- нямах никаква представа за какво ми говори тя.
-Говоря ти за ... -Брат ми я прекъсна.
-Хей , Мо ?
-Какво искаш?
-Какво оценка имаш на теста?-наведе глава надолу и започна да се оглежа .
-Шестица , ти?
-Не добре - прехата си устните (или криеше нещо от мен или лъжеше )
-Какво нали нямаш двойка?-питах го.
-Не имам две и полувина !Това е добре нали ?-и започна да говори с онзи досадния глас .
-Не , не е добре естествено! Нали каза , че си учил 4 часа за този тест ?!-започнах да му викам.
-Дори не знаех , че ще имаме тест преди ти да ми кажеш ,а ти ми каза преди часа !!! Не мога да науча всичко за има ,няма 5 минути!
-Затова трябва да учиш вкъщи и да внимаваш повече , за да знаеш кога ще имаме тест , ако така продължаваш няма да ходим на почивка !Вземи се стегни!
-Добре , де добре ! Хайде чао.-махна ми с ръка и отиде към стаята по Химия.
След училище реших да си приготвя багажа , защото нямах търпение да тръгнеме.Взех 5 потника 4 чифта къси панталонки , 1 дънки ,2 чифта чехли и 2 чифта бански. Мисля , че това ще ми стигне . Оставих багажа си до гардерода и легнах да спа.
YOU ARE READING
Една Звезда .
RomanceВсичко беше наред , аз бях едно от задръстените момичета в училище. Докато не дойде той ... Не беше просто момче . Влюбих се . Една вечер мина падаща звезда, пожелах си него и всичко се промени .