,,Reme," zavolala Nymfadora na svého manžela, ležela na sedačce v jejich bytě a zhluboka oddechovala.
,,Ano? Už?"
,,Myslím... Myslím, že ano," přikývla Nymfadora a natahovala se k Remusovi, aby se ho mohla chytit.
,,Musíme k Mungovi, rychle."
,,Ne, zavolej Elizabeth s Beccou, bude to rychlejší," protestovala Nymfadora.
,,Dobře," přikývl rychle Remus a zavolal přes pevnou linku ke Callaghanovým domů.
,,Eliz, ahoj, přijď prosím k nám, Dora rodí," chvilku s kamarádkou mluvil a pak zavěsil. ,,Budou tu za pár minut, mezitím máš prý zhluboka dýchat a zůstat na místě," oznámil Remus, když se vrátil k manželce.
O pár minut později se ozval vchodový zvonek, který oznamoval, že Elizabeth s Rebeccou dorazily, Remus jim rychle otevřel a uhnul jim z cesty, aby je nechal dělat svou práci.
********
V Lasturové vile se právě podávala večeře, když se ozvalo hlasité bušení na dveře. Bill vstal opatrně od stolu a přešel ke dveřím, které opatrně otevřel.
Na prahu stál Remus Lupin s velkým úsměvem na tváři a s lahví v ruce.
,,Remusi," ozdravil Bill a pozval muže dovnitř.
,,Harry, jste tu taky," překvapení bylo na jeho tváři, když si všiml hostů u stolu.
,,Jsme tu pár týdnu, potřebovali jsme se někde schovat," vysvětlila Hermiona.
,,Přidáte se k nám?"
,,Ne, děkuji, chtěl jsem vám oznámit, že se mi narodil syn," rozzářil se Remus, všichni v místnosti, kromě Griphooka, se rozjásali a gratulovali mu.
,,To je úžasný!"
,,Gratuluju," usmála se Lenka.
,,Jak se jmenuje?"
,,Teddy, po Dořiném otci, Edward Remus Lupin," usmál se znovu Remus, ,,vypadá to, že lykantropii nechytil a nejspíš bude metamorfomág jako jeho matka."
,,To jsou dobré zprávy."
,,Harry," otočil se Lupin na chlapce s brýlemi, ,,chci, abys byl Teddyho kmotr."
,,Cože?"
,,Buď Teddyho kmotr, musí mít někoho, kdo se o něj bude moct postarat, kdyby se něco stalo mně, Doře nebo nedej bože Lauře, ještě má babičku, ale víš, jak skvělý je mít kmotra," požádal Remus chlapce.
,,Dobře," přikývl Harry, teď má zase rodinu.
,,To je báječný."
********
,,Slečno Lupinová, můžete na minutu?" McGonagallová si zavolala Lauru o hodině přeměňování, ostatní už odcházeli a Laura si ještě balila věci do brašny.
,,Ano?"
,,Něco vám mám předat, je to od vašeho otce," profesorka vytáhla obálku a předala ji Lauře, která poděkovala a vyšla z učebny.
,,Co ti chtěla?"
,,Předala mi dopis od táty," vysvětlila Laura kamarádkám.
,,Myslíš, že ví něco o Harrym a Ronovi s Hermionou?"
,,Nevím, snad ano."
Ahoj Lauro,
Narodil se ti bráška! Pojmenovali jsme ho Edward, ale stejně mu budeme všichni říkat Teddy. Až ho poznáš, budeš nadšená, je roztomilý, stejně roztomilý, jako jsi byla ty, když ses narodila. Teddy je zdravý a spokojený, přijela i Andromeda, aby se na svého vnuka podívala.
ČTEŠ
Květiny Pobertů II.
FanfictionPo pádu lorda Voldemorta se kouzelnický svět vrátil do starých kolejí. Harry Potter je v Bradavicích a s novými přáteli, přicházejí i nová tajemství a dobrodružství. Poznává děti Pobertů a časem zjišťuje pravdu o celém příběhu. Harry čelí návratu Pá...