13.dio- Virgin?

165 12 0
                                    

-"Koliko je sati?'' Otvara oci.

-''Pola 12.''

-''U redu.''Komentira pa opet sklapa oci. Dizem se pa skacem preko njega i oblacim traperice. Odlazim u WC, perem zube i nasminkam se no on se jos ne probudi. Izlazim iz kupaonice obucena i dolazim do svog kreveta.

-''Hajde Harry!''Micem deku s njega. On i dalje ne otvara oci vec se samo okrene na leda.Stavljam kosu iz uha, oblizujem usne i lagano ih naslonim na njegove.

-''Ovo je jedan od ljepsih nacina budenja.'' Otvori oci i kaze svojim jutarnjim,dubokim glasom.

****

-''Hajde Harry!''Pozuravam ga.

-''Evo me.'' Izlazi iz kupaonice, oblaci kaput pa zakljuca vrata za nama. Kada dodemo do lifta, iz njega izade hrpa studentica, pa onda nas dvoje udemo i vrata se zatvore. Mrzim liftove.

-''Ovo sam oduvijek htio napraviti.'' Ja ga zbunjeno pogledam na sto on oblize usne i grubo ih prislanja na moje.Taman kad me uhvati za struk i zagrize mi donju usnu, vrata lifta se otvore i ude par studenata. Izlazimo iz kampusa i ulazimo u crveni BMW. Za par minuta se nalazimo ispred velike, roze vile. Harrya povlaci kvaku, otkljucano je.

-'' Tu su.'' Komentira pa ulazi.

-''Tko?''Pitam ga no on ne odgovara.

-''Oho..''U dnevnom boravku ugledam 4 momka. Tko su oni? Stanem iz Harrya i primim ga za lakat.

-''Niall, drago mi je.'' Decko plave kose dolazi do mene i pristojno mi se predstavlja.

-''Mitchelle.''Uzvracam mu osmijeh dok Harry odlazi i prica s jednim od njih.

-''Zayn.''

-''Louis.'' Nasmijesim se obojici i kazem svoje ime.

-''Hoces igrati s nama bocu istine?''Pita me Louis.

-''Ahm...moze.'' Mumljam pa sjednem u krug, taman do Harrya. Liam zavrti bocu, ona stane na Liamu i meni.

-'' Istina il' izazov?'' Pita me gledajuci direktno u moje oci.

-'' Am..istina.'' Odgovorim i osjetim kako mi se ruke tresu. Kao da ga se bojim.

-''Jesi li djevica?''Upita me. Gutam knedlu i ozbiljno pogledam Harrya.

-'' Sa Stylesom je, normalno da nije.''Zayn prokomentira na sto se ja samo ustajem i odlazim do kupaonice.

-''Bas morate?!'' Harry se ljutito zadere na njih i krene za mnom.

-''Mitch.'' Trci za mnom.

-''Ne priblizavaj mi se.'' Upozoravam ga no on napravi jos jedan korak.

-''Mitchelle.'' Ozbiljno govori i jos mi se vise priblizi.

-''Harry, rekla sam nesto!''Jos jednom ga upozoravam na sto on stane.

-'' Sa Stylesom je, normalno da nije? Sta im to znaci? Jebes sve sto stignes?!'' Derem se u suzama na sto on samo gleda u pod i suti.

-''Harry!Odgovori mi!'' On zaklapa oci i grize usnicu.

-''Odgovorit cu ti. Samo nesto obecaj.'' Oblizuje usne i polako mi se priblizava. Oci su mu pune suza.

-''Obecaj da me neces napustiti.'' Stane ispred mene i duboko uzdahne.

-'' Harry...'' Jecam i zabijam se u vrata iza sebe.

-''Isuse...''Prolazi rukom kroz kosu.

-''Ne mogu....ne mogu ti to obecati.'' Mrmljam.

-'' Molim te.'' Duboko uzdise i iz kuta ociju obrise suze.

-''U redu, zar je tako lose?'' Pripitkivam.

-''Prije...'' Zapocinje.

-''Sam radio nesto jako lose...tocnije radili.'' Odgovara i palcem prelazi preko tetovaze kriza.

-''Styles...'' Sa stepenica govori Niall.

-''Odi dolje, molim te Niall.''Harry mu mirno kaze, a on to i napravi.

-''Hajde reci vise.'' Smireno mu govorim.

-''Natjecali smo se..hajmo rec.'' Tiho sapne.

-''Za sta?'' Zbunjeno ga pitam, a on jednom rukom prolazi kroz kosu.

-'' Za...ne znam kako da ti kazem..''


BUM! Sta mislite sta je?

M.

The Green|Harry Styles FanfictionWhere stories live. Discover now