ARKADAŞLAR UZUN SÜREDİR YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAYAMIYORUM O YÜZDEN ÖZÜR DİLERİM .DÜN YAYINLIYCAKTIM ARKADAŞLARIMLA PİKNİĞE GİTTİĞİMİZ İÇİN YORGUN GELDİM O YÜZDEN YAYINLAYAMADIM YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :)) BİDE FOTOĞRAFI EMILY VE BELİNDA OLARAK DÜŞÜNDÜM :))
Gözlerim kapalı ama sesleri duyabiliyordum .Yani tam olarak bayılmamıştım .Tom beni spor salonundan çıkarmaya çalışırken arkadan Daelın sesi geldi.
-Bırak onu !!
Sesi çok ciddi çıkmıştı .Bu durumda bile kıskanması sinirimi bozmuştu.Tom aldırış etmeden yürümeye devam etti .Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalışırken Tom beni spor salonunun bir odasındaki yatağa koydu .Sanırım burası muayene odasıydı.Kafamı yumuşak bi yere koyduktan sonra gözlerimi tutamayıp kapattım.
Gözlerimi açtığımda Tom ve Belinda yanımdaki koltukta oturup konuşuyolardı.Benim uyandığımı görünce Belinda hızla yanıma geldi ve ayak ucuma oturdu.
-İyimisin ?
Büyük bi iç geçirdim.İyiydim ama yorgundum.
-İyiyim.
Toma baktığımda Belindayla ikimize bakıyordu.Tom en sonunda ayağa kalkıp Belindaya birşeyler dedi.
-Ben gidiyim artık.
Ciddi ama bi o kadarda korkulu yüz ifadesi vardı.
-Tamam .Dedi gülerek .Tom gittikten sonra Belinda tekrar yatağa oturup benimle konuşmaya başladı.
-Em sana bişey söyliycem ama emin değilim.
Yattığım yerden hafif kalkıp sırtımı yatağın başlığına dayadım.
-Söyle .
Dedim meraklı ifademle.
-Tom sana hala değer veriyo.
Elimle saçımı düzelttikten sonra konuşmaya başladım.
-Değer verseydi bana bu kadar kötülüğü yapmazdı.
Belinda tekrar büyük bi iç geçirdi ve konuşmaya başladı.
-Bilmiyorum ama sana bişey olucak diye çok korkuyo.Bence bu olanları Tom yapmadı.
Hiç bir şey demeden sadece sustum.Ne diye bilirdimki bu konu hakkında.Konuşucunca daha çok moralim bozuluyordu.Ama eğer Tom yapmamışsa kimdi.Yine Bessy miydi.Eğer oysa bu kızı bu sefer bitiririm.Ben böyle düşünmeye devam ederken içeriye bizden büyük bir kız girip elindeki dosyalara bakarak konuşmaya başladı.
-İyimisin ?
-Evet iyiyim .
-Peki o zaman toparlan odana gidebilirsin.
Kafamla onayladıktan sonra yataktan kalkmaya başladım.Ben kalkmaya çalışırken Belinda kalkmam için kolumdan destek vererek yardım etti.
-O kadar kötü değilim kendim kalkabilirim .
Gülerek konuşmuştum .Belinda ceketimi giydirirken oda benim gibi gülerek konuşmaya başladı.
-Sen nasıl birisin ya hani hiçmi merak etmiyosun bana noldu neyim varmış diye.
Kollarımı ceketimin koluna soktuktan sonra konuşmaya başladım.
-Neyim varmış ?
-Aldığın hızlı darbeden dolayı karnın derin hasar görmüş aman doktor anlattı bişeyler ama anlamadım.
Dediği şeye sadece küçük bi gülümsemeyle cevap verdim.Sonrada konuşmadan odadan çıktığımızda Dael ve Lukeler kapının önünde bekliyolardı.Onları umursamayıp yürümeye çalışırken Belinda Lukelerın yanına gidip beni çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampirOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...