Şuan can sıkıntısından Berk'i öldürmeyi düşünmeye başladım . Sabahtan beri deli gibi hareketler yapıyor tamam zaten akıllı deil de belli etmesin bari . En son sinirlerim daha da bozulmadan salondan çıkma kararı aldım . Merdivenlere yöneldim o sırada evin kapısı çaldı . Berk açar umuduyla devam ediyordum ki Berk kulaklıktan duymuyordu bile off off şu çocuğu cidden öldürmeme az kaldı.
Kapıyı açtığımda karşımda üstü başı çamur olmuş bir Batu vardı. Şok içinde Batu'ya bakıyordum . Batu bir anda önümde yere yığıldı .
Berk'te bize doğru döndü ve hemen yanımıza geldi , beraber Batu'yu içeriye getirdik . Koltuğa yatırdık. Batu'ya ne oldugunu az çok tahmin edebiliyordum. Yine yüksek dozda içip sonrada mezarlığa gitmişti şuan da kendinden geçmişti.
Merdivenlerin başında Melis göründü. Batu'yu görür görmez biraz şaşırsa da tahmin edebilip aşağıya geldi.
-Sarhoş mu ?
-Yüksek ihtimalle. Çocuk gözümüzün önünde eriyor ama biz hiç birsey yapamıyoruzya çıldırasım geliyor .
-Tamam , Miray sakin ol . Onuda anlıyorum aslında özlüyor ki bu çok normal . Neyse en azından özleye-
bileceği bir ailesi var, birde o yön-
den bakmalı..Melis bebekliğinden beri yetimhanede büyümüş bir kızdı . Ailesinin kim olduğu bilinmiyordu. Zaten evde derdi olmayan insan yoktu.
Melis kendine kahve yapmak için mutfağa gideceğini söyledi ve gitti.
Berk yan koltukta uyumustu bile. Şu çocuk zaten ya uyuyacak ya beni sinir edecekti .
Bende mi kahve içseydim zaten uyuyamayacaktım. Mutfağa gideceğim sırada Melis'in sesi duyuldu.
-Sana da kahve getiriyorum bal gelme .
Ikimizde gülmeye başladık beni o kadar iyi tanıyordu ki bende ayni şekilde onu tanıyordum . 10 yıldır hep beraber yaşıyorduk Berk ve Hande ise sonradan katılmıştı. Hande bu aralar ailesinin yanındaydı. Kardeşi askerden gelicekti . Hande kardeşine ve ailesine aşırı bağlıydı . Babası ile arası aşırı kötüydü ama diğerleri ile iyi anlaşıyordu . Zaten babası ile anlaşabilen anormaldi adamı ilk gördüğümde nerdeyse öldürecektim. Hande'nin anlattıkları etkiliydi tabi.
Zaten annesi ile babası boşanmış ve ayrı ayrı yaşıyorlardı ama Hande'nin küçük kardeşi için ara sıra birlesmeleri gerekiyordu.Batu'dan sesler gelmeye başlayınca o yöne döndüm ama sadece dönmüştü hala uyuyordu . Yüksek ihtimalle sabaha kadar uyurdu . Melis kahvelerimizi getirdi. İçtik ve sohbet ettik yine her zamanki gibi boş boş konuştuk. Aradan iki saat geçmişti. Melis'inde uykusu geldi ve odasına geçti.
Kalktım ilk Berk'i uyandırdım ve odasına gönderdim sonra Batu'nun üstündeki battaniyeyi ve yastığını düzeltip odama gecmek için üst kata çıktım.
Odama girdim ve artık uyumalıydım zaten güneş doğmak üzereydi. Yatağa girdim ve yan tarafıma döndüm . Duvarda asılı olan anneme iyi geceler diyerek uykuya daldım....
♡♡♡
Aşağı kattan gelen bağrışma sesleri ile gozlerimi açtım. İlk başta kötü bir şey sansam da seslerin Melis ve Berk ait olduğunu duyunca önemsemedim ve yavaş yavaş hazırlandım.
Alt kata indiğimde kafama yedigim yastıkla sabah sabah sinirlerim yine tavan yapmıştı.
-HANGİ MAL ATTI LAN BUNUU .
Ben boyle carlayınca Berk koltuğjn arkasına gizlendi ama Melis gülüyordu . Atan belli olmuştu . Berk'e doğru koşmaya başladığımda Berk korkuyla kaçmaya başladı.
-Gelme peşimden manyak kadın.
-Manyak sensin lan sabah sabah zorunuz ne sizin ya.
-Sabahı geçeli 6 saat oldu Miray Hanım. Saat öglen 12 oldu.
-Olamaz mı uyuyamaz mıyım?
Berk'i yakalamıştım ve karnında ki tiki ile oynuyordum . Berk kahkaha atarken bir yandan da bırakmam için yalvarıyordu. Bizim sesimize uyanan Batu'da Melis ile beraber gülmeye başlamıştı . Berk bir anlık dikkat dağınıklığımi kullanarak beni yere yatırıp o gıdıklamaya başlamıştı.
-Berk tamam bırak lan . Berk yeter Ayh hahahha . Lan yeter.
-Niye Miray Hanım , bana yaparken iyiydi noldu ?
-Tamam özür dilerim . Berk bırak ayh yeterr.
-Tamam tamam bırakayım bari .
Berk beni bırakınca rahatlamıştım. Gençleştim resmen bu kadar mı fark eder.
-Tamam tamam gadi kahvaltıyı hazırladım . Batu sen üstünü değiş ve gel siz ikinizde birbirinizden en uzak olacağınız noktalara oturun lütfen.
-Tamamdır Melis Hanım.
-Tamamdır Melis Hanım.
Berkle aynı anda aynı şeyi söylememiz bizi güldürmüştü.
Berk hayvan gibi tıkınırken biz Batu'yu bekleme kararı almıştık.
Batu gelmiyordu ve acıkmıştım.En son seslenmeye başladım ama gelmiyordu . Berk ve Melis'te anormal birşey olduğunun farkına varmıştı .
Hızlıca ayağa kalkıp Batu'nun odasına koşmaya başladım ...
~ BÖLÜM SONU ~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Avuç Katil
Teen FictionSelam bu ilk kitap deneyimim umarım seversiniz ♡ Yorumlarda birbirinizi kırıcı şeyler ve spoiler vermezseniz sevinirim :) İyi okumalar dilerim.