2- Evde Tekiz

416 44 27
                                    

Seungmin banyodan çıkmadan önce annem ve babam telefonlarına gelen ani mesajla birlikte ikisi de ayağa kalktılar. Ne olduğunu anlayamadım ama annemin surat ifadesi her zamankinden daha farklıydı. Ayağa kalktığı zaman eli ayağına dolaşmıştı ve çaresizlik içindeydi. Babam annemi sakinleştirmek için elinden tutup odadan dışarı çıkardı, bir müddet sonra evin dış kapısının kapandığını duydum. Annem sanki ağlıyor gibiydi ama seslerini pek net duyamamıştım. Annemin sadece şunu dediğini duymuştum, "Bizden ne istiyor, onu parçaladığı yetmiyormuş gibi birde karşısına çıkıp ona her şeyimi anlatacak"  bunlar ne anlama geliyordu anlamadım ama geç gelecekleri her hallerinden belli oluyordu. Babam çıkmadan önce yanıma gelip yemek yememiz için beni uyardı, bende kabul ettim. Annem ve babam gittikten 5 dakika sonra Seungmin banyodan çıkmıştı. Üstü giyinikti, benim kıyafetlerim onda her ne kadar bol durmuş olsa bile çok sevimli duruyordu. Daha sonra hızlıca benim odama gittiğini gördüm ardından bende onu takip ederek odama doğru gittim. Bir şey aradığı her halinden belli oluyordu. Dayanıp ne aradığını merak ettiğim için ona sordum.

Bang Chan: Ne arıyorsun Seungmin?

O sırada Seungmin korkuyla yerinden zıpladı.

Seungmin: Saçımı kurutmak için makina arıyordum.

Bang Chan: Bana söyleseydin ben verirdim.

Seungmin: Özür dilerim.

Bang Chan: Özür dilemene gerek yok.

Daha sonra odama doğru girdim ve baş ucumda duran çekmeceyi açtım ve cihazı ona verdim.

Seungmin: Teşekkür ederim.

Bang Chan: Rica ederim.

Ardından odadan direk çıktım. Acaba kalbim neden bu kadar hızlı atıyordu anlamıyordum. Kalp atış hızımı bile duyabiliyordum. Bu çok değişik bir his. Odanın kapısının önünden ayrılarak mutfağa doğru gittim.
O sırada Seungmin saçını çoktan kurutmuş bir şekilde yanıma geldi. Saçları çok güzel gözüküyordu.Ben yemeği hazırlarken onun beni izlediğini fark ettim. Daha sonra ona baktığımda gözlerini direk benden kaçırmıştı.  Düşünsene üvey kardeşim ileride sevgilim oluyormuş. Acaba ileride böyle bir şey olsaydı ne hissederdim.  Ben Seungmin'e yemeğini verdiğim zaman karşına geçip elime telefonumu alıp uğraşıyordum. Sanki aramızda hiçbir şey olmamış gibi...

1 Yıl sonra

İkimizde liseye başlamıştık. Ortaokuldan mezun olmuştuk. Babam bilinmez bir nedenle bizi terk etmişti. Bu yüzden annem bize bakmaya başladı. Annem o kadar güzel bir kadın ki babam onu ne sebeple ve neden bıraktığını hiç anlamadım. Annem babamla hiç kavga etmezdi aralarında en ufak bir tartışma bile yaşanmazdı. Annem babamın neden bizi terk edip gittiğini hiçbir zaman söylemedi ve söylemeyecekte...
Seungmin babamın onu istemediğini düşünerek her gece ağlardı. Başta öyle değildi ama daha sonra yavaş yavaş babam ona karşı ilgisiz olmaya başladı. Seungmin ona sarılmaya kalktığı zaman içten bir şekilde sarılmıyordu. Seungmin bunun farkında olsa bile aile sevgisi girmek istiyordu bu yüzden bu duruma bile şikayetçi olmazdı. Her gece kapısının önünde durur onun ağlama sesini dinlerdim, o ağlarken bende ağlardım. Devamlı keşke bende o arabada ailemle birlikte ölseydim deyip duruyordu. Bunu her duyduğum zaman kapının önünde sessizce daha çok ağlardım. İlerleyen zamanlarda Seungmin'e aşık olduğumu anladım. Ben onsuz bir dünya hayal bile edemiyorum. Bize her sabah o gülümseyen suratıyla karşılık verirdi, ama geceleri içindeki o masum çocuğu o incinmiş çocuğu dışarı vuruyordu. Ben hala Seungmin'e ilgisiz davranıyordum, içim içimi yese bile ona karşı hep böyle davrandım. Seungmin ilerleyen zamanda anneme daha çok destek oldu. Annem artık babamın yokluğunu unutmuştu,bu arada bende tabii daima yanlarındaydım. İçinizden bazıları hayırsız evlat demesin şimdi bana.

Annem kısa bir sürede mükemmel derecede toplandı. Ben ve Seungmin odalarımız hep ayrıydı. Onun odasına en son ne zaman bile girdiğimi hatırlamıyorum. İkimizde liseliydik artık ben okulun en yüksek notunu alan kişiydim. Herkes her zaman bana karşı hep ilgili olmuştu. En yakın dört arkadaşım vardı. Minho, Changbin, Jisung, Jeongin. Birde sınıfta bir gay çiftimiz vardı. Hyunjin ve Felix. Gerçekten birbirlerine çok yakışıyorlardı. Acaba bizde öyle olur muyduk Seungmin' le? Acaba oda beni seviyor mu, bunu ne zaman öğreneceğim acaba?

(Bu fotoğraf çok ateşli, yakıyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu fotoğraf çok ateşli, yakıyorlar.)

Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Bu seferki bölüm diğerine göre kısa oldu. Eğer yazım hatalarım varsa kusura bakmayın.(Dil bilgisinde hiç iyi degilimdirde)

Yeni bölüm yakında gelebilir. Sağlıcakla kalın.

STRAY KIDS~CHANMINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin