Jmenju se Natálie a mám 12let. Moje "babička" s náma bydlí a komplikuje mi život.. Holky v této době chodí strašně rády nakupovat jezdí na všelijakých longboaedech skateboardech pennyboardech bruslích chodí do kina o víkendech přespávají u svých kamarádek malují se užívají si život v těch letech kdy mají náct(11,12,13,14,15,16) a tak dále..
Já Nemůžu!! :(
O moji babičce budu psát že je to babka protože babička jí nerada říkám..
Můj každý den v týdnu když se chodí do školy:
6:30-Vstávám (nemůžu vstávat dřív protože za 1.na večer mám zabavený mobil 2.mamka by už neusla a když b usla tak by ji za chvilku zbudil budík)
7:00-mi jede autobus do školy
Když příjdu ze školy musím jít za babkou a říct jí co jsem dělala ve škole jaké jsem dostala známky co jsme se učili a pokud jí to neřeknu po pravdě tak bude volat do školy(už tam i jednou volala)
15:00-musím jít na procházku se psy od babky (tři fenky-Sára,Sindy,Sisi) na té prochazce jsme alepsoň 1hod
Btw.na procházky musíme chodit jenom v 15:00 hodin jenom až bude venku horko tak budeme chodit k večeru..
15:30-15:45-16:00 přijdu z procházky a mám 2-3hodiny volné můžu jít ven,můžu být na mobilu,můžu se učit prostě cokoliv..
19:00 se musím jít "učit"k babce i když se tam u ní skoro nic nenaučím protože po mě chce aby jsem se to učila z učenic.. A to si toho moc nezapamatuju když nevím co přesně po mě učitelka na testech bude chtit.. Tam u ní mám i večeře které jsou jako bych týden nejedla.. A když se snažím shubnout tak nemůžu protože na večer se nemá hodně jíst a potom přibírám..:(
Kolem 20:00 chodím už zpátky nahoru(bydlíme v domě babka bydlí dole my nahoře..)kde mám zase jenom hodinu aby jsem se buď doučila to co potřebuji protože u ní(babky) se nenaučím nic.. Nebo být na mobilu..
21:00musím odnášet mobil kliče peněženku babce protože bych je prej zapoměla ráno doma..
Od 21:00 do 22:00 mám čas na hygienu sprcha zuby a pod..
Ve 22:00 musím už spát..
Mojí matce to nevadí že mám takhle načasovaný den..Nemůžu ani chodit do žádných kroužků
Babka mi zabavila malovaní a bez něj mám malé oči strsně zapadlé oči(mám akné a to mi obličej ještě shoršuje)
Mám strasně málo kamaradek/dů kterým se dá věřit..kteří nejsou falešní..kteří mi pomohou když jsem na dně a kterým se můžu svěřit..
O víkendu jsem stratila klíč od schránky a od garáže když jsem byla s mamkou jejím přítelem a nevlastním bratrem u hospody na proti našemu domu..(bydlím ve Vesnici)dozvěděli jsme se o tom klíči až včera a matka po mě řvala že to mám jít říct babce nešla jsem i když jsem se šla učit k babce tak jsem ji to neřekla až jak jsem přišla z učení matka s jejím přítelem šli dát babčinému psovi pastu protože má něco s žaludkem,tak ji všechno vyklopili i to s čím jsem se matce svěřila:
•že se s babkou nechci učit
•že mi vadí chodit s ní na prochazky •že potom kvůli procházkám nemůžu jezdit za kamaradkama do jiného města protože jsem bydlela ve větším městě které je od města kde bydlím teť nějakých 10km ani ne.. A s hokama kterýma jsem chodila do školy před tím se nemůžu stykat..
Když jsem odnášela mobil klíče a peněženku tak tam matka s ním ještě byli a babka mi řekla když jsem tam přišla:
"Ty se se mnou budeš učit do té doby dokud nebudeš nosit same jedničky..za kamarádkama budeš jezdit až budeš mít 15 a budeš mít opčanku..že nechceš chodit na procházky mě nezajímá nikdo nemá co chce a co nechce.. A jestli si na mě otevřeš hubu tak o tebe zlomím všechny lepačky co mám" když mi to řikala řvala to po mě a když někdo na mě zvíší hlas tak se mi chce brečet..rozbrečela jsem se tam říkala mi potom ještě něco ale já jsem ji už neposlouchala brečela jsem když jsem šla nahoru k nám brečela jsem sedla jsem si na židli ke stolu brečela jsem u ňho asi 20min pak jsem se šla osprchovat s brekem potom jsem šla spát a další nějakou hodinu jsem v posteli brečela než jsem usla..na to jak mě babka seřvala potom matka řekla nahoře už u nás doma že čekala že mě seřve víc že bych si to zasloužila hlavně za ten stracený klíč..
Mám rozvedené rodiče chtěla bych jít bydlet k taťkovi ale taťka bydlí se svojima rodičema v bytu 3+1 ale nedávno mi říkal že by se už chtěl přestěhovat do nějákého svojeho bytu.. Nevím jak mu to mam říct že bych s ním chtěla bydlet.. A s mamkou se teť o tom bavit nebudu bo se s ní nebavím.. Nevím co mám dělat..
Jestli chcete pokračování třeba něco víc o tom jaka je moje matka jaka je babka proc mi zabavila malovani a proc ji musim nosit mobil.. Minuly rok jsem byla strasne jina ničeho jsem si nevažila a pak to přišlo..vím že to asi moc lidí zajímat nebude ale jen jsem chtěla napsat jak žiju.. (Pravopisných chyb a špatně napsaných slov si nevšímejte psala jsem to na mobilu a a psala jsem to nějákou hodinu a něco)
:)))))
ČTEŠ
Nechci žít..
RandomHolka Natálie 12 let..Má problémy v rodině a někdy má pocit že ani nemá cenu žít..