Hikayeme başlarken ilk önce insandan bahsetmek isterim.İnsan doğası gereği çok akıllı ve mantığını kullanabilen bir varlıktır bunu herkes bilir.Peki bu akıl,mantık ve ruhsal sağlığımızı nasıl koruyabiliriz?Bu soruların cevapları işte burada.
Evet,hepimiz insanız doğal olarak😉😉.Hepimizin sıkıntıları,dertleri vardı ama hepimizinki de farklıdır.Kimin parası,kimin huzuru yoktur.Ama ne olursa olsun insan her şartta mutlu olmaya çalışmalıdır.Bu zordur fakat bunu başarmak tabiki en iyisi.Normal kişisel kitapların çoğunda hatta yarısında aynı klişe olaylardan bahsedilmektedir."Kendinizi sıkmayın,enerji yükseltin flnn...Bunlar işe yaramayan geçici çözümlerdir.
Benim amacım ise bu işe yaramayan çözümlerdense bahsettiklerimden yararlanılırsa faydalı olacağını düşünüyorum.😀😀😀
İnsanların bu alemde farklı görevleri vardır.Kimi işe gider,kimi okula,kimi evde..Peki bu olaylar dünya var olduğundan itibaren var.Bi düşünürseniz aslında ne kadar sıkıcı olduğunu anlayacaksınız.
Binlerce yıldır süren rutin işler...Önemli olan bu geçici dünyada en iyi ve en kaliteli şekilde yaşamaktır.Allah bu canı bize bunaltmamız,sıkmamız yada zarar vermemiz için emanet etmemiştir,görevi bu değildir.
Emanet olduğumuz dünyada nasıl mutlu oluruz? Aslında insan aklını kullanırsa her sorunun altından kalkabilir.Zaten de akıl bunun içindir. Dünyaya gelmemiz de bir mucize değil midir???Sadece sakin olmalı ve sindire sindire düşünmelidir.İnsan isterse her şeyi haparr.. Kendinize iyi bakınn👏🏼👏🏼👏🏼👍🏼👍🏼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#Kişisel Gelişimin Farklı Yönü#
Short StoryBu kitapta klişeleşmiş kitaplardan daha farklı olan psikolojik yöntemler vardır."Pozitif düşünün,negatif enerjiyi atın gibi klişeler yoktur.