1.BÖLÜM

86 9 4
                                    

Hayatım daha ne kadar b.ktan geçebilir acaba. Herşey boş ailem arkadaşlarım.. Hiç bir zaman güzel günler geçiren birisi olmadım evet ama bu kadar da olmamalı bence. Okulumda disiplinlik olunca müdür babamı çağırdı babamda yine her zaman ki gibi sarhoş bir şekilde gelip ortalığı ayağa kaldırdı ve sonuç..
Okuldan atıldım ve istemediğim halde yatılı olarak bu sıkıcı okula gönderildim. Mustafa Asım Yüksek Okulu
Ne kadar güzel (!) Değil mi?
Zilin çalması ile düşüncelerimden sıyrılıp ilk ders için sınıfımı bulmaya gittim. Herkesin meraklı bakışları üstümde olduğunu hissediyorum ama bakmıyorum. Kimileri meraktan kimileri de cazibemden bana bakar. Alıştım artık cazibeme karşı gelemeyen kızlara.
Kızların önünden geçerken havalı bir şekilde saçlarımı dağıtıp seksi bir gülüş atmayıda unutmadım. Ah tabi birde kızların iç çekişkerini.. Ben kimmiyim?
Ben Barlas Yılmaz. Herkesin ona imrenerek baktığı dışarıdan harika gibi gözüken ama içten paramparça olan Barlas. Sınıfımı bulamayınca kızın birine sormaya karar verdim.
"Güzel bayan birşey sorabilir miyim?"
Kızdan çıt yok. Hatta yüzüme bile bakmadı. Bu nasıl bir kız ya. Eriyip bitmesi lazımken beni yok sayıyor.
"Şişşt kız sana dedim."
Sinirlenmeye başladım artık. Ne salak kız. Kimse beni görmezden gelemez! Güzel ama aptal kız.
"Ahh kusura bakma sen yeni olmalısın Sidelya pek insanlarla konuşan bir tip değildir. Gel ben seni sınıfına götüreyim." Imm bu kız çok daha iyi bakımlı yüzü kısa eteği ve harika bacakları ile sevdim bu kızı..
"Tamam götür bakalım."
Konuşa Konuşa sınıfa girdik. Adının Ece olduğunu öğrendiğim kız ile. Ahh harika beni görmezden gelen salak ile aynı sınıftayım. Kimse beni yok sayamaz. İntikam almak güzeldir.
Belki de bu okul sandığım kadar sıkıcı değildir..

Meraba arkadaşlar yeni hikayem ile karşınızdayım. Vote ve yorum istiyorum. Bir çok hikayemi okuyucu az diye sildim. Umarım bu da öyle olmaz. Diğer bölümde görüşmek üzere ✌ ☺

DEĞMEZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin