hoofdstuk 18 pov Niall

56 5 1
                                    

Ik zit in het huis van Harry. Nadat ik lang heb doorgezeurd mocht ik hier blijven. Ik wist niet waar ik anders naartoe moest. Ik kan niet naar Jesy om een paar redenen en ik had geen zin om naar familie van mij te gaan. "Kom je avond eten?" Vraagt Harry. "Ik kom". Zeg ik en ik sta op van de bank en loop naar de tafel. Ik ga aan tafel zitten en pak een pannekoek. Na het eten help ik Harry met afwassen en gaan we tv kijken. Ineens gaat mijn telefoon. Ik kijk op het schermpje en zie dat het Lolita is. Ik wil niet opnemen dus ik negeer haar, maar ze blijft me steeds maar bellen. Nadat ik een paar gemiste oproepen van haar heb neem ik op.

Lolita: Niall waar ben je?
Me: Hoezo?
Lolita: Omdat je bij mij moet zijn!
Me: Ik kom nog niet naar jou toe
Lolita: Je bent bij Jesy hé? Als ze iets over mij zegt moet je het niet geloven
Me: Wat zou ze dan moeten zeggen?
Lolita: Iets
Me: Doei Lolita

En ik hang op. "Wat wou ze?" Vraagt Harry. "Ze zei dat ik bij haar moest zijn". Zeg ik. Harry knikt. "Zullen we even gaan hardlopen?" Vraag ik. "Dan wel een andere route dan jij altijd doet". Zegt Harry. "Is goed". Zeg ik, "Zullen we Jesy ook meevragen?" "En Demi dan?" Vraagt Harry. "Die slaapt nu toch?" Vraag ik en Harry kijkt op de klok. "Ja ik denk het wel, het is al acht uur geweest". Zegt Harry. "Nou wij gaan ons omkleden en dan naar Jesy en dan zien we wel of ze mee gaat of niet". Zeg ik. Harry knikt en we lopen naar boven om ons om te kleden. Als we klaar zijn gaan we naar Jesy. Na ongeveer 20 minuten zijn we er. Harry belt aan. Na ongeveer een minuut doet Jesy open. "Hey Harry en....Niall?" Zegt Jesy. "Ik slaap bij Harry voor even. Zeg niets tegen Lolita". Zeg ik. "Ik zal niets tegen haar zeggen. Maar wat is er?" Vraagt Jesy. "We gaan hardlopen, wel een andere route want we weten niet wat Lolita gaat doen. Ga je mee?" Zeg ik. "Uhm oké, maar wie let er dan op Demi?" Vraagt Jesy. "Uhm.....weet ik niet". Zegt Harry. "Ik zet anders wel de extra sloten vast die aan de ramen enzo zitten". Zegt Jesy en ze laat ons binnen en doet de deur dicht. "Willen jullie mij helpen?" Vraagt Jesy. Harry en ik knikken en met zijn drieën lopen we naar boven. Na ongeveer vijf minuutjes zijn we daar klaar en doet ze de deur opslot die naar de overloop gaat. "Harry jij had de zolder ook gedaan toch?" Vraagt Jesy en Harry knikt. "Dan nu alleen nog even beneden en dan zijn we klaar". Zegt Jesy en we lopen naar beneden. Als we daar ook klaar zijn kleed Jesy zich snel om in de woonkamer en dan gaan we weg. Ze doet de deur opslot en we gaan naar een ander park. Het is dan wel donker maar het is een heel leuk park. Na ongeveer anderhalf uur gaan we weer terug naar ons huis. "Zie ik jullie morgen weer?" Vraagt Jesy. "Wil jij mij ook zien?" Vraag ik. "Nou ik wil wel gewoon vrienden met je blijven". Zegt Jesy en terwijl ze dat zegt doet mijn hart pijn. Hou ik nog van Jesy? Als dat zo is moet ik het uitmaken met Lolita en terug gaan naar Jesy als ze mij nog wilt want toenet zei ze 'gewoon vrienden'. "Is goed. Zullen we morgen met zijn vieren naar een zwembad ofzo?" Stel ik voor. "Dat is goed, dat zal Demi ook heel leuk vinden". Zegt Jesy. "Tot morgen Jes". Zegt Harry. "Tot morgen". Zegt Jesy en ze doet de voordeur dicht. We lopen dezelfde omweg weer terug naar Harry's huis. Om ongeveer tien uur zijn we binnen en ik ga als eerst douchen. Als ik klar ben doe ik mijn boxer aan en ga ik in het logeerbed liggen. Ik hoor dat Harry na het douchen ook zijn kamer ingaat en ik zeg: "Weltrusten". "Weltrusten". Zegt Harry terug.

Story Of My LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu