נ.מ- מינהובימים האחרונים... אני וג׳יסונג... אנחנו לא מפסיקים לעשות סקס. אני לא יודע למה. לא חשבתי שג׳יסונג באמת מרגיש משהו כלפיי, אבל הוא כנראה מרגיש. אני חייב לדבר איתו על זה, לכן לקחתי אותו לבית קפה.
הרגשתי את ליבי דופק בחוזקה. לא הצלחתי להוציא מילה מהפה.
״מינהו, קרה משהו?״ ג׳יסונג שאל והנדתי בראשי, והסתכלתי על עיניו הנוצצות והיפות.
״אוקיי אז... זה ברור שמה שקורה בינינו זה לא דבר רגיל, אני חושב שאנחנו צריכים לדבר על זה.״ אמרתי את המשפט הזה מאוד מהר ומיד סתמתי את הפה שלי והסתכלתי על הריצפה במבוכה.״אני לא בטוח שיש על מה לדבר..״ האן אמר וגיחך.
״מה זאת אומרת?״
״אתה נהנה ממה שאנחנו עושים?״
״א- כן... אני חושב שכן..״
״גם אני נהנה מזה, למה שלא נמשיך פשוט?״
״אני- אני חושב שעדיף שאולי-״
הוא תפס את ידי ומשך אותי אחריו. לא יכולתי להתנגד. לא רציתי להתנגד. ידעתי מה יקרה.נכנסנו לתא שירותים. הוא הרים אותי מעליו והתחיל לנשק אותי בתשוקה רבה.
״ג׳יסונג... אנחנו באמת צריכים- אה..״ ניסיתי לדבר אבל זה הפך לגניחה מטומטמת כשהוא התחיל למצוץ את הצוואר שלי.
״אנחנו צריכים להפסיק.״ אמרתי והוא ניתק את שפתיו ממני.
״מה?״ הוא אמר ונראה מודאג.
״למה אנחנו עושים את זה?״
״כי אנחנו נמשכים אחד לשני...?״ הוא שאל בהיסוס וחייכתי.
סוף סוף הוא ענה לי. הוא נמשך אליי. אבל זה לא מספיק. אני רוצה שהוא יתאהב בי.
״קדימה מינהו, תנשק אותי.״ הוא לחש וגרם לצמרמורת לעבור בגופי.
הוא רק נמשך אליי, פיזית? זה.. זה לא הוגן...״אני מצטער אבל... אני לא מסוגל.״
״מה זאת אומרת שאתה לא מסוגל?״
״אני מתכוון... יעלו עלינו אם נמשיך ככה.״ עניתי תשובה שהיא שקר. הרי לא אכפת לי אם יעלו עלינו, כי אני מניח שזה לא יקרה. התשובה האמיתית ללמה אני לא מסוגל, זה בגלל שאני יודע שזו אהבה חד צדדית. אני מפחד להתאהב בו יותר ממה שאני כבר מאוהב. אני מפחד שהוא רוצה אותי רק בגלל הגוף שלי.
ג׳יסונג יכול להתאהב, לא פעם ולא פעמיים ראיתי שיש לו קראש קטן על מישהי. אבל בי? הוא לא מסוגל להתאהב. זה כבר רמה מעל למה שהוא מסוגל. הרי אני החבר הכי טוב שלו.״אנחנו לא צריכים להמשיך אם אתה לא רוצה.״ הוא אמר והשפלתי את ראשי לריצפה, והחזקתי בידו.
״תודה.״ אמרתי בקול אנחה, אבל בלב שלי הרגשתי כל כך עצוב. וקיללתי את עצמי בכל הקללות בעולם על זה שלא אמרתי לו שאני אוהב אותו.״אני אוהב אותך, תזכור את זה, בסדר?״ הוא אמר והנהנתי.
הרגשתי מאוכזב, הרי ידעתי למה הוא מתכוון ב״אוהב אותך״ הוא לא באמת מתכוון למשהו מעבר לקטע חברי.
אז מה זה אומר? כל מה שקרה בינינו בימים האחרונים..? סתם פרקנו מתח מיני? או שבאמת היה משהו?
YOU ARE READING
Haven (minsung)
Fanfictionאי פעם הרגשתם שיש מקום שאתם בטוחים בו? אי פעם הרגשתם שמישהו באמת אוהב אתכם? ובכן... גם אני לא. אבל זה יהיה שקר אם אגיד שאף אחד לא אוהב אותי. כי מישהו אחד כן, והוא האן ג׳יסונג.