9.

140 11 0
                                    

Pohled Spider-Mana
Rozloučil jsem se se svou parťačkou a zhoupl jsem se na pavučině směr domov.
Otevřel jsem si okno do mého pokoje.
A po stropě se vplížil do pokoje. Šel jsem opatrně po stopě až ke dveřím, které jsem zavřel.
Opatrně jsem slezl ze stropu. Na posteli seděl Ned protože jsem zapomněl, že spolu máme stavit z Lega hvězdu smrti.
Ned pustil základy hvězdy smrti na zem. A mně se spustil oblek dolů na zem.
,,T-ty jsi ten Spider týpek z televize" řekl Ned překvapeně.
,,Ne, nejsem" řekl jsem až jsem skoro zařval.
,,Vždyť jsi právě byl u stropu" řekl Ned.
Do pokoje přišla May.
,,Zůstane Ned na večeři?" zeptala se May.
,,Ne Ned už něco má" řekl jsem rychle.
,,Jo, už něco mám" řekl Ned a začal si balit věci.
,,Dobře a obleč se" řekla May a šla pryč.
,,Ona o tom neví" řekl překvapeně Ned.
,,Nikdo o tom neví, jen pan Stark dal mi ten oblek" řekl jsem.
,,Takže jsi teď něco jako Avenger?" zeptal se mě Ned a já nevěděl co mu mám odpovědět.
,,Jo, jsem" řekl jsem svou konečnou odpověď.
,,Hustý a co ta tvoje parťačka? Víš alespoň kdo to je?"
,,Ne, nevím Nede" řekl jsem a vyprovodil Neda z mého pokoje.
Ned už odcházel a my jsme s May šli na jídlo.

Pohled Natali:
Rozloučila jsem se se Spider-klukem a na pavučině jsem to oklikou vzala směr domů, aby mě nemohl Spider-kluk vystopovat.
Dorazila jsem do tmavé uličky vedle paneláku, kde jsem oblek vrátila zpět do batohu.
Normálně jsem vešla do bytu kde už byla teta a začalo to.
,,Kde jsi zase byla?! To mi nemůžeš dát vědět?! Na co ten telefon máš?! Navíc viděla jsi co se stalo v té bance?! Co kdyby se ti něco stalo?! Nikdy se k takovým věcem nepřibližuj! Je ti to jasné?!" začala po mě ustaraně křičet Ava.
,,Je mi to jasné teto. Neboj k něčemu takovému by mě ani nenapadlo se přiblížit" řekla jsem v klidu a odešla do pokoje.
Následně jsem si dala sprchu a šla rovnou spát, protože jsem za sebou měla těžký den.

Omlouvám se, že je kapitola takto krátká, ale jsem nemocná a jsem ráda že vůbec můžu mluvit natož psát knížku. Jinak chtěli by jste tuto knížku přeloženou i v angličtině?
Doufám že se kapitola líbila budu ráda za zpětnou vazbu. Mějte se fanfárově ahoooj!! 🦆😻

Two little spiders  [Peter Parker ff]Kde žijí příběhy. Začni objevovat