Üstümdeki her şeyi çıkarıp çırılçıplak kaldım. Evde kimse yoktu. Annemi postalamıştım. Sikecek birine ihtiyacım vardı. O kişi birazdan gelecekti. Yatağa uzandım. Bacaklarımı açarak kendimi okşamaya başladım. Bacak aram zevk suyum ile ıslanmıştı. Parmağımı gezdirip deliğime getirdim ve içime soktum. Ahhh bunun oldukça kalınına ihtiyacım var. Bir elim mememe gitti. Sıktım ve göğüs ucumu kıstırdım. Ohh bu çok zevk veriyor. Ama kalın ve uzun bir sikin sertçe becermesi kadar değil. Parmağımla kendimi sikerken kapı aralandı. Dış kapıyı aralık bırakmıştım. İşte beklediğimiz misafirim geliyordu.
Kapıyı tamamen açtı ve beni izlemeye başladı. İşte şu an beni sert olmasını umduğum şekilde düzecek olan özel ders öğretmenim. Lise sonum, annem özel ders için öğretmen tuttu. Benden üniversite bekliyor falan. Ama o her hafta geldiğinde ben kendimi siktiriyorum. Evet seks pozisyonları hakkında oldukça yararlı dersler oluyor. Neyse şu an önemli olan canım hocamın beni becermesi. Onun izlemesi ile iyice kıvama geldim. Elim hızlandı. Ne ara geldiğini anlamadım ama parmağımı çıkartıp iki parmağını soktu.
"Immmm oh senin becermeni bekleyemedim. Bu amcık çok sulandı babacık. Sikilmek istiyor artık."
"Babacığın seni sike doyuracak bebeğim. Götünde tren yolu açacağım. Bu amcık döle bulanacak. Bir hafta götünün üzerine oturamayacaksın."
"Ah bunu, bu yarrağı istiyorum. Sik, sertçe becer beni."
Eli iyice hızlandı. Yükseldim ve kendimi tepeden bıraktım, nefes nefeseydim. Beni yüz üstü şekilde ters çevirdi. Ellerimi arkada birleştirip kravatı ile bağladı. Dizlerimin üstünde doggy pozisyonuna getirdi, kafam yatağa yapışmıştı. Karnıma yastık koyarak götümü iyice ortaya çıkardı. Eli am ve göt deliklerimin çevresinde gezindi.
"Ah çok güzelsin. Şu göte bak, tam vura vura kızartmalık. Sikim götüne çok yakışacak."
Dudakları omuzlarımda gezindi. Üstüme yaslanınca sikini am dudaklarımın arasında hissettim. İnledim.
"Immmm babacıkkk sikin çok büyük. Her seferinde içimi yarıyorsun. Bu yarrak nasıl girecek içime."
"Girer bebeğim girer. Hem de öyle bir sokacağım ki rahmine kadar gireceğim."
Sikiyle fırça çekmeye başladı. O kadar ıslaktım ki siki am dudaklarımda yağ gibi kayıyordu. Kaydı, kaydı. Laps diye bir anda dibine kadar içime kökledi. Çığlık attım.
"Ah babacığım deliğimi yırttınız. Amım çok yanıyor, çok genişledi."
" Ohhh bebeğim bu daha başlangıç. Seni iyice siktikten sonra bacaklarını bile oynatamayacaksın."
"Sik nolur. Sertçe düz beni, orospun yap. Bu amcık hep senin sikini istiyor."
Saçımı kavrayıp sertçe becermeye başladı. Taşaklarını da sokmak ister gibi en dibe giriyordu.
"Ihmmmm çok iyisiniz hocam."
"Nasıl öğrencim sana güzel matematik öğretiyor muyum? Bak bu sik bu açıyla girerse daha güzel sikilirsin. Bu iki götünün loblarında da ikizkenarlık var. Ve am deliğinde ağırlık merkezi. Bu yarrak daha sonra da götünün merkezine girecek. Orayı düz mü sikeyim ters mi? Ne dersin? Ya da her türlü de beceririm seni."
"Ahh mükemmelsiniz hocam. Böyle gidersek kesin netlerim yükselecek. Ann- ahhh annem de gelişmeyi farkediyor."
"Oh güzel güzel. Daha çok şey öğreteceğim sana."
Şak şak vurduruyordu. Götüm kesin kızardı. Kasıkları o kadar hızlı çarpıyor ki götüm jöle gibi yayılıyor. Tam o esnada aşağıdan kapı sesi duydum. Kesin annem geri dönmüştü. Bir keresinde odaya girdiğinde hocam beni kucağında eteğimin altından zıplata zıplata sikiyordu. Neyseki kıyafetlerim üstümdeydi. Annem bunu görünce şüphelenmiş, ama hocam onu böyle daha iyi anlattığına ikna etmişti. Annemle konuşurken sikilmek o kadar iyiydi ki. Geçen canım hocam onu dersteyken odaya girmemeye dair uyarmıştı aynı zamanda. Dikkatimizin dağıldığıni ,odaklanamadığımızı söylemişti. Annem de hemen ikna olmuştu. Ona kalsa ders anlatsın da kendisini sikse bile problem değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah ve Sıcak
Любовные романыHer bölüm farklı tutkulu bir hikaye (+18) "Ah sert ol. Sertçe sik beni. İçimi doldur hadi!" "Parçalayacağım bu amcığını. Dibine kadar sikeceğim seni merak etme. Akşama yürüyemeyeceksin." İyice hızlandı. İçimde büyüyordu resmen. Vurdukça sallanan m...