Pak Cik Rahim

22K 67 0
                                    

Pakcik Rahim seorang pemandu teksi berusia lewat 40-an. Dia merupakan satu-satunya pemandu teksi di kampungku. Kebiasaannya pada malam minggu, Pakcik Rahim sering menghabiskan masa mencari keseronokan di kelab-kelab dangdut di bandar.

Pada masa itulah, Pakcik Rahim akan menikmati tubuh-tubuh ghairah penari-penari dangdut di situ. Walau bagaimanapun, Pakcik Rahim sering resah kerana tidak dapat melepaskan nafsunya pada seseorang yang menjadi idamannya. Hampir setiap hari Pakcik Rahim asyik terbayang wajah seorang gadis bernama Diana.

Pada suatu hari, pada jam 12 tengah hari ketika Pakcik Rahim hendak memandu teksinya pergi ke bandar, tiba-tiba teksinya ditahan oleh seorang gadis di perhentian bas. Dia tidak menyangka, rupa-rupanya gadis itu adalah aku. Sebaik sahaja aku memasuki teksinya, aku terus duduk di bahagian penumpang.

"Pakcik.. tolong hantarkan Diana ke bandar boleh tak pakcik?"

"Pergi ke bandar? Diana nak buat apa ke sana?"

"Diana nak pergi jumpa kawan Diana kejap di bandar tu. Boleh kan pak cik?" Pak cik Rahim hanya mengangguk bersetuju.

Aku tersenyum lebar menampakkan gigiku yang putih bersih. Semasa dalam perjalanan ke bandar, Pakcik Rahim sering mencuri-curi pandang ke tubuh seksiku melalui cermin pandang belakang.

Aku menjeling ke arah cermin dan jelas kelihatan Pakcik Rahim sedang mengamati tubuhku dengan penglihatan yang terbatas.

Pada hari itu, aku hanya mengenakan sehelai t-shirt ketat berwarna kelabu yang memang menyerlahkan lekuk tetekku. Pemandangan itu menjadi tatapannya dan mungkin akan dijadikan modal lancapannya nanti. Walau bagaimanapun, melalui cermin itu Pakcik Rahim tidak dapat melihat seluar ketatku yang juga mengikut setiap lekuk dan lurah yang ada di tubuhku.

Sedang asyik aku memandang pemandangan, aku dapati Pakcik Rahim membelokkan teksinya memasuki satu lorong yang aku sendiri tidak tahu hala tujunya. Setelah kuamati dengan teliti, terdapat sebuah lombong tinggal berhampiran. Aku mula risau dan ketakutan.

"Kita nak ke mana ni pakcik?" soalku keresahan.

Sebaik Pakcik Rahim memberhentikan teksinya, dia terus menerkam dan memeluk tubuhku. Aku cuba melarikan diri tetapi tidak berjaya. Dengan nafsu buas yang telah lama terpendam dalam dirinya, Pakcik Rahim terus menggomol tubuhku.

"Eh..! pakcik jangan laa buat Diana macam ni!"

Aku cuba membantah kelakuannya yang sudah dikawal oleh nafsu syaitan itu.

"Diana jangan risau kejap je ni. Nanti lepas pakcik sudah puas menikmati tubuh Diana ni.. pakcik hantar Diana ke bandar ye. Pak cik janji."

Pakcik Rahim cuba membuka bajuku tetapi tidak berjaya. Diselak sahaja baju dan braku sehingga tersembul kedua-dua tetekku. Bibirnya terus menerkam puting tetekku yang mula mengeras tanpa aku arahkan.

Ruang yang agak sempit dan tubuh pakcik Rahim yang agak gempal tidak memberi ruang untuk aku bergerak. Tidak mampu untuk aku meronta-ronta. Akhirnya aku terpaksa juga mengalah dan membenarkan Pakcik Rahim merogolku tanpa kerelaanku.

Setelah melihat tiada lagi penolakan dariku, Pakcik Rahim terus melondeh seluarnya dengan sebelah tangan. Aku tidak dapat melihat keperkasaan butuh Pakcik Rahim kerana terlindung dengan perutnya yang memboyot itu.

Pakcik Rahim tidak mengambil masa yang lama. Aku merasa butuhnya yang berkepala tumpul dan keras menujah-nujah pintu cipapku. Setelah dirasakan tepat pada lubangnya, Pakcik Rahim menekan serapat mungkin. Terasa bulunya mengenai tundunku.

Pakcik Rahim mula mendayung dengan laju. Walaupun terasa keluar masuk butuhnya itu, tetapi aku rasa hanya mungkin separuh sahaja yang masuk ke dalam cipapku. Atau mungkin butuhnya sememangnya pendek. Pintu rahimku langsung tidak terusik. Mungkin sama saja saiz butuhnya dengan butuh Adi Merang.

GELOJAK NAFSUWhere stories live. Discover now