Malam itu.. di bilik tidur Diana...
Sudah seminggu aku tidak melakukan persetubuhan. Pakcik Rahim tiada. Balik kampung katanya menziarahi ibunya yang sedang nazak. Dengan ketiadaan Pakcik Rahim itu membuatkan pergerakanku sedikit terbatas. Apa yang boleh aku lakukan hanyalah melakukan onani bersendirian.
Tanpa kusedar, perlakuanku ini diintai oleh seseorang dari belahan daun pintu yang aku terlupa kunci tadi. Aku menarik selimut lalu menutup tubuh telanjangku.
"Sapa tu? Man ka tu?"
Tiada jawapan dari balik pintu, tetapi bayangannya masih tidak berganjak. Aku juga sedar, adikku Man sering mengintaiku mandi. Kami berkongsi bilik mandi kerana bilik tidur kami yang bersebelahan. Ada juga beberapa malam aku terasa seperti ada sepasang tangan yang meraba dan meramas-ramas tetekku.
"Akak tahu.. Man ada di belakang pintu tu. Mari masuk, akak nak sembang-sembang dengan Man. Mari laa masuk.."
Akhirnya Rosman melangkah menuju ke arahku. Man hanya berseluar pendek dan tidak berbaju. Dia menatap tubuhku di sebalik selimut dari kepala hingga ke kaki. Pandangannya kembali ke arah dadaku.
Aku juga mengarahkan pandangan ke tempat yang sama. Jelas kelihatan putingku yang mengeras di sebalik selimut nipisku itu. Aku biarkan ia tertonjol. Terasa seperti aku akan memulakan sesuatu yang baru dalam kehidupan gelapku.
"Man nampak apa yang akak buat tadi?"
Adikku hanya mengangguk perlahan. Dia melabuhkan dirinya hampir pada diriku. Dalam jarak hanya beberapa kaki sahaja. Matanya terus menatap dadaku. Dia menelan air liurnya.
"Man pernaaahhhh....??"
Adikku menggeleng kepalanya seolah paham apa yang ingin aku katakan.
"Man nak pegang tak? Kalau naakkk.."
Aku masih lagi cuba membuka peluang kepadanya untuk melayaniku yang dalam kegersangan ini. Adikku diam tiada respon. Mungkin dia tidak menjangka aku akan bertanyakan soalan-soalan sebegitu. Mungkin juga dia takut aku marah dengan aktiviti-aktivitinya sebelum ini.
"Akak dah bosan la pegang tetek akak sendiri ni. Lain laa kalau ada orang lain yang mainkan. Boleh Man tolong akak?" aku cuba membuatkan adikku tidak berasa janggal.
Terbeliak matanya melihat aku meramas-ramas tetekku dan meminta bantuan daripadanya.
"Errrr.. Man tak pernah.."
"Akak nak Man pegang dan hisap tetek akak macam yang selalu Man buat masa akak tidur. Boleh?"
"Haahhh!!.. Huurrrmmmmph.."
Sekali lagi mata adikku bagai nak tersembul keluar dari rongganya. Adikku sering masuk ke bilikku melalui bilik air.
Biasanya aku memang tidak mengunci pintu bilik air tersebut. Adikku akan masuk dengan terjengkit-jengkit seperti pencuri menghampiri katilku.
Kemudiannya dia akan meraba-raba tubuhku. Aku akan merengek perlahan, mendesah dan aku akan tetap berlakon seolah-olah sedang dibuai mimpi.
Ada kalanya Man akan melancap di tepi katilku hingga terpancut. Buktinya akan kutemui pada pagi besoknya, tompokan air mani yang dipancutnya. Kejadian yang sering berulang itulah membuatkan aku terasa pula ingin mencuba sesuatu yang baru..
Yang disebut 'sumbang mahram'.
Aku menarik perlahan selimut hingga terpapar kedua-dua tetekku jelas di matanya. Lampu bilik yang sememangnya terang membuatkan Man betul-betul menikmati keindahan bukit berkembarku.
"Akak.. Err.. Boleh ke? Akak tak marah?"
Aku anggukkan kepalaku mengizinkannya. Aku melihat bonjolan di sebalik seluar pendeknya itu.
YOU ARE READING
GELOJAK NAFSU
RomansaPeristiwa hitam yang membelenggu Diana telah mencetuskan satu kehidupan yang sama sekali tidak diduga. Namaku Diana, seorang gadis bertubuh genit yang hanya berketinggian sekitar 165cm. Raut wajahku hanyalah biasa-biasa sahaja tidaklah seperti mana...