Pada suatu malam, aku begitu asyik membaca sebuah majalah yang dihadiahkan kepadaku oleh Dinesh. Kata Dinesh, majalah itu dicurinya daripada aunty yang masih belajar di Australia. Auntynya itu pulang ke Malaysia sempena cuti semester selama sebulan.
Aku menyelak sehelai demi sehelai sambil melihat beberapa gambar lelaki dan wanita sedang berpelukan ghairah. Ada juga gambar yang menunjukkan aksi ghairah beberapa orang wanita berbogel sedang berposing. Terdapat juga ruangan yang menceritakan tentang hubungan seks antara lelaki dan wanita.
Cerpen yang paling menarik perhatiannya ialah kisah seorang gadis yang telah dirogol berkali-kali oleh adik tirinya. Langsung aku terkenangkan apa yang telah berlaku kepadaku.
....................
Di saat aku bersendirian di dalam bilik. Semua tugasan telah kuselesaikan. Juadah makan malam telah disediakan. Man, adikku sedang mandi. Ayah dan ibunya masih belum pulang dari pasar malam mencari rezeki.
Tiba-tiba aku terkenangkan Pakcik Rahim yang sudah seminggu lebih tidak kelihatan. Pulang ke kampung menziarahi ibunya yang sedang nazak.
Ingatanku beralih kepada Dinesh. Sudah lama dia tidak menghantar barang dapur yang selalu dipesan oleh ayahku. Aku tidak tahu bagaimana keadaannya sekarang.
Aku terkenangkan juga kejadian Dinesh bersetubuh denganku. Pada masa itu, langsung tidak terbayang bahawa adikku juga akan turut menjamah tubuhku. Adikku yang berumur 15 tahun dan akan menyambut ulang tahun kelahirannya yg ke 16 pada bulan Jun tahun ini.
Awalnya.. bagiku, apalah sangat yang dia tahu tentang hubungan seks ini. Tidak seperti Dinesh yang telah merogolku. Aku sangat marah dan kecewa pada mulanya, tetapi setelah merasai kehebatan butuhnya, aku sepertinya ketagihan. Aku sering menunggu peluang untuk bersamanya lagi di kala dia menghantar barang ke rumahku.
'Ishhh...mana lah perginya si Dinesh ni.. dah lama tak datang tengok aku.. cipap aku ni pun dah gatal-gatal nakkan batang butuh kulup kau tu Dinesh.. tolonglah cepat datang.. aku dah tak sabar nak merasai batang butuh kulup Dinesh dalam lubang cipap aku ni.'
Aku bermonolog. Aku memusing-musingkan tubuhku ke kiri dan ke kanan sambil melihat wajah dan tubuhku yang cantik ini di hadapan cermin besar yang tergantung di bilikku.
'Emm.. sebab ini lah si Dinesh, Adi Merang, Pakcik Rahim dan Man tergoda apabila melihat tubuhku.'
Aku tersenyum sendirian sambil berbaring di atas katil. Semua pakaianku telah kutanggalkan. Aku berbogel. Aku meraba-raba seluruh tubuhku. Aku meramas-ramas tetekku. Aku gentel-gentel putingnya.
Aku tersenyum sendirian bila budak berumur 15 tahun yang aku anggap tidak tahu menahu tentang seks satu ketika dahulu juga pernah memberikan kepuasan kepadaku. Bayangan kejadian masih segar di ingatanku. Aku meneruskan aktiviti melancapku. Namun.. klimaks yang kutunggu tidak juga kunjung tiba. Di mana dia sekarang?
Antara sedar dan tidak, aku sudah merasai 4 batang butuh di dalam cipapku. Dan salah satu daripada butuh itu juga telah merasmi lubang juburku. Aku tersenyum sendirian sambil berjalan menuju ke dapur.
Jam telah menunjukkan pukul 9 malam.
Terasa begitu sunyi.
Dengan berbekalkan segelas air kosong, aku menuju ke ruang tamu. Man sedang menonton movie berseorangan.
Aku melabuhkan punggungku di sisinya.
"Cerita hantu ka ni Man? Tukar laa.."
"Tak nak la.. Best citer nih. Kalau akak nak tengok, akak tengok je. Tapi kalau takut, masuk bilik dan tidur. Tak yah tengok."
YOU ARE READING
GELOJAK NAFSU
Storie d'amorePeristiwa hitam yang membelenggu Diana telah mencetuskan satu kehidupan yang sama sekali tidak diduga. Namaku Diana, seorang gadis bertubuh genit yang hanya berketinggian sekitar 165cm. Raut wajahku hanyalah biasa-biasa sahaja tidaklah seperti mana...