Zaid & Adi

14K 53 1
                                    

Perkenalan antara Diana dengan seorang jejaka bernama Zaid di perhentian bas di bandar tengah hari tadi telah memulakan segalanya. Pertama kali Diana berkenalan dengan Zaid, Zaid telah mengajak Diana singgah di rumahnya.

....................

"Baiklah.. Kalau tak da apa-apa hal, Diana akan datang malam ni. Abang Zaid tunggu k.."

Dengan pantas aku memberikan persetujuan. Mungkin disebabkan ketampanan Abang Zaid, aku seperti dipukau untuk terus menyetujui apa saja yang diucapkannya. Dan selama ini aku tidak pernah sedar yang Abang Zaid tinggal tidak jauh dari rumahku.

11.00 malam..

Aku hanya mengenakan sehelai skit separas lutut dan sehelai t-shirt sahaja. Setelah 'touch-up' serba sikit ke wajahku, aku terus berjalan kaki menuju ke rumah Abang Zaid. Dengan berjalan kaki, pergerakan aku lebih privasi.

Untuk sampai ke rumah Zaid, aku terpaksa melalui lorong kebun getah yang agak sunyi. Aku mempercepatkan langkahku. Sebaik tiba di hadapan pintu rumah Abang Zaid, aku terus mengetuknya.

"Abang Zaid...! Ooooooo.. Abang Zaid...! Abang Zaid!"

Setelah mengetuk dan memanggil beberapa kali, akhirnya pintu dibuka dari dalam dan Abang Zaid terpacul berdiri di hadapanku.

"Masuklah Diana.. Jangan malu-malu.. buatlah macam rumah sendiri."

Abang Zaid mempelawaku memasuki rumahnya sambil tersenyum lebar.

"Lain kali, kalau Diana nak datang, bagitau je.. boleh Abang pergi jemput."

"Eh! Diana tak kisah.. Bukan jauh pun.. Cuma dekat kebun getah tu je yang seram sikit."

"Kalau gitu, nanti balik biar Abang yang hantarkan Diana.. Okey?"

Aku cuma mengangguk tanda setuju.

"Diana tunggu jap k.. Abang ambilkan air. Tak tahu laa tinggal air apa dalam peti sejuk kat dapur tu. Diana tunggu jap ok."

Tidak sampai 10 minit, Abang Zaid keluar semula sambil membawa dua gelas air oren. Segelas untukku dan segelas lagi untuknya.

"Diana sihat?" sapa Abang Zaid setelah kami terdiam seketika. Abang Zaid mengambil 'remote' TV lalu meng'ON'kannya. Entah apa rancangan yang di bukanya pun aku tidak perasan.

Sambil menonton dan berbual, aku minum air oren yang Abang Zaid buatkan itu. Sedang rancak aku dan Zaid berbual-bual, tiba-tiba kepalaku berasa ringan dan betul-betul mengantuk.

"Eh...? kenapa tiba-tiba Diana rasa mengantuk sangat ni bang?"

"Eh!.. kalau Diana nak baring-baring, baring je kat sini. Tapi kalau Diana segan, masuk dalam bilik tidur."

Lantas Abang Zaid memimpinku menuju ke biliknya. Aku hanya mampu mengikut tanpa sebarang bantahan.

"Diana baring dulu k.. Abang nak pergi mandi kejap."

Setelah Abang Zaid melabuhkan tubuhku di atas katilnya, dia terus mencapai tuala yang tersangkut di atas kerusi. Abang Zaid terus menanggalkan semua pakaiannya. Pandanganku menjadi sedikit kabur, namun aku pasti Abang Zaid telah bogel dan dia seperti mempamirkan tubuhnya cuba menggodaku.

"Baiklah abang. Diana rasa nak baring kejap je. Nanti ok balik laa ni."

Akhirnya aku terlena dan tidak tahu apa yang berlaku. Entah berapa lama aku terlena, aku sendiri tidak tahu. Aku cuma tersedar apabila aku terasa seperti ada sesuatu yang sedang merayap-rayap di atas dadaku. Terasa juga seperti jari jemari itu mencuit-cuit puting tetekku.

Aku terus membuka kedua mataku, namun penglihatanku masih kabur. Aku menangkap tangan yang sedang meraba tetekku itu. Aku cuba genggam dengan kuat tetapi terasa lemah sahaja cengkamanku.

GELOJAK NAFSUWhere stories live. Discover now