16.

246 22 6
                                    

Aşklar epey uzun bir süredir yazmadığımı biliyorum ama annemle büyük bir kavga ettim ve aşırı bunalıma girdim diyebilirim. Özür dilerim. Şimdi çok bekletmeden hikayeye geçeyim.

Jirou'nun evine gelmiştik. All Might, Shouta ve ben koltuğa oturmuştuk. Jirou konuşmaya başladı.

Jirou: Yapmayın Aizawa sensei. Yalvarmanıza gerek yok. Postayı aldığımız gibi kararımızı vermiştik zaten.

Bunu der demez Jirou'nun anne babası Jirou'ya sussana diye bakmaya başladı ama Jirou devam etti.

Jirou: Benim peder geçen All Might'ın kavgasını izliyordu. Dedi ki " Bu herif ortalığı yıkıyor adamım, All Might öğretmenin olursa Brian the sun kadar mükemmel olabilirsin". Hatta bunu söylerken ağlıyordu da

Jirou'nun bu sözleri üzerine babası ona ağzını açarak baktı. Öyle garip bakıyordu ki gülmemi zor tutuyordum.

Jirou'nun babası: NE DİYORSUN BE KYOKA. BABAN BURADA ENDİŞELİ BİR EBEVEYN GİBİ GÖZÜKMEYE ÇALIŞIYOR.

Jirou: Zırvalama babalık.

Jirou'nun annesi: İkiniz de kesin. Punkçı gibi davranmayın demedim mi size!

Böylece kavgaları sona erdi. Böylece bize döndüler.

Jirou'nun annesi: A önceki durumdan dolayı üzgünüm. Tabi ki yurtta kalabilir. Ayrıca hepinize çocuklarımıza iyi baktığınız için teşekkür ederim. Ayrıca kahraman AKAİ TE hakkınızdaki ön yargıların kırılmasına sevindim.

Bana bakıp çok tatlı bir şekilde gülümsedi ben de karşılık verdim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yolda

Shouta: Daha sert bir tepki bekliyordum.

Y/n: Ben de sonuçta o çocuklar az şey yaşamadı.

Beni onaylayarak kafasını salladı ve All Might' a doğru döndü.

Shouta: Bir ara sana içki ısmarlayayım.

All Might: Hahahah kes şunu böyle biri değilsin sen. Hem ben içmiyorum.

Hemen All Might'ın arkasından kafamı uzattım ve elimi kaldırarak konuşmaya başladım.

Y/n: Ben içerim. Ben içerim bana ısmarla.

Shouta: Sırf içki beleş olacağı için böyle yapıyorsun değil mi?

Ona biraz baktım.

Y/n: Evet

Sırıtarak önüne döndü.

Shouta: Hadi diğer eve gidelim. Kötü şeyler olacak gibi hissediyorum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bayan Bakugoların evinde oturuyorduk. Bayan Bakugou'nun, Bakugou'nun kafasına bir tane geçirmesiyle konuşması başladı.

Bayan Bakugou: ALIN ETİ SİZİN KEMİĞİ BENİM OLSUN .

Bakugou: VURMASANA LAN CADI KADIN HAVAYA UÇURURUM SENİ.

Bayan Bakugou: KES SESİNİ BU KADAR GÜÇSÜZ OLUP KENDİNİ KAÇIRTTIRMASAYDIN BUNLARIN HİÇBİRİ OLMAYACAKTI.

Öyle gergin bir ortam vardı ki sesimizi çıkaramıyorduk. Çok fazla göstermese bile Bakugou'nun annesinin davranışlarından etkilendiğine emindim.

Bay Bakugou: hadi ama ikiniz de k-kesin şunu hocalar şaşırmıştır.

( Buraları atlamaya karar verdim üşendim çünkü ehe)

Bakugou karın evinden de sağ salim çıkmıştık ve All Might Midoriya'nın evine tek gitmek istediğini söyledi.

All Might'ın Midoriya ile nasıl bir ilişkisi vardı bilmiyordum ama biraz öğrenci ayrımı yapıyormuş gibi hissediyordum.

~~~~~~~~~~~~~~~~
O gün tüm velileri gezmiştik ve ben yorgunluktan kendimi direk yatağa atmıştım ama gözüme uyku girmiyordu. Bir süredir sanki Touya olayı hiç yaşanmamış gibi yapıyordum ve kabullenmek istemiyordum.

Touya o gerçekten hayattaydı ve sevgilimdi ve VİLLAİNDI. Ben ise bir kahramandım. Annem ile babamın hayatı aklıma geldi. Yutkundum. Bizimki tabi ki öyle olmazdı çünkü şimdiden kimin kim olduğunu biliyorduk ama. Her şey çok garip geliyordu.

Bunları düşünmemem gerekiyordu şu an başka öncekilerim vardı ve ayrıca müdürün yurtları yapmasının tek sebebinin çocukların güvenliği olmadığını tahmin ediyordum. Büyük ihtimalle aralarında bir köstebek olduğunu düşünüp arayacaklardı da asla dikkat çekmemeliydim.

Evet bölüm bitti diğerlerine göre daha kısa olduğunu biliyorum ama bu sefer de böyle olsun hem daha yarınki sınava çalışmam gerek. Oylarsanız aşırı sevinirim. 💚💚

dabi x reader (enemys to lovers)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin