1~Alışveriş

89 10 1
                                    

Notlarımın iyi gelmesi üzerine annem bana sürpiz olarak üyesi olduğum izcilik kulübünün hazırladığı "izci kampına " yazdırdı adımı.İki gün sonra gidecektim kampa.Kamp için almam gerekenleri almadan önce size kendimi anlatayım.Adım Asi Başaran.Devlet okulunda okuyorum.-zengin değilim manyak mısın?-16 yasında,en büyük hobilerim paten kaymak, kitap okumak,ve tenis oynamak olan bir kız tanesiyim.Kızlardan fazla dostum olmasa da erkeklerle aram iyidir. Çünkü ben futbol izlemeyi çokkkkk seven, motor takıntısı olan bir kız tanesiyim. Futbol hakkında konuşabilir ,erkeklerle samimi olabilirim.-tabiki güvendiklerime-.Neyse devam edelim. Kız kankim iki tanedir.1-Su 2-Alara.

Onlar benim ruh kurdum gibi.Onları arayıp acilen alışverişe çıkmamız gerektiğini ve de hemen Kanyon'a gelmelerini söyledim.Bende hemen üstüme bir jean bir tishort -mavi- geçirip ayağıma da siyah vanslarimi giyip evden çıktım. Tam kapıyı kapatacakken aklıma gelen şeyle kendime lanet ettim. Paramı ve telefonumu almadan nereye gidiyordum?
Paramı ve telefonumu alıp evden ışık hızıyla çıktım. Zaten Kanyon evimize 5 dk oldugu için yürüyecektim. Tam da 5 dk sonra Kanyon'un kapısına baktım. Kızlar orada beni bekliyorlardı. Onları görünce koşarak yanlarına gittim. Sarıldık , özlemiştim. Sonra hemem sadece şort ve tişort satan bi mağazaya girdik. Aslında beğendiğim pek fazla birşey yoktu. Orada gözüme takılan yırtık şort tulumu ve batman tişortumu elime alıp prova odasına ilerledim. Giyip prova odasımdan çıktım. Ve kızlara gösterdim. İkisi bir ağızdan 'çokkk güzeğğl' dediler. Bende onların beğenisi üzerine kasaya ilerleyip parayı ödedim ve kızlara döndüm. Ağzımdan küçük bir 'oha!' kaçtı. Kollarından bileklerine kadar poşetle doluydu.
"Yuh ama kızlar ne aldınız böyle , mağazayı alsaydınız keşke ? "
"Ne var kızım , sanki bizle alışverişe ilk defa çıkıyorsun ?"dede Alara.
Gözlerimi devirmekle yetindim.
"Hadi çıkalım artık." Ve çıktık mağazadan. Sonra tekrar başka bir mağazaya girdik. Fakat burası farklıydı, bu-burası cennetti. Sanırım bu sefer elleri kolları dolu olan ben olacaktım.
Hızla mağazaya süpermanli sonra sünger boblu ve üstünde 'FUCK THE WORLD ' yazan tişortu elime aldım. Sonra şort bölümüne gidip elime siyah , beyaz ve lacivert 'yırtık' kot şortları aldım. Ve hrmen kasaya gittim. Hesabı söylediğinde kısa süreli kalp krizi geçirdim.
134.99
134.99
134.99
Sonra silkinip babamın gecen sene Azerbaycan'a giderken yanında bulunsun diye aldıgı kredi kartını kasiyere uzattım. Bu mağazadan da çıktık.
Karnım guruldayınca acıktığımı fark ettim.
"Ben acıktım üst kata çıkıp bişiler yiyelim mi ?"
"Evet bende acıktım. Burger'a gidelim. "
"Tamam, Burger'a gooo !! " dedim gülerek.
Ayaklarım beni taşımazken kendimi sandalyenin üzerine attım.
"Kızlar benim almam gereken bir sürü şey var ve daha şimdiden pestilim çıktı."dedim.
Alara'Ben yorgum değilim fakat kurt gibi acıktım ,yemeağğğk hel beni al' dedi koca istiyom gel beni al edasıyla.
Su 'Aranızda tek sağlam benim herhalde. Hiç birşeyim yok.'
"Bende her gün en az iki saatimi alışverişte geçirsem bende de bişey olmaz. " dedim.
Yemskler gelmişti. Kızlara baktığımda ise yemeklerine gömülmüştü bende hemen yemek yemeğe başladım. Yemeğimizi bitirip hesabı ödedik ve çıktık Burger'dan. Ayakkabı mağazasına girdik. İki tane vans çarptı gözüme biri beyaz biri lacivert. Onları da elime alıp terlik bölümüne geçtim. Siyah yerlik aldım iki tane ve kasaya ilerledim. Parayı ödedim ve hep birlikte mağazadan çıktık. Güneş gözlüğü almayı unutmuştum kızlara söyleyip bir optiğe girdik. Siyah ray-ban bir gözlük aldım ve şöyle dedim.
'Gözlüklerim ray-ban çekil önümden hayvan.'
O sırada önüöde kim olduğuna baktım ve gözlükçü olduguna kanaat getirdim hemen toparlamaya çalıştım.
'Pardon size söylemedim , öylesine yani .'
Bu lafıma herkes güldü ° -°
Gözlükleri de alıp Kanyon'dan çıktık. Ve bir banka oturduk.

'Kızlar siz ebe gidin esyalarınızı bırakın be bana gelin ve film izleyelim." dedim.
'oluğğrr ' dediler hepbir ağızdan.
' hade bekliyorum.' deyip eve fitmek için yola koyuldum.

Bu benim ilk hikayem inşallah beğenmisinizdir. yazım hataları vs. olabilir. vote yorumlarınızı bekliyorum.

İzci SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin