....5 ay sonra....
"Şişşt salak" Bir insan hiç sinirlenmez mi derseniz şuan kafasını kaldırıp bana bakmayan bu salak kız tamda bu sorunun cevabı. Kendine has coolluğu insanları takmayan davranışları farkında olmadan beni kendine çekiyor. Bu elimde olan birşey değil. İsmini koyamıyorum. Ne zaman canım sıkılsa gelip bu salağın yanında buluyorum kendimi. Salak dediğime bakmayın dersleri dinlemediği halde -yada bize çaktırmadan dinliyor- Sınıfımızın en çalışkanı -yani ineği- Sidelya'yı ilk gördüğüm de ondan intikam alıcağıma yemin ettim ama herşey tahmin ettiğim gibi olmadı. Mesela Onu ne zaman görsem kalp atışlarım hızlanıyor. Birgün kalbim göğüs kafesimi delip Sidelya'ya gelicek diye korkmuyor değilim. Yanlış anlamayın aşık falan değilim. Ben aşık olmam. Barlas Yılmaz asla aşık olmaz. O kızları sadece zevki için kullanır. İşin garibi Sidelya'yı tanıdığımdan beri önce gece hayatım bitti sonra kız sefam. Pişman değilim iyi oldu bayağı değiştim ama değişmeyen bir şey var ki oda Sidelya'yı sinirlendirmeye yönelik çabalarım. Ama başarılı olduğum söylenemez. Olsun herkes ondan intikam almak için onunla uğraştığımı sanıyorlar. Öyle bilmeleri daha iyi. Yoksa Sidelya'ma zarar vermeye çalışırlar. Sidelyam mı ben iyice aptallaştım.
"Sidelya bana baksana bir." Yine tık yok. Sürekli deftere birşeyler yazıyor ama hiç okutturmadı. Duyduklarıma göre ona yaklaşmaya çalışan ondan faydalanmak isteyen çok kişi olmuş. Hatta gece onu yolda sıkıştıranlar bile olmuş ama sonra esrarengiz bir şekilde kaybolmuşlar. Bu yüzden aklı olan ondan kaçmaya başlamış. Galiba beni ona itende bu herkesin ondan kaçması esrarengiz olaylar kimseyi takmaması hep tek olması...
"Sidelya ismini kim koydu. Çok saçma hiç bilindik bir isim değil. Söylemesi de çok zor. Aklımda tutamıyorum bile. Bu ismi sana kim koyduysa benc.."
Ohaa Sidelya bana öyle büyük bir nefretle baktı ki konuşamadım. İlk defa tam olarak yüzünü gördüm. Ama sadece bir kaç saniye sürdü. Ama o bir kaç saniye bile bana yetti. O kadar güzel gözleri varki...
Mavinin en güzel tonu olan gözleri nefret ile donuklaşmış. İyide neden bu kadar çok tepki vardı ki? Haklıyım ismi çok saçma. Bahse girerim ki bir anlamı bile yoktur. Galiba Sidelya hanımın zaafını buldum. Bende Barlas Yılmaz isem bu gizemli kızı çözerim. Çözücem de. Ben düşüncelere dalmışken beni düşüncelerimden ayıran -daha doğrusu düşüren- Sidelya'nın yandan beni ittirmesi oldu. Normalde olsam tabikide hissetmezdim bile ama o sırada düşünüyordum ve dalmıştım. Yoksa Sidelya güçlü falan değil (!) Bu hareket artık başımdan git anlamı taşıyordu. Sırıtarak yerden kalkıp Sidelya'yı izleyebileceğim bir sıraya oturup onun deftere yazı yazmasını izledim. Galiba ben aşık oldum..Selam ikinci bölüm çok erken ama kuzenim sağ olsun yeni bölüm at diyip durdu. Başımın etini yedi. Diğer bölümler daha eğlenceli olucak. Kişiler sadece Sidelya ve Barlas olmayacak! Ve Sidelya ne saçma isim falan dediğinizi duyar gibiyim. Herşeyin bir anlamı vardır arkadaşlar.
Multimedia Barlas
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞMEZ.
Novela JuvenilBarlas ve Sidelya. Bu aşk hikayesi değil yeniden doğmanın her şeye yeninden başlamanın hikayesi. Peki Barlas bu kadar sabırlı mı? Sidelya bu kadar umutlu mu? Gerçekler duyulsa Barlas ne düşünür? Hala Sidelya'yı sever mi?