Sunoonun anlatımıyla
Tanrım korkuyorum nikiye bisi olmasindan. Onu unutmaya calisiyorum ama kopamiyorum ahh aptal kafam hep onu tersledim. Koca bir odunum ben odun... Gercekten bunu yapmis olamam suan nikinin evinin onundeyim ve zile basacagim gece gece hadi hayirlisi diyim.
Yazar anlatımıyla
Sunoo zili caldi ve beklemeye basladi sonra elinde telefonu ile niki cikti"oh sunoo sen miydin gece gece ne ariyorsun burda" dedi niki. Sunoo sinirle iceri girdi ve kapiyi kapatti."neden mi burdayim iki saattir sana yaziyorum amk ama cevap vermiyorsun sabahta iyi degildin zaten bisey oldu diye korktum anladin mi " dedi sunoo.
Sonra niki icinden"hassiktir yaa ne kadar berbat bir insanim off"diye gecirdi. Sunoo aglamakli olan gozlerle nikiye bakti. Niki bir anda"uyuyordum ondan gormemisim simdi uyandim sana yazacaktim uzgunum seni endiselendirdigim icin"dedi. Zaten yeni uyandigi belli oluyordu. Saclar daginik ve gizlerini ovusturuyordu.
"Artik her yazdigimda cevap ver riki lutfen herkim olsa yaparim. Cok panik biriyim zaten."dedi sunoo.sonra niki "yani sey o adini vermek istemedigim yaninda sinek gibi dolasan gerizekali olsa bile onada boyle gidecekmisin"dedi.sonra yanlis bisi dediginin farkina vardi ve sunooya sarildi.
sikica simsiki sarildi.sanki bir daha hic sarilamayacakmis gibi. Sonran sunoo ayrildi ve kosarak evdeb cikti. Riki ven az once ne yasadim diye dusunurken bir anda farkina vardi"neden gerizekali ergenler gibi cevap veriyorum amk ben"diye gecirdi icinden.
Yarin okul
Sunoonun anlatımıyla
Okula geldigimde dolabimin icinde mektubu buldum. Niki bu kadar erken gelmezdi bende gelmezdim ama ne ara koydu bunu. Civciv ne kadar hizli yazmis. Oh belki guzel seyler yaziyordur.
Mektubu aldim ve basladim okumaya
"Acılarını dindireceğim
Seni seveceğim
Ve onu unutturacağım
Sadece isim ver bana
Kimle yarıştığımı bileyim yeter
Ddeonu seni seviyorum ve hep seveceğim
Civcivden sana ddeonu"Sınıfa geçtim ve Başladım yazmaya bende
"Gercekten dindirebilecekmisin. Onu bana unutturabilecekmisin sana isim veriyorum civciv
Nishimura riki... Adı kısaca niki"Yazdım daha ders başlamamıştı bu yüzden hızlıca nikiye mektubu verdim.acaba bana kırgın mıydı. Oh birde niki dün beni kıskanmışmıydı.
Uzun zamandir bolum atmiyom farkindayim ama baslicam atmaya
Bu bolum buraz diger bolumun ozeti gibi oldu belli aslinda doger bolumde olaylar ortaya cikiyor gibi ama hadi hayirlisi diyelimBirkac kisi bolum istemisti onlar icin 😘😘
Diger bilum daha uzun olcak elbette bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First kiss❣︎SunKi❣︎
Genç KurguOkumayin ilk fic ve cok crince okumasi var diye silmiyroum ama sona dogru guzellesiyo