Justin si toho všiml a přitáhl si ji do pevného objetí.
Pohled Faith
,, Slíbila jsi ,že to nikdy neuděláš .! " šeptnůl.
,, Já vím ale bylo toho na mě prostě hodně .Posmívání , fackování , zchazová a .."
,, Měl jsem tě chránit líp. Je to moje chyba " zakroutil zoufale hlavou.
,, Ne Justine. Tvoje chyba to rozhodně není . Prosím už to neřešme . Nebylo to zrovna pro mě šťastný období.. "
,, Omlouvám se " Řekl .
,, Justine stop ! " Zvýšila jsem hlas.
,, Jestli chceš , tak se Sophií rozejdu ... "
,, Ne to je v pohodě. Jestli si šťastný ,tak jsem taky . Budu to holt muset s ní vydržet . Ale myslím si ,že to nepůjde ,protože vždy ,když ji uvidím ,mám chuť ji flusnout do očí a vytrhat ji všechny její vlasy. " Poslední větu jsem se snažila říct vážně. Ale potom jsem se stejnak rozesmála.
,, Neboj se . Nedovolím ji ,aby nás rozdělila. Budeme úplně stejní kamarádi ,jako těch třináct bláznivých let jenom teď budu prostě patřit někomu jinýmu." Na chvilku se pousmál ale jen co řekl poslední větu tak znovu zesmutněl.
,, Nekouknem se na film ? " Nahodila jsem jiné téma . ,, Jasně proč ne " konečně se na mě usmál . Nakonec jsem koukli jenom jeden film a to na Zkus mě rozesmát . Jelikož už bylo odpoledne řekli jsme si ,že uděláme oběd. Samozřejmě jsem si museli udělat špagety ,protože je oba milujem .
,, Nezajdem na pláž ? Nějak se teď celkem oteplilo a dívat se mi už na film nechce. " koukla jsem se z okna a tam běhaly děti jenom v kraťáskách. ,, Jak si přeje naše princezna ." Usmála jsem se nad tím jak mě oslovil . Ale potom jsem si uvědomila že pro něj je princezna už někdo jiný Sophie... Dost ! Už ji musím vyhnat z hlavy. Vyšla jsem nahoru a vzala si na sebe plavky ( média ) . Přechodila jsem ještě přes sebe bílý ručník a Vyšla jsem z pokoje .
Pohled Justina
Půjčil jsem si Calvinovi plavky , které si půjčuju pořád .Přehodil jsem ještě přes krk fialový ručník a šel před Faithin pokoj . Než přišla napsal jsem rychlou SMS Sophii ať příjde taky na pláž. Faith vyšla z pokoje ale ještě jsem stihnul vypnout mobil . Kouknul jsem na Faith a málem mi ukápla slina nad tím jejím tělem . Byla dokonalá a .. ZPĚT DO REALITY ! Máš přece holku . Vyšli jsme na naší písečnou pláž. ,, Ehm Faith ? " Začal jsem konverzaci . ,, Ano ? " Pozdvihla obočí . ,, Příjde Sophie . Víš napadlo mě že by jste se mohl .. " Nedokončil jsem . ,, Fajn " pokrčila rameny. Zastavil jsem ji a postavil se naproti ni . Vzal jsem ji za obě ramena a otočil jsi ji tak aby se mi koukala do očí . ,, Faith... Napadlo mě ,že by jste se mohli skamarádit . " Faith na mě vražedně koukla . ,, MY NIKDY KAMARÁDKY NEBUDEM " každé slovo zdůraznil . Aspoň jsem se o to pokusil . Faith mě od sebe odstrčila ale hned co jsem se rozešel mě obejmula . Věděl jsem ,že dlouho naštvaná nebude . Neumí to . Objetí jsem ji objetoval . Položili jsme ručník na písek . Moře sistě nebylo zrovna nejteplejší ale koupat se tam dalo . Faith se koukla na moře a potom se na mě šibalsky usmála. ,, Kdo bude ,jako první ve vodě je borec " vykřikla a rovnou se rozeběhla . Tak to teda ne ! Doběhnul jsem ji a přehodil si je přes rameno. ,, Justine to se nesmí " rozesmála se . Běžel bych s ní rovnou do moře ale ... ,, JUSTÍNKU " vypískl někdo .Pomalu jsem Faith položil a otočil se . ,, Ahoj Soph " udělal jsem falešný úsměv . ,, Ahoj Fany " pozdravila Faith .. no spíš se o to snažila.
Pohled Faith
Fany ?! Really ?! ,, Jsem Faith " zavrčela jsem na ni . ,, Neuštěkej se tu prosím tě " asi se pokoušela o vtip . ,, Jasně kryso " oplatila jsem ji "vtip" . Je pravda ,že Sophie měla o hodně lepší postavu . Měla postavu modelky i štětky zároveň. Měla větší prsa , delší nohy ,... Myslela jsem si ,že Justin nehledí na krásu ale na rozum. Spletla jsem se . Bylo mezi námi trapný ticho. ,, Jdem si zaplavat ? '' zeptala jsem se . ,, Ne , já nejdu . Půjdu k baru. Pojď Justine '' vzala ho za ruku a táhla ho k baru . Jak jsem si mohla myslet ,že Justin se mnou zůstane ?
Šla jsem tedy do vody sama. nejdřív jsem byla ve vodě jen po kolena ale potom na mě někdo cáknul. Otočila jsem se na toho dotyčnýho a uviděla malou holčičku. Usmála se na mě . Šla jsem k ní blíž . ,, Ahoj maličká , jak se jmenuješ ? " Jelikož byla malinká klekla jsem si na kolena abych ji viděla do tváře . ,, Sydney a ty ? " Uculila se na mě . ,, Faith " udělala jsem na ni úsměv. ,, Sydney ! " křiknul někdo . Obě jsme se otočili. Uviděla jsem kluka v mém věku . Mezi tím co jsem se postavila , tak k nám ten kluk příběhl . ,, Sydney co to tu vyvádíš ? Neotravovala tě ? " Kouknul na mě . Sjel si mě celou pohledem. ,, Ne byla hodná. Jenom si chtěla hrát ." prohladila jsem ji po ručičce . Sydney se schovala za klukovu nohu. ,, Jsem Cameron " podal mi ruku . ,, Faith " odpověděla jsem a ruku jsem přijala . ,, Jsi tu sama ? "
,, Ne nejsem . Mám tu kamaráda s jeho holkou ale oni se ... " Začala jsem se rozhlížet. ,, ... Vypařili " dokončila jsem. ,, Takže se na tebe vykašlali .." ,, Dá se to tak říct . " odpověděla jsem smutně . ,, Dylen ! " Křiknul po nějakým klukovi . ,, Nemluv prosím tě před ním o vztazích. Prochází těžkým rozchodem ." šeptnul ještě narychlo ke mně. Přišel k nám další sexy kluk . Vypracovaný tělo , krátké tmavě hnědě až černé vlasy mírně rozcuchané , světle hnědé očka no Awwww. Mrknul na mě . ,, Faith ." rovnou jsem mu řekla jméno a podala mu ruku . ,, Dylan " obejmul mě.--------------------------------
Trošku kratší kapitola . Většinou píšu 1000+ slov těď jenom 888 slov .
No přidaly se nám do povídky 3 nové postavy z čehož jedna bude pro tuhle povídku důležitá a bude hrát velkou roli. Zatím jsem je nedala do obsazení ale brzo budou. Když už jsme u toho obsazení tak jsem změnila Sophii tu teď bude představovat Selena Gomez 😊 . Doufám že se část líbila . ✌🏻️
ČTEŠ
Arrowsland [POZASTAVENO]
Fiksi RemajaJe opravdu těžké se nezamilovat do své/ho nejlepšího kamaráda / ky ale když si moje city našli jeho/ ji nemá cenu proti nim bojovat. Faith si v minulosti zažila opravdu tvrdou realitu ,proto se zamilovat nechce. Jakoby její city prostě odešli ... ...