24. Bölüm

531 38 69
                                    

EVET 38739263294792 YIL SONRA BU KİTABA BÖLÜM ATIYORUM. REDDEDİLDİM VE AĞLAMAYİ YENİ BİTİRDİM, 2 DK FALAN SÜRDÜ. NE YAPAYİM AMK PESİNDEN FALAN KOSAMAM. HADİ BAKALIM BİSMİLLAH. BÖLÜME GEÇEBİLİRSİNİZ.

••••••••••••••••••••••••••••••••

Timeskip: Ertesi Akşam~

Uyandım ve yataktan doğrulup saate baktım. Saat 7'ydi. Akşama kadar uyumuşum amk ne oluyor bana. Lan bugün benimkiler gelecek. Mikey'i uyandırdım.

Rin: Aşkım.

Mikey: Efendim?

Rin: Hadi kalk şimdi arkadaşlarım gelecek.

Mikey: Tamam sen git ben gelirim.

Rin: Tamam.

Yataktan çıktım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Saçlarımı taradım ve üstümü giyindim.

 Saçlarımı taradım ve üstümü giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapı çaldı. Son anda. İnip kapıya baktım.

Rin: Hoşgeldinizz.

Gelenler; Usui, Haru, Izumi, Akiko, Mei ve Reiji'ydi. Hepsi içeri geçtiler. (Reiji ve İzumi erkek)

Akiko: Ee bizim enişte yok mu?

Rin: Enişte ne amk ğfkepfkwp? Neyse, uyuyor.

Usui: Drakenle Emma?

Rin: Gelirler şimd- hah geldiler.

Emma: Hoşgeldiniz.

Mei: Hoşbulduk.

Rin: Tanıştırayım, bu Mikey'nin kardeşi Emma. Diğeri de Emma'nın sevgilisi, aynı zamanda Mikey'nin en yakın arkadaşı Draken. Emma hamile bu arada.

Haru: Çüş oha yuh.

Akiko: Aaaa bebekleri çok severimm. Doğunca biz de görebilir miyiz Emma?

Emma: Tabii ki.

Evet Akiko görebilirsin ama umarım Emma'nın ölümünü engelleyebilirim.

Draken: Rin, Mikey nerde?

Rin: Uyuyor.

Draken: Ben bu çocukla ne yapacağım böyle? Her neyse, benim biraz işlerim var. Çıkıyorum.

Emma: Tamam.

Draken gitti. Biz de koltuklara oturduk ve sohbet etmeye başladık. Bir süre sonra Mikey altında eşofman, üstünde hiçbir şey olmadan yeni duş almış bir şekilde ve boynunda havluyla aşağıya indi. Onu görür görmez öldürücü bir bakışla bakmaya başladım.

SKATEBOARD | Mikey x Reader |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin