ההבדל בין הימים היה חודש, אך כאשר הארי נכנס לתחנת המשטרה כי צריך להיות עם לואי ופעם נכנס לתחנה על פשע. לא שהתגאה בכך, אך לך תשנה את המעשים שלך בעבר. לא משנה כמב תצטער כל מה שעשית ומה שהיה, אי אפשר לחזור בזמן ולתקן מעשים.הארי עבר על ידי התאים הרבים ונעצר מול התא שהיה בו, וזה מרגיש לפני כל כך הרבה זמן שהיה בתוך התא הגדול. ״הארי״ ששמע את קולו של זאין הוא הסתובב ישר ״מה אתה עושה פה?״ בלבול ניכר בעניו ״באתי ללואי, לא רציתי ללכת לבית״ זאין הנהן והוביל אותו למשרדו של לואי.
הארי הלך אחרי זאין ובחן את גבו, ״זאין, למה אתה שוטר?״ הרים גבה, ״למה שלא אהיה?״ התעניין זאין ונעמד ליד הארי, מתחיל ללכת בקצב שלו. ״סתם.. אני רואה אותך בתור כבאי, רופא או אפילו סרסור״ גבותיו של הבחור הגבוה הורמו כלפי מעלה ״אתה סרסור?״ הטאקט של הארי היה בולט ״לא הארי!!״ נאנח זאין ביאוש.
התחנה הייתה גדולה, ולהגיע למשרדו של לואי לוקח לפחות עשר דקות (בתקווה ולא הלכת לאיבוד). ״אני לא מבין למה המשרד של לואי רחוק כל כך״ נאנח הארי והרים את ידיו ״שק קמח זאין״ ביקש, זאין התקופף והארי קפץ על גבו. ״רוצה נעשה עצירה ונשתה קפה?״ גיחך זאין, הארי הרים גבה והנהן ״רוצה לעצור ולעשות אותי?״ ראשו של זאין הסתובב וגרם לעניו להביט בהארי אך פלט מפיו לול כדי גיחוך.
זאין הוריד את הארי במשרד של לואי ״ביי לכם״ גיחך ונתן להארי מכה בישבנו, הארי כיוון לכיוונו אצבע שילישית מלווה בחיוך ממזרי.
לואי קם ממקומו ״הארי מה אתה עושה פה?״ הנער התיישב על הכיסא מול כיסאו של לואי. ״לא רציתי להיות בבית, משועמם״ לואי הנהן בהבנה והתיישב מול הארי ״איך היה בלימודים?״ הארי שריברב את שפתיו והנהן ״היה סבבה. לא משהו מיוחד״ לואי הניח יד על יריכו, אך הארי נרטע.
לואי הרים את ידו וזה כאב לו, לראות את הארי מוכן לפגיעה וישר נרטע. אך יודע שיקח לזה זמן לעבור, והוא יחכה.
״היי הארי,״ הארי הרים את מבטו אל לואי, והרגיש את ליבו מחסיר פעימה. ״אתה עייף?״ הארי ישר הנהן, כל הלילה היה ער ולהיות על אפס שעות שינה זה קשה. ״היי, אתה יודע שמתי שאתה לא מצליח לישון אתה יכול לבוא אליי״ הארי לא ענה אבל ידע שיכול ללכת ללואי.
לואי קם למושבו והתחיל לעבוד, ממלא תיקים וסוגר כמה מהם. באותו הזמן הארי ישב מולו, בחן איך לואי מרוכז כל כך בעבודתו, איך לא נותן לשום דבר להפריע לו ותוך כדי מצליח לעשות הכל בו זמנית. לענות לשיחות, להגיד לאנשים שמתחתיו מה לעשות, להוציא אנשים לשטח, לעשות טבלאות מסודרות של מי עובד מתי, לבדוק את התיקים החדשים, לסגור את השישנים ובנוסף לבדוק מה עם הארי.
״לואי..״ הארי לחש, ראשו שעון על ידיו שמונחית על השולחן (מדמיין כרית נוחה ועוצם את עניו). ״כן הארי?״ לואי חייך, לא שוכח לתת לנער הקטן תחושת רוגע וביטחון. ״מתי הולכים? חשבתי שאני אבוא ותגיד לי שנלך״ שריברב את שפתיו ומרים את ראשו להסתכל על לואי ״לא ידעתי שאתה בא, וגם זה בין הימים העמוסים בשבוע. אם אתה רוצה תלך להיות קצת עם זאין״ הארי הניד בראשו לשלילה וקם.