Nekta

141 9 2
                                    

Multimedya Kayra ve Nekta. Oylarınızı bekliyorum. Yorum ve oyları eksit etmeyin. Beğeni olursa devam edecek.


Bir saattir sevgili arkadaşımın(!) psikopat sevgilisini cafe de bekliyoruz. Cafe denirse tabi. Bir yerde içki içen serseriler diğer yandan göz kırpıp laf atanlar. Sinirlendiğim için Deniz'e çıkıştım.

"Deniz ben gidiyorum senin psikopatı bekleyemem".

"Nekta lütfen bak gelir birazdan".

"Kızım görmüyomusun etraftakileri bizi çiğ çiğ yerler. Senin mal sevgilini bekleyemem ben burda". Kaş göz işareti yapmaya başladı.

"Ne kaş göz yapıyosun kızım". Arkamı döndüğüm de aha sevgilisi karşımda. Bu kaslar ne kardeşim. Yanındakilere bak. Deniz'e 'sen göreceksin' bakışımı atıp tekrar yerime oturdum.

"Çok mu beklettik" dedi çocuk Deniz'e sarılarak.

"Yok canım ne bekletmesi Nekta sevgilisinden ayrıldı da çok sin-".

"Hahhaa ne diyosun Deniz'cim?" diyerek dişlerimi sıktım. Çocuk gülmeye başlayınca daha da sinirlendim ve ayağa kalktım.

"Nekta nereye?".

"Cehennemin dibine".

"Çağan ben de gidiyim Nekta'yla". Demek ismi Çağan.

"Nekta yerine oturacak ve sen de gitmeyeceksin".

"Emin misin?" dedim tıslayarak. Gözlerini bana çevirdi ve başka bir masaya baktı.

"Çocuklar alabilirsiniz" deyince gelenlere baktım.

"Hadi gel güzelim" dedi ve kolumdan tuttu.

"Bırak be" diye kolumu çekiştirdim. Deniz endişeli bir şekilde Çağan'a döndü.

"Çağan yapma bak Nekta çok kötü d-".

"Sus otur yerine". Deniz'e dönüp sırıttım ardından Çağan'a bakıp konuştum.

"Sıra sana gelecek" deyip sağımda ki çocuğun kasıklarına tekme atıp diğerine yumruğu çaktım. Yerde kıvranırlarken tekrar geçirdim. Çağan'a dönüp konuştum.

"Bunu aklına iyi kazı. Ben senden korkacak kadar aşağıda değilim. Ve birdaha emir vermeyi denersen kötü olur. Hele ki Deniz'e zarar vericek davranışlar da bulunursan bunlardan beter ederim".

"Nekta lütfen otur benim hatrım için" deyince Deniz'e döndüm. Yüzünde ki endişe her halinden belliydi. Çağan'a gerçekten aşıktı ama zarar gelecek diye korkuyordum. Gözlerimi devirip yanına oturdum. Çocukların hepsi bana bakınca sırıttım.

"Sonunuz onlar gibi mi olsun?".

"Kız sert çıktı ha" dedi birisi. Deniz elimi tutunca gülümsedim. Çağan araya girip konuştu.

"Deniz arkadaşın dövüşmeyi nerden biliyor" deyip sırıttı. Tabi Deniz konuşmazmı motora bağlayıp konuştu. Her ne kadar elini sıksam da susmadı.

"Nekta bir yıl önce taciz'e uğrayacaktı. Abim kurtardı. O gün bugündür çalışıyor. Abim ona antreman yaptırıyor. Ve yaradı da" deyince Çağan gülümsedi.

"Peki sen?" dedi Deniz'e dönerek.

"Benim yanımda bu varken bana bişey olmaz" yanağımı sıkıp öptü.

"Deniz hayatımı anlatsaydın kardeşim. Ne zaman doğmuşum falan". Deniz'in gözleri dolunca derin bir nefes aldım.

"Ya tamam bak özür dilerim ne yapmamı istersin yapayım?".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bana AitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin