- Tikrai nori? - nusišypsojo.
- Labai, - šiek tiek nuraustu, o mano skruostą jis ir vėl pabučiuoja. - O tu?
- Labai labai, - nukėlė mane nuo spintelės ir nusinešė į vonios kambarį.
Pastatė mane ant grindų ir vėl pabučiavo. Prisiglaudžiau prie Noelio ir atsegiau jo marškinių sagas. Numetusi rūbą ant plytelių, stumtelėjau vaikiną į dušo kabiną ir pati nusitraukiau savo šortus kartu su apatiniais. Niekada nesu mylėjusius per mėnesines, tačiau jei Noelio tai netrikdo, man tik geriau. Vaikinas paleido vandenį, o kai ledinis vanduo pradėjo purkšti iš viršaus, sucypiau ir prisispaudžiau prie šilto Noelio kūno.
- Šalta! Šalta, Noeli.. Šalta, - strikinėju, o vaikinas juokiasi nutaisydamas šiltą vandenį.
- Geriau? - plačiai šypsosi.
- Ne. Reikia karšto. Nes mes karšti, - nutaisau dar šiltesnį vandenį, o Noelis įsisiurbia man į lūpas ir sudrasko bliuskutę, kurią vilkėjau.
- Liaukis plėšęs mano drabužius, - nusijuokiu, nors man šie marškiniai labai patiko ir buvo šiek tiek gaila.
- Shush, - vėl mane pabučiavo, o nuslydusi rankomis jo krūtine, suėmiau Noelio kelnių diržą ir atsegusi jį, pradėjau tempti šlapias kelnes žemyn.
- Kodėl tu kaip narkotikas? - sukuždėjo man į lūpas. - Niekada negana, - lyg nepatenkintas sumurmėjo, bet su šypsena veide.
Nuėmęs mano liemenėlę, suspaudė delnuose krūtį, o kitą pabučiavo prieš sukąsdamas spenelį.
- Viešpatie, - užverčiu galvą jusdama kaip kūnu bėgioja šiurpuliukai, o veidu nubėga tūkstantis vandens lašelių.
Noelis suėmė mano vieną ranką ir supynė pirštus. Iškėlęs abiejų rankas virš mano galvos, prispaudė prie dušo sienelės. Savo kitą ranką laikiau apvyniojusi jam aplink kaklą ir traukiau Noelį arčiau savęs. Giliai kvėpavau tampydama jo plaukų sruogeles delne. Noelis patraukė ranką nuo mano krūties ir perbraukdamas per liemenį, nuslydo iki mano privačios vietelės.
- Noeli. Kraujas, - nusijuokiu, bet šis vis tiek švelniai glosto mano klitorį pirštais.
- Man nerūpi, širdele, - pasilenkęs nuliejo mano kaklą bučiniais, o aš neištvėrusi garsiai suaimanavau.
- Galiu įslysti pirštukais? - sukuždėjo.
- Gali, - smarkiau timptelėju vaikino plaukus kaip tik tuo pačiu metu pajausdama du Noelio pirštus savyje.
- Noeli, - suinkščiu užversdama galvą ir išriesdama savo nugarą. - O Dieve..
- Patinka mano pirštukai, širdele? - paerzino pradėdamas juos judinti.
- Taip.. Neapsakomai patinka, - jaučiu kaip keli vandens lašai įteka man į pravirą burną, o Noelis įsisiurbia man į lūpas.
Vos išstovėjau ant kojų. Malonumas taip smarkiai spaudė mane iš visų pusių, jog vienintelė vieta kur galėjau jį išreikšti buvo Noelio plaukai, kuriuos vis pešiau.
- Ar pasiruošusi? - sukuždėjo priglausdamas savo veidą prie manojo.
- V.. Visada, - sumurmu, o Noelio pirštai iš manęs išslysta.
Jis žvilgtelėjo žemyn ir patraukė savo apatinius žemyn. Perbraukė sukietėjusio penio galiuku per klitorį ir staigiai įslinko visu gyliu.
- O Viešpatie! - garsiai suaimanuoju ir vaikinas paėmė mano šlaunį ir pakėlęs laikė, jog būtų paprasčiau judėti.
Pajaučiau kaip jis spusteli mano ranką, kuri vis dar buvo virš mano galvos. Dievinau kai jis taip daro, tad nusišypsojau ir prisitraukdama Noelį arčiau, godžiai pabučiavau. Jis pradėjo judėti greičiau ir grubiau. Tai prilygo neapykantos seksui, o ne porų, kai mylimasi iš meilės. Tai buvo tobula. Patraukiau ranką nuo vaikino pakaušio ir smarkiai brūkštelėjau nagu jam per nugarą. Noelio kūnas suvirpėjo ir jis dar grubiau judėjo. Mane baigė visiškai suspausti prie dušo sienos ir aš viliausi, jog stiklinė sienelė nesuduš.
YOU ARE READING
Alesi Peligrose/lt
FanfictionTekėjau už jo, nes tai buvo mano tėvo sumanymas. Pirmasis jo toks bandymas baigėsi tuo, jog nužudžiau savo vyrą. Šįkart teku už jo geriausio draugo. Per visus šiuos mėnesius dar nei vienas neturime pasitikėjimo, nes tiek aš, tiek jis, esame mafijos...