Peter Parker ağzından;
Carla Morrison... İspanya'nın en ünlü şarkıcısı. Onunla birçok kez karşılaşmıştık.
Onu ilk örümcekçilik yaparken görmüştüm... Onu görünce çok heyecanlanmıştım çünkü en sevdiğim şarkıcıydı ve iş yaparken onu görmek beni farklı duygulara çekmişti.
En son ise onu otobüste görmüştüm.
O sırada onu görünce ilk gördüğüm zaman ki gibi heyecanlanmıştım. Umarım dışarıya yansıtmamışımdır.
Otobüste kulaklıktan müzik dinlerken bir anda melodi değişince afallamıştım. Ne olduğunu anlamak için etrafa bakarken -müziği dinleyip ritim tutarken- Carla'nın bana hem gülümsüyor hem de suçlu gibi kaçak bakışları ile bu melodi'nin onun telefonundan geldiğini anlamıştım.
Yol boyunca Carla'nın açtığı müziği dinlemiştim. Sözler girince hafifçe şaşırdım. Bu ses... Carla'ya mı aitti?
Yani bu demek oluyor ki New York ve Brooklyn'de klibi çekilecek olan şarkıyı ilk ben mi dinledim?
Heyecanla sözleri dinlerken aklıma kazıyordum, sadece bununla kalmamak adına hemen çantamdan kağıt kalem çıkarmış ve sözleri yazıyordum. Tabii bu sırada dikkat çekmemeye özen gösteriyordum.
Belki de şu anda bunu yapmam suçtu ama bilirsiniz ki suçlar -yasaklar- çiğnenmek içindir.
Eve gidince May'in yaptığı yemekleri yemiş odama çıktım.
İlk olarak örümcekçilik yaparken eksik kaldığım konuları tamamladım.
Sonrada sözleri yazdığım defteri aldım, Örümcek Adam kostümümü giyip camdan çıktım ve en sevdiğim yerlerden biri olan İn Paris Diet'e(?) gittim.
Dinlemiş olduğum o melodiyi kafamda tekrar canlandırdım. Sözleri mırıldandım ve hayal ettim.
Aklımı, zihnimi bulandıran o yüzü hayal ettim ama o yüz her zaman silikti. Aşkın ne olduğunu bilmiyordum. Etrafımda da âşık birileri de yoktu, sanırım benim etrafımda olan herkesin aşka inancı ya yok ya da vardı ve inancını yitirmişti.
Gözlerimi açtığımda ilerde ki yüzü kar maskesi takmış 2 adamı gördüm. Tanrım! Sadece bu akşam biraz ruhumu dinlendirmek istemiştim!
Ve evet, siz siz olun sakın bir süper kahraman olmak istemeyin. Bu Örümcek Adamdan küçük bir tavsiye sonra teşekkür edersiniz.
♪♪♪
"Doğruluk mu Cesaretlik mi?"
"Cesaret."
"Hmm o zaman... Sofia ile 5 dakika boyunca odada kal."
"Ne? Iy! O kız ile asla aynı odada kalmam!"
Emy omuz silkti. "Cesaret diyen sendin."
Frank yenilmişlik ile ayağa kalktı onun kalması ile Sofia'da ayağa kalktı ve ikisi beraber odaya girdi.
"Onları bekleyecek miyiz?"
"Tabii ki hayır! Biz devam edelim. Emy şişeyi çevir."
Emy başıyla onayladı ve şişeyi tekrar çevirdi. Şişenin cevap kısmı bana soru kısmı ise Lexi'ye geldi.
Lexi gülümsedi, "Doğruluk mu Cesaretlik mi?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kulaklık - Peter Parker
FanfictionKulaklık | ❝Bir çılgınlık yapıp bir otobüse bindim ve yeni çıkacak müziğimi rastgele bir çocuğa dinletmeye karar verdim. O çocuğun benim kaderim olacağını nereden bilebilirdim ki?❞ başlangıç: 02/05/2022 bitiş: 12/06/2022