1 Розділ

8 1 0
                                    

Смерть прийшла до Великої бібліотеки, як тільки ніч опустилася на Саммершал. Вона прибула у своєму екіпажі. Елізабет стояла на подвір'ї й дивилася, як  запряжені коні  тягнуть віз і гримлять  дикими очима крізь ворота, викидаючи піну з рота. Високо в горі на вікнах вежі Великої бібліотеки спалахнув останній захід сонця, ніби вогонь охопив  всі її кімнати всередині. Світлові довелося швидко відступити, стискаючись вгору, відтягуючи довгі  тіні від ангелів і горгуль, які охороняли залиті дощем парапети бібліотеки.

На борту карети, коли вона з гуркотом зупинилася, засяяла позолочена емблема: схрещене перо й ключ - символ Колегіуму.

Залізні грати перетворили задню частину карети на тюремну камеру. Хоча ніч була прохолодною, Елізабет відчула, що її долоні змокріли.

- Скрівенер! , -  гукнула жінка біля неї, - В тебе є сіль?  А твої рукавички при тобі?

Елізабет поплескала шкіряні ремінці, що перехрещували її груди, намацуючи мішечки, які висіли на них, невелику жерстяну каністру з сіллю, що висіла на її стегні.

- Так, Настивнице.

Їй не вистачало лише меча. Щоб отримати його вона повинна стати хранителем, після багатьох років навчання в Колегіумі. Мало хто з бібліотекарів зайшов так далеко. Вони або опускали руки та  здавалися, або загинули.

- Чудово. - Наставниця зробила паузу.
Це була  елегантна жінка з крижано-блідими рисами обличчя, червоними, як полум'я волоссям і віддаленим поглядом.  Шрам проходив через все її обличчя, він йшов від її лівої скроні аж до щелепи, зморщував її щоку та постійно відтягував один куточок її рота вбік. Як і Елізабет, вона носила на грудях шкіряні ремінці, але під ними була уніформа наглядача, а не мантія учня. Світло ліхтаря відблискувало на латунних ґудзиках на її темно-синьому пальті й сяяло від начищених до блиску чобіт. Меч, підперезаний на її боці, був тонким і звуженим, а наверші блищали гранатово-красні камені.

Цей меч був дуже відомий у Саммершалі. Його називали "Демоновбивцем", і сама Наставниця використовувала його у битві проти Малефікта, коли їй було лише дев'ятнадцять років. Саме тоді вона отримала шрам, який, за чутками, викликав у неї нестерпний біль щоразу, коли вона говорила. Елізабет сумнівається в достовірності цих чуток, але це виявилося  правдою, Наставниця ретельно підбирала слова і, звичайно, ніколи не посміхалася.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: May 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Чаклунство шипів на українській мові Where stories live. Discover now