Intro

3.5K 135 13
                                    

🎞Intro (ဇာတ်လမ်းမိတ်ဆက်)

"မောင့်ကလေးလေးက မောင့်အသက်လေးမို့ မောင့်ကိုမထားပါနဲ့ကွာ... မောင်မှားခဲ့တဲ့ အမှားတွေအတွက် ခွင့်လွှတ်ပေးဖို့မတောင်းဆိုပါဘူး ဒါပေမဲ့ မောင့်ကို အခွင့်အရေးလေးတစ်ခုတော့ပေးပါကလေးရယ်~~ခွင့်မလွှတ်နိုင်ဘူးဆိုရင်လည်း မောင့်အနားမှာပဲနေပြီး အပြစ်ပေးလို့မရဘူးလားဟင်...ထွက်မသွားပါနဲ့နော်... မောင့်ဂျီမင်လေးကို အများကြီးပိုပိုချစ်ပေးမယ်လို့ ကတိပေးပါတယ်ကွာ...ဒါကြောင့် ကျေးဇူးပြုပြီး........''
#JeonJungKook💜

"မင် မယုံရဲတော့ဘူး မောင်။ မောင့်ကိုချစ်လို့
ခွင့်လွှတ်ပေးခဲ့ပြီးပြီပဲလေ...။ ဒါပေမဲ့ ခုတစ်ခါတော့ မရတော့ဘူး မောင် ။
မင်က လူတစ်ယောက်မို့​ သည်းခံနိုင်တဲ့အတိုင်းအတာဆိုတာရှ်ိတယ်​​လေ..မောင်,မင်းငါ့ကို ဘာအချိုးချိုးခဲ့လဲ ကိုယ့်ကိုသိမှာပါ ၊ ငါမင်းကိုကြောက်တယ် မောင်။ နောက်ထပ်တခါ ထပ်​ပြီး နာကျင်ရရင်တော့ ဒီတစ်ခါ မင်တကယ်သေသွားလိမ့်မယ်မောင်...။မင့်နှလုံးသားလေးအရမ်းပင်ပန်းနေပြီမို့...
မင်လည်း မောင့်ကိုချစ်ပါတယ်ဒါပေမဲ့......''
#ParkJiMin💛

×××××××××××××××
ဒါလေးက ကိုယ့်ရဲ့ ပထမဆုံး Creationလေးမို့ အဆင်ပြေမလားတော့မသိပါဘူး😭။

ဒီFicလေးက JiKook Fanficလေးဖြစ်တာမို့ တချို့ အသုံးအနှုန်းတွေအဆင်မပြေခဲ့သည်ရှိသော် ကြိုတောင်းပန်ပါတယ်။

🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
Zawgyi Ver:

🎞Intro (ဇာတ္လမ္းမိတ္ဆက္)

"ေမာင့္ကေလးေလးက ေမာင့္အသက္ေလးမို႔ ေမာင့္ကိုမထားပါနဲ႔ကြာ... ေမာင္မွားခဲ့တဲ့ အမွားေတြအတြက္ ခြင့္လႊတ္ေပးဖို႔မေတာင္းဆိုပါဘူး ဒါေပမဲ့ ေမာင့္ကို အခြင့္အေရးေလးတစ္ခုေတာ့ေပးပါကေလးရယ္~~ခြင့္မလႊတ္ႏိုင္ဘူးဆိုရင္လည္း ေမာင့္အနားမွာပဲေနၿပီး အျပစ္ေပးလို႔မရဘူးလားဟင္...ထြက္မသြားပါနဲ႔ေနာ္... ေမာင့္ဂ်ီမင္ေလးကို အမ်ားႀကီးပိုပိုခ်စ္ေပးမယ္လို႔ ကတိေပးပါတယ္ကြာ...ဒါေၾကာင့္ ေက်းဇူးျပဳၿပီး........''
#JeonJungKook💜

"မင္ မယုံရဲေတာ့ဘူး ေမာင္။ ေမာင့္ကိုခ်စ္လို႔
ခြင့္လႊတ္ေပးခဲ့ၿပီးၿပီပဲေလ...။ ဒါေပမဲ့ ခုတစ္ခါေတာ့ မရေတာ့ဘူး ေမာင္ ။
မင္က လူတစ္ေယာက္မို႔​ သည္းခံႏိုင္တဲ့အတိုင္းအတာဆိုတာ႐ွ္ိတယ္​​ေလ..ေမာင္,မင္းငါ့ကို ဘာအခ်ိဳးခ်ိဳးခဲ့လဲ ကိုယ့္ကိုသိမွာပါ ၊ ငါမင္းကိုေၾကာက္တယ္ ေမာင္။ ေနာက္ထပ္တခါ ထပ္​ၿပီး နာက်င္ရရင္ေတာ့ ဒီတစ္ခါ မင္တကယ္ေသသြားလိမ့္မယ္ေမာင္...။မင့္ႏွလုံးသားေလးအရမ္းပင္ပန္းေနၿပီမို႔...
မင္လည္း ေမာင့္ကိုခ်စ္ပါတယ္ဒါေပမဲ့......''
#ParkJiMin💛

Love-flows [Ongoing]Where stories live. Discover now