måneskin

216 13 0
                                    


imagine; oświadczają ci się


DAMIANO DAVID

                Na pierwszy rzut oka widać było, że chłopak Charlyse był o wiele bardziej zestresowany niż zwykle, jednak nie znała ona powodu jego zachowania. Bo czym niby miałby się stresować? Ostatnio stresował się podczas Eurowizji i nawet wtedy był w stanie to ukryć.

– Vic, czy z Damim wszystko dobrze? Wydaje się jakiś spięty.

Blondynka uśmiechnęła się i kiwnęła głową.

– Tak, nic mu nie jest. Pewnie po prostu dostał zastrzyku adrenaliny trochę wcześniej niż zwykle.

– Okej, skoro tak mówisz, Vic...

Po tych słowach Charlyse objęła ramionami Damiano i wtuliła się w jego ciało, zupełnie jakby była brakującym puzzlem.

– Hej, księżniczko! Wszystko dobrze? – Zaśmiał się chłopak.

– Tak, a u ciebie? Wydajesz się zestresowany.

Damiano przez chwilę patrzył na nią w dół, zanim ucałował jej usta.

– Przysięgam, że wszystko u mnie dobrze. Po prostu dostałem zastrzyku adrenaliny wcześniej niż zwykle – powtórzył niemalże te same słowa co Vic.

– Okej. Na pewno świetnie wam pójdzie! Dobrej zabawy, zapamiętajcie ten wieczór!

Kiedy ucałowała już każdego z członków zespołu, aby życzyć im powodzenia, weszli na scenę.

W połowie występu wszystko ucichło. Jedynie zespół oraz menedżerowie wiedzieli, co się działo. Wtedy Charlyse została wepchnięta na scenę.

– C-co się dzieje? – zapytała, pojawiając się na podwyższeniu. Widownia zaczęła wiwatować.

– Ufasz mi, Charlyse? – odezwał się Damiano do mikrofonu, a ona kiwnęła głową, marszcząc brwi.

Chłopak pociągnął ją w stronę najbardziej oświetlonego miejsca, by tylko oni znajdowali się w centrum uwagi.

– P-pewnie, Dami. Co się dzieje? Wszystko dobrze? Coś się stało?

Odwróciła się, aby sprawdzić, czy każdy na pewno jest cały. Wtedy wszyscy w tłumie zaczęli krzyczeć jeszcze głośniej.

Miała wrażenie, że po tym, jak się odwróciła, wszystko działo się w spowolnionym tempie, a ona została główną bohaterką filmu romantycznego. Przez chwilę zastanawiała się, gdzie zniknął jej ukochany, aż w końcu zauważyła go klęczącego na jednym kolanie.

– D-Damiano, przysięgam... – Puściła jego dłoń, aby zasłonić sobie usta.

– Charlyse, jestem w tobie zakochany. Nie wiem, co mogę jeszcze powiedzieć, nie licząc właśnie tego wyznania miłości. Chcę spędzić z tobą resztę życia. Czy wyjdziesz za mnie i zostaniesz Charlyse David? – poprosił ze łzami w oczach.

A więc to dlatego był taki zestresowany.

– Damiano! Oczywiście, że za ciebie wyjdę! – pisnęła od razu dziewczyna.

Brunet nie czekał ani chwili dłużej i od razu wziął ją na ręce.


ETHAN TORCHIO

                Anastasia nie mogła uwierzyć w to, co się działo. Był to taki sam szok jak w przypadku wygranej Eurowizji. Tym razem jednak Ethan ukląkł na jedno kolano i się jej oświadczył tuż przed ostatnim koncertem z trasy.

MOONLIGHT ━ MÅNESKINOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz